• Hallo lieve Q-users,

    De titel zegt het allemaal zo goed als, denk ik. Het is een dik jaar geleden dat er een moderatorverkiezing van start is gegaan, maar in die tijd is ons team alweer sterk vermagerd. Met het aantal moderators waar wij nu mee zitten, kunnen wij er niet optimaal voor Quizlet zijn. Het is dus weer tijd om ons team te versterken met een aantal gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega's!
    Als moderator help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels. Maar dit is dan wel erg kort door de bocht gezegd. Op deze pagina kun je uitgebreid zien wat in het takenpakket van een moderator zit. Lijkt het jou wat om een moderator te worden? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Misschien zit jij er dit jaar wel bij!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 5 september 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde op ieder moment gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Als de eerste ronde voorbij is, zullen wij na gaan kijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronden zullen casussen voorgelegd worden waarbij er vragen worden gesteld. Het is de bedoeling dat die beantwoord worden. Dit zullen wij nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan ongeveer 10 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    De inschrijving is gesloten!

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    Groetjes van de mods (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 8:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2015 - 23:17 ]

    Antichrist schreef:
    (...)

    Andere generatie? niet echt, maar verder ja die : P


    Groot en deels wel. Volgens mij zijn de 'oude' mods allemaal zo'n beetje weg nu.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Groot en deels wel. Volgens mij zijn de 'oude' mods allemaal zo'n beetje weg nu.


    Oke deze verwijder ik, k wil mn -minimale- kansje niet verpesten. (a')

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 21:59 ]

    Furiosa schreef:
    (...)

    Groot en deels wel. Volgens mij zijn de 'oude' mods allemaal zo'n beetje weg nu.

    Technisch gezien is geen enkel persoon nog mod van die generatie. Alleen Emma is nu admin. ;P
    Maar zoals bij eerdere verkiezingen gezegd: er is geen lijst en die zal ook niet komen. Ik heb mijn collegamods en bemiddelaars als getuige. (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Technisch gezien is geen enkel persoon nog mod van die generatie. Alleen Emma is nu admin. ;P
    Maar zoals bij eerdere verkiezingen gezegd: er is geen lijst en die zal ook niet komen. Ik heb mijn collegamods en bemiddelaars als getuige. (A)


    Was wel weer een stukje Quizlet-history he. Kan er een boek over schrijven.

    Ethan schreef:
    (...)
    Technisch gezien is geen enkel persoon nog mod van die generatie. Alleen Emma is nu admin. ;P
    Maar zoals bij eerdere verkiezingen gezegd: er is geen lijst en die zal ook niet komen. Ik heb mijn collegamods en bemiddelaars als getuige. (A)


    Haha, daarom zei ik 'zo'n beetje', want Emma is eigenlijk niet weg, maar ook geen mod. 8D


    Your make-up is terrible

    Antichrist schreef:
    (...)

    Was wel weer een stukje Quizlet-history he. Kan er een boek over schrijven.

    Ach, ik houd er niet zo van om oude koeien uit de sloot te halen. Het is gebeurd en het gaat in ieder geval niet meer gebeuren, daar heeft men toch echt wel van geleerd. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Furiosa schreef:
    (...)

    Haha, daarom zei ik 'zo'n beetje', want Emma is eigenlijk niet weg, maar ook geen mod. 8D

    Ja, dat snap ik ;D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik dacht eerst eigenlijk al: "Nu alweer?" Maar ja, dat is al wel uitgelegd, haha ^^
    Lol, ik vraag me af of ik ooit in mijn leven zin zou hebben om me aan te sluiten bij de crew, want volgens mij ben ik echt veel te lui voor dat soort dingen x) Voorlopig in ieder geval niet voor mij, maar ik wil de mensen die wel een poging wagen veel succes wensen!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ah, ik dacht al dat die er aan het aankomen was. c: Veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah, het verkiezingsseizoen was nog niet voorbij ^^ Heel veel succes voor iedereen die een poging gaat wagen! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Hier ga ik deze week eens uitgebreid werk van maken.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ethan schreef:
    (...)
    Technisch gezien is geen enkel persoon nog mod van die generatie. Alleen Emma is nu admin. ;P
    Maar zoals bij eerdere verkiezingen gezegd: er is geen lijst en die zal ook niet komen. Ik heb mijn collegamods en bemiddelaars als getuige. (A)


    Andrea, toch? Niet slecht bedoeld, hoor, ik heb die lijst niet meegemaakt en ga er ook niet over oordelen, maar was Andrea niet nog van die 'generatie'?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ook al zit dit topic al aan zijn zesde pagina, ik wil toch nog even iedereen die zich aanmeldt veel succes wensen! :Y)


    help

    Wauw, lijkt me echt superleuk. Ik zal hier van de week eens naar kijken. ^^


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik doe mee (;

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 10:02 ]