• Hallo lieve Q-users,

    De titel zegt het allemaal zo goed als, denk ik. Het is een dik jaar geleden dat er een moderatorverkiezing van start is gegaan, maar in die tijd is ons team alweer sterk vermagerd. Met het aantal moderators waar wij nu mee zitten, kunnen wij er niet optimaal voor Quizlet zijn. Het is dus weer tijd om ons team te versterken met een aantal gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega's!
    Als moderator help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels. Maar dit is dan wel erg kort door de bocht gezegd. Op deze pagina kun je uitgebreid zien wat in het takenpakket van een moderator zit. Lijkt het jou wat om een moderator te worden? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Misschien zit jij er dit jaar wel bij!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 5 september 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde op ieder moment gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Als de eerste ronde voorbij is, zullen wij na gaan kijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronden zullen casussen voorgelegd worden waarbij er vragen worden gesteld. Het is de bedoeling dat die beantwoord worden. Dit zullen wij nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan ongeveer 10 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    De inschrijving is gesloten!

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    Groetjes van de mods (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 8:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2015 - 23:17 ]

    Lijkt me wel echt tof, ik ga hier toch wel eventjes serieus over na denken. Klein vraagje aan de mods, though, hoelang zijn jullie dagelijks met jullie modtaken bezig dan?


    The truth is out there.

    Patholoog schreef:
    Ik ben aan het twijfelen of het bij mij past en of ik er de tijd voor ga hebben. Hoeveel tijd per week/dag zeggen jullie dat jullie ervoor kwijt zijn?


    Elke dag toch minimaal een uurtje, en in de weekenden wat langer. (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 19:59 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Aangemeld :)
    Ik hoop dat ik niet alleen maar beoordeeld word op mijn leeftijd, want ik kan je zeggen dat ik meer in huis heb dan de gemiddelde 13-jarige!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb ook nog een vraag:

    Maakt het uit dat je <1 jaar op Quizlet rondhangt?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Succes!


    obsessive rage

    Clarice schreef:
    Lijkt me wel echt tof, ik ga hier toch wel eventjes serieus over na denken. Klein vraagje aan de mods, though, hoelang zijn jullie dagelijks met jullie modtaken bezig dan?

    Hangt er ook van af hoe druk het is in verband met de meldingen die er binnen komen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tigresse schreef:
    (...)

    Elke dag toch minimaal een uurtje, en in de weekenden wat langer. (:


    Oke, bedankt. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik ben aan het twijfelen of het bij mij past en of ik er de tijd voor ga hebben. Hoeveel tijd per week/dag zeggen jullie dat jullie ervoor kwijt zijn?

    Het ligt eraan. Soms is het druk en ben ik al gauw ongeveer twee uurtjes kwijt. Maar op andere dagen is het niet zo druk en is een half uurtje/een uurtje wel genoeg.


    -

    Backbiter schreef:
    Ik heb ook nog een vraag:

    Maakt het uit dat je <1 jaar op Quizlet rondhangt?

    Wij kijken naar het totaal plaatje. Dus ook naar het aantal forumposts. Ik tenminste. En door de 3000 forumposts in een half jaar kan ik opmerken dat je actief bent. Dus niet per se zorgen maken! (:


    Pretty is just a pretty word.

    DualShock schreef:
    (...)
    Elleeeeen *-*

    Mehriii!
    Toevallig ook geen mod-plannen? x)


    Let the Night embrace you

    Endress schreef:
    (...)
    Wij kijken naar het totaal plaatje. Dus ook naar het aantal forumposts. Ik tenminste. En door de 3000 forumposts in een half jaar kan ik opmerken dat je actief bent. Dus niet per se zorgen maken! (:

    Is het een probleem dat ik pas sinds een maandje op het forum zit (wel heel actief hoor!)?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    juist ik heb een poging gewaagd. Haha wat een lastige vragen zeg wauw x'D


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oh, ik ga wel een poging wagen ^^. Het is altijd te proberen :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Tigresse schreef:
    (...)

    Elke dag toch minimaal een uurtje, en in de weekenden wat langer. (:


    Top, dankjewel! Ik denk dat ik dat sowieso al minstens spendeer op Q dagelijks.
    As for the forum posts. Hoewel ik al best lang op deze site zit ben ik pas sinds twee maanden echt actief op het forum, haha.


    The truth is out there.

    Melizsa schreef:
    (...)
    Is het een probleem dat ik pas sinds een maandje op het forum zit (wel heel actief hoor!)?

    Zoals ik al zei wordt er naar het totaal plaatje gekeken, en de aanmelding is daar een groot deel van. (:


    Pretty is just a pretty word.