• Hallo lieve Q-users,

    De titel zegt het allemaal zo goed als, denk ik. Het is een dik jaar geleden dat er een moderatorverkiezing van start is gegaan, maar in die tijd is ons team alweer sterk vermagerd. Met het aantal moderators waar wij nu mee zitten, kunnen wij er niet optimaal voor Quizlet zijn. Het is dus weer tijd om ons team te versterken met een aantal gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega's!
    Als moderator help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels. Maar dit is dan wel erg kort door de bocht gezegd. Op deze pagina kun je uitgebreid zien wat in het takenpakket van een moderator zit. Lijkt het jou wat om een moderator te worden? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Misschien zit jij er dit jaar wel bij!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 5 september 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde op ieder moment gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Als de eerste ronde voorbij is, zullen wij na gaan kijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronden zullen casussen voorgelegd worden waarbij er vragen worden gesteld. Het is de bedoeling dat die beantwoord worden. Dit zullen wij nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan ongeveer 10 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    De inschrijving is gesloten!

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    Groetjes van de mods (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 8:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2015 - 23:17 ]

    Is er dit jaar geen lijstje? Maak ik uberhaupt kans?

    Rasalhague schreef:
    (...)
    Zo'erg zal het wel niet zijn zeker? :'D


    Haha, natuurlijk niet. ;3 Het was ook een grapje.
    Aan de ene kant denk ik; als Nana bemiddelaar kunnen worden en bepaalde andere mensen mod, waarom ik niet? Maar dan denk ik, ik ben ik en ik kan ook geen formulieren invullen. 8D Dus ik laat het de komende 10 jaar. 8D


    Your make-up is terrible

    Antichrist schreef:
    Is er dit jaar geen lijstje? Maak ik uberhaupt kans?


    In het topic, onder het kopje Waar kan ik me aanmelden? staat een link naar een lijstje toe ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Haha, natuurlijk niet. ;3 Het was ook een grapje.
    Aan de ene kant denk ik; als Nana bemiddelaar kunnen worden en bepaalde andere mensen mod, waarom ik niet? Maar dan denk ik, ik ben ik en ik kan ook geen formulieren invullen. 8D Dus ik laat het de komende 10 jaar. 8D


    Jij staat sowieso op de lijst.

    Het was me opgevallen dat er best wat nods waren gestopt de afgelopen tijd. De verkiezingen (ik weet geen beter woord) volgen eljaar lekker op! :'P Ik ga het denk ik weer proberen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    RhaegaI schreef:
    (...)

    In het topic, onder het kopje Waar kan ik me aanmelden? staat een link naar een lijstje toe ^^


    Ik had het over de ''Mensen die sowieso niet in aanmerking komen'' lijst van 2 jaar terug.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ik had het over de ''Mensen die sowieso niet in aanmerking komen'' lijst van 2 jaar terug.


    Oh, ik dacht dat je het aanmeldformulier bedoelde, haha (krul)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    (...)

    In het topic, onder het kopje Waar kan ik me aanmelden? staat een link naar een lijstje toe ^^

    Ik denk dat ze de beruchte lijst (die een paar jaar geleden door een andere generatie moderators werd opgesteld van mensen die waarschijnlijk sowieso geen mod zouden worden en die gelekt werd door een hacker) bedoelt. En ik heb er alle vertrouwen in dat er niet meer aan zulke lijstjes wordt gedaan, sinds dat al een aantal jaar geleden gebeurd is. :')

    Oh, nevermind, iemand anders heeft al gereageerd.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 21:28 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    De verkiezingen volgen elkaar zo in een hoog tempo op, haha. Dit is een goed jaar geweest voor mensen die crewlid willen worden. :Y)

    Ik blijf lekker paars, maar heel veel succes aan iedereen die zich wel aanmeldt! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DualShock schreef:
    Dit, is wat ik altijd al stiekem wou c;
    Worth definitely a try!


    Yup c;


    26 - 02 - '16

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ik had het over de ''Mensen die sowieso niet in aanmerking komen'' lijst van 2 jaar terug.


    Good ol times.
    Ik sla over ivm tijd, maar wens iedereen succes :Y).


    i put the fun in funeral

    Wow, alweer een verkiezing! Succes aan iedereen die meedoet! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ga eens een poging wagen ;)


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Giraffe schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze de beruchte lijst (die een paar jaar geleden door een andere generatie moderators werd opgesteld van mensen die waarschijnlijk sowieso geen mod zouden worden en die gelekt werd door een hacker) bedoelt. En ik heb er alle vertrouwen in dat er niet meer aan zulke lijstjes wordt gedaan, sinds dat al een aantal jaar geleden gebeurd is. :')

    Oh, nevermind, iemand anders heeft al gereageerd.


    Andere generatie? niet echt, maar verder ja die : P

    Ik wil het heel graag en ik heb ook nog eens genoeg tijd. Ik zal 'ns kijken of ik me morgen kan buigen over het aanmeldingsformulier ^^


    26 - 02 - '16