• Ik ben benieuwd welke mobiel jullie hebben en waarom jullie voor deze mobiel hebben gekozen. Welke mobiel vinden jullie goed en waarom? Ik heb zelf de Samsung galaxy s5 maar wil eigenlijk een nieuwe mobiel maar weet nog niet welke.

    Welke mobiel vinden jullie beter

    44.8% (30 stemmen)
     
    Samsung

    34.3% (23 stemmen)
     
    IPhone

    20.9% (14 stemmen)
     
    Anders (plaats in reacties om welke mobiel het gaat)

    Samsung Galaxy S4 Mini, gewoon omdat dat mijn moeder een goede gsm leek :')


    I don't think you quite understand, honey

    Huawei Ascend Y530, mijn vorige was ook een Huawei (Ascend Y300) en ik was daar zeer tevreden mee totdat m'n zusje hem molde.

    Heb ook een Samsung gehad, mijn ouders hebben Samsung gehad, mijn zusje heeft Samsung gehad, en allemaal continue problemen. Van wat vriendinnen die ook een Samsung hebben hoor ik eigenlijk alleen maar klachten. Van Sony zijn er ook ontzettend veel klachten in de omgeving (m'n vader had er een die al 4x gerepareerd moest worden omdat hij plotseling uitviel, maar ipv te repareren kreeg hij steeds een nieuwe opgestuurd omdat de oude onbruikbaar was geworden en een vriendin van mij heeft ook 2 Sony's gehad waarvan de eerste na een klein regenbuitje niet meer aanwilde en de andere is niet meer oplaadbaar sinds afgelopen weekend).

    Iphone ken ik niet, ik hoor wel dat iedereen er tevreden mee is. Het is wel ontzettend duur.

    Motorola Moto G 2014 is ook heel goed, drie vriendinnen van mij hebben 'm, superveel geheugen, goede kwaliteit etcetera. HTC is ook een best goed merk volgens mij.

    Kort samen gevat: Samsung en Sony zijn kutmerken (behalve de laptops, die zijn wel goed, nou ja, van Sony weet ik het eigenlijk niet), iPhone is duur en de rest is eigenlijk wel goed.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Sony Xperia.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HTC One. Ik heb heb hem nu inmiddels twee jaar en ik ben er best wel tevreden over. Het enige minpuntje bij de mijne is dat de achtercamera af en toe een roze tint aan foto's geeft. Ik weet zelf ook niet hoe het komt of hoe ik het weg kan krijgen. Voor de rest doet hij het gewoon goed.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Samsung Galaxy S3 Mini. Ontzettend langzaam, maar goedkoop.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb er twee, een samsung s3030 eco en een nokia 3110. Ik raad ze je niet echt aan, ze zijn niet meer in de verkoop in de winkels. Althans, niet meer sinds 2010 ofzo.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Momenteel heb ik een I Phone 4s. Op zich werkt het toestel prima en best wel snel voor z'n leeftijd, maar ik ga hem binnenkort vervangen voor een I Phone 5c vanwege het feit dat me mobieltje verreweg al vier en een half jaar oud is.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Heb een Samsung S4, ben er zeer tevreden mee.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 14:48 ]

    Een oude Samsung waar ik niet veel meer mee doe. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Samsung S6. Geweldige telefoon. Heb deze gekozen omdat het abonnement bijna net zo duur was als met een S5.

    Ik heb een LG L90. Eigenlijk een prima dingetje, heeft wel wat kuren en is een beetje langzaam. Maar ik heb altijd telefoons van LG en het gaat prima.


    The truth is out there.

    Een Microsoft Lumia 535. Jammer dat er minder apps op kunnen en als de batterijbesparing niet opstaat dan gaat de batterij wel snel plat.


    Ex astris, sciencia

    Iphone 5s!
    Ik heb ooit wel een Samsung gehad, maar ben heel snel weer terug gegaan naar Apple.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Op dit moment heb ik een Huawei Ascend P7. Goed voor mij, maar snel leeg en vind het jammer dat hij eigenlijk meer in de oplader ligt dan dat ik er iets mee kan doen. Wat dat betreft deed mijn vorige mobiel, een HTC, er veel langer mee :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Samsung Galaxy S3 Mini. Het had wat sneller mogen zijn, maar ik doe er niet veel mee. Dus ik ben wel tevreden


    Seasons will change, but I shall remain