• Hallo lieve Q-users,

    De titel zegt het allemaal zo goed als, denk ik. Het is een dik jaar geleden dat er een moderatorverkiezing van start is gegaan, maar in die tijd is ons team alweer sterk vermagerd. Met het aantal moderators waar wij nu mee zitten, kunnen wij er niet optimaal voor Quizlet zijn. Het is dus weer tijd om ons team te versterken met een aantal gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega's!
    Als moderator help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels. Maar dit is dan wel erg kort door de bocht gezegd. Op deze pagina kun je uitgebreid zien wat in het takenpakket van een moderator zit. Lijkt het jou wat om een moderator te worden? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Misschien zit jij er dit jaar wel bij!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 5 september 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde op ieder moment gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Als de eerste ronde voorbij is, zullen wij na gaan kijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronden zullen casussen voorgelegd worden waarbij er vragen worden gesteld. Het is de bedoeling dat die beantwoord worden. Dit zullen wij nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan ongeveer 10 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    De inschrijving is gesloten!

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    Groetjes van de mods (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 8:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2015 - 23:17 ]

    Eigenlijk zijn die drie goede eigenschappen overbodig. Als het goed is heb je bij de eerste vier vragen al wat promopraatjes verkocht die een goede eigenschap als basis hebben, waardoor je op het einde zeven goede eigenschappen hebt en drie slechte. :') Wel praktisch, natuurlijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Eigenlijk zijn die drie goede eigenschappen overbodig. Als het goed is heb je bij de eerste vier vragen al wat promopraatjes verkocht die een goede eigenschap als basis hebben, waardoor je op het einde zeven goede eigenschappen hebt en drie slechte. :') Wel praktisch, natuurlijk.

    Laten we het houden op zelfkennis. ^^

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 23:39 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Laten we het houden op zelfkennis. ^^


    Ik geloof niet dat ik helemaal snap wat je bedoeld. :3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    Eigenlijk zijn die drie goede eigenschappen overbodig. Als het goed is heb je bij de eerste vier vragen al wat promopraatjes verkocht die een goede eigenschap als basis hebben, waardoor je op het einde zeven goede eigenschappen hebt en drie slechte. :') Wel praktisch, natuurlijk.


    Dubbel zo goed toch (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Knopfler schreef:
    (...)

    Ik geloof niet dat ik helemaal snap wat je bedoeld. :3

    Dat je van jezelf weet waar je goed in bent. =P

    Als jullie trouwens nog vragen hebben over de functie, over de invulling van taken, over bepaalde zaken, dan moeten jullie die vragen maar stellen hé. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Phew! Ik heb net pas mijn aanmelding geschreven omdat ik deze week redelijk druk was.. het liefst had ik meer tijd besteed aan mijn inzending maar helaas vertrek ik morgen vroeg al naar Frankrijk voor twee dagen.

    Heel veel succes iedereen! (: Ik ben benieuwd.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mercator schreef:
    (...)

    niet zo stressen Frennie, ben er van overtuigd dat je aanmelding prima is!


    Haha, ik ben er niet zo zeker van. Ik heb het anders aangepakt dan ik normaal zou gedaan hebben, en de spijt begint nu al op te dagen. Ah, we zien wel.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zo, verzonden. c: Nog eens veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als ik morgen wakker ben, ga ik gelijk beginnen met het nakijken! Oh, wat heb ik er zin in!!


    Pretty is just a pretty word.

    Heel veel succes iedereen! Ik heb gewikt en gewogen om zelf weer mee te doen, maar ik heb uiteindelijk besloten om het niet te doen, om de simpele reden dat ik niet weet of ik het genoeg aandacht zou kunnen geven op dit moment. Ik heb zelf heel wat nieuwe verplichtingen en uitdagingen in handen gekregen die ik graag tot een goed einde breng, dus nogmaals veel succes aan degenen die dit wel gedaan hebben en ik hoop dat jullie een fijne tijd in deze functie gaan beleven als jullie door geraken!

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 8:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De inschrijving is gesloten!

    Veel succes iedereen die meedoet!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Succes iedereen!
    En succes met kiezen hahah :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Succes iedereen!
    En succes met kiezen hahah :3


    “A queen will always turn pain into power.”

    En toen konden we nog slechts wachten op de uitslag, haha. Veel sterkte allemaal :p
    En moderators, idd heel veel succes met al die aanmeldingen doorspitten en beoordelen. Geen idee hoeveel het er zijn, maar ik gok op veel :')


    Happy Birthday my Potter!