• Hallo lieve Q-users,

    De titel zegt het allemaal zo goed als, denk ik. Het is een dik jaar geleden dat er een moderatorverkiezing van start is gegaan, maar in die tijd is ons team alweer sterk vermagerd. Met het aantal moderators waar wij nu mee zitten, kunnen wij er niet optimaal voor Quizlet zijn. Het is dus weer tijd om ons team te versterken met een aantal gemotiveerde, enthousiaste en hardwerkende collega's!
    Als moderator help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels. Maar dit is dan wel erg kort door de bocht gezegd. Op deze pagina kun je uitgebreid zien wat in het takenpakket van een moderator zit. Lijkt het jou wat om een moderator te worden? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Misschien zit jij er dit jaar wel bij!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    De aanmeldingen zijn open tot en met 5 september 23:59 uur. Vanaf dan kan de eerste ronde op ieder moment gesloten worden. Jullie hebben dus twee weken de tijd.

    Hoe gaat het verder?
    Als de eerste ronde voorbij is, zullen wij na gaan kijken. Een deel van de kandidaten gaat door naar de tweede ronde. In de tweede ronden zullen casussen voorgelegd worden waarbij er vragen worden gesteld. Het is de bedoeling dat die beantwoord worden. Dit zullen wij nakijken. Uiteindelijk zijn we van plan ongeveer 10 kandidaten aan te stellen als moderator.

    Waar kan ik me aanmelden?
    De inschrijving is gesloten!

    Wat doet een mod precies?
    Takenpakket:

    - Vragen van users via pb/gb beantwoorden.
    - Meldingen behandelen. (kan gaan van een vraag beantwoorden, waarschuwen tot bannen)
    - Actief rondneuzen op het forum en in creaties, en als het nodig is actie ondernemen.
    - Actief reageren op zaken in het modforum (overleggen, discussiëren).
    - Eigen taken zoals xOTM, nieuwsbrief, columnisten, bèta's, Twitter, wedstrijden, RPG.
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.
    - Over het beleid en de regels van Quizlet nadenken, dit eventueel doorvoeren.
    - Mee helpen met de organisatie van verkiezingen.


    Heel veel succes!

    Groetjes van de mods (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 8:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 aug 2015 - 23:17 ]

    Starlord schreef:
    En toen konden we nog slechts wachten op de uitslag, haha. Veel sterkte allemaal :p
    En moderators, idd heel veel succes met al die aanmeldingen doorspitten en beoordelen. Geen idee hoeveel het er zijn, maar ik gok op veel :')


    Zullen we weer gaan gokken hoeveel het er zijn? x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Zullen we weer gaan gokken hoeveel het er zijn? x)


    Super plan! Ik gok op 75000, dan zit 't er zeker onder. :') Veel succes, iedereen, ook de moderators met het nakijken!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Veel succes iedereen! En vooral ook alle mods die alles nu na moeten kijken. (:


    The truth is out there.

    Ik gok op 74. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Veel succes iedereen. c:


    Caution first, always.

    Backbiter schreef:
    (...)

    Zullen we weer gaan gokken hoeveel het er zijn? x)


    Ik ga denk voor de 62


    Happy Birthday my Potter!

    80


    26 - 02 - '16

    ik ga denk voor 38


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh ehmmm, ik denk... 50?


    Caution first, always.

    Are we seriously doing this again? (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah, ik ben zo benieuwd naar mijn nieuwe crew-collega's en we zijn weer een stapje dichterbij


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil mijn oude team toch nog even heel veel succes wensen met het beoordelen van de aanmeldingen! Hopelijk vinden jullie leuke nieuwe mensen voor het team (:

    Also, ik gok op rond de 140 aanmeldingen! :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hoeveel kandidaten gaan er door naar de tweede ronde? Of ligt dat aan het aantal aanmeldingen?

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 10:53 ]


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    Hoeveel kandidaten gaan er door naar de tweede ronde? Of ligt dat aan het aantal aanmeldingen?


    Dat ligt geloof ik nooit vast bij verkiezingen, tenzij het om bemiddelaarsverkiezingen gaan, maar meestal is het geloof ik ergens rond de 20/25.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Succes iedereen!

    Ik gok op 120. :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible