• Hallo lieve Q-users,

    De titel zegt het allemaal zo goed als, denk ik. Het is een dik jaar geleden dat er een moderatorverkiezing van start is gegaan, maar in die tijd is ons team alweer sterk vermagerd. Met het aantal moderators waar wij nu mee zitten, kunnen wij er niet optimaal voor Quizlet zijn. Het is dus weer tijd om ons team te versterken met een aantal gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega's!
    Als moderator help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels. Maar dit is dan wel erg kort door de bocht gezegd. Op deze pagina kun je uitgebreid zien wat in het takenpakket van een moderator zit. Lijkt het jou wat om een moderator te worden? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Misschien zit jij er dit jaar wel bij!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 5 september 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde op ieder moment gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Als de eerste ronde voorbij is, zullen wij na gaan kijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronden zullen casussen voorgelegd worden waarbij er vragen worden gesteld. Het is de bedoeling dat die beantwoord worden. Dit zullen wij nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan ongeveer 10 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    De inschrijving is gesloten!

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    Groetjes van de mods (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 8:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2015 - 23:17 ]

    Veel succes iedereen! :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ik had hem niet zo snel alweer verwacht.
    Leuk(: Succes aan iedereen die (ook) een poging gaat wagen!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 19:40 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bedenk voor je je aanmeldt wel of je echt genoeg tijd zal hebben. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    In ieder geval, nijn topics.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben heeeeel benieuwd. Alvast heel veel succes iedereen die zich aanmeldt! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik deed vorige keer wel mee - maar dit jaar sla ik lekker over denk ik, school sigh. Succes aan iedereen die meedoet! c:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 20:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Even een mijn topics.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oef. Ik ga dr even over na denken. Maar dit zou ik keigraag willen *O*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bostick schreef:
    Even een mijn topics.

    Oh nooo D:
    Straks staat het hier ook weer vol met mijn topics berichten x)

    Ik denk dat ik weer een poging ga maken. Ik mis het mod-zijn toch wel heel hard.


    Let the Night embrace you

    Ik ben aan het twijfelen of het bij mij past en of ik er de tijd voor ga hebben. Hoeveel tijd per week/dag zeggen jullie dat jullie ervoor kwijt zijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nyx schreef:
    Ik denk dat ik weer een poging ga maken. Ik mis het mod-zijn toch wel heel hard.

    Elleeeeen *-*

    Oh ik ben zeker wel van plan om een poging te wagen! ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Veel succes iedereen die mee doet!


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Krull schreef:
    (...)
    Oh nooo D:
    Straks staat het hier ook weer vol met mijn topics berichten x)


    Lol, ik doe het zodat ik hem niet kwijt raak en ik morgen of zo mijn aanmelding kan invoeren :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.