• Ik ben benieuwd welke mobiel jullie hebben en waarom jullie voor deze mobiel hebben gekozen. Welke mobiel vinden jullie goed en waarom? Ik heb zelf de Samsung galaxy s5 maar wil eigenlijk een nieuwe mobiel maar weet nog niet welke.

    Welke mobiel vinden jullie beter

    44.8% (30 stemmen)
     
    Samsung

    34.3% (23 stemmen)
     
    IPhone

    20.9% (14 stemmen)
     
    Anders (plaats in reacties om welke mobiel het gaat)

    Huawei Ascend G6 :Y)

    Echt een geweldig ding, behalve dat je vanwege zeer weinig geheugen vastzit aan een geheugenkaartje, en dan nog heb ik soms opslagproblemen.


    Hiervoor had ik een HTC One V, en daar was ik ook zeer tevreden over.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 15:30 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    iPhone 5s.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Samsung Galaxy s6 en erg tevreden. Mijn ouders/ broertje hebben ook allemaal smartphones uit de Galaxy-reeks en we hebben er nog nooit problemen mee gehad ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Faelain schreef:
    Samsung Galaxy s6 en erg tevreden. Mijn ouders/ broertje hebben ook allemaal smartphones uit de Galaxy-reeks en we hebben er nog nooit problemen mee gehad ^-^


    Bij mij heeft iedereen in de familie iPhone en alleen mijn broertje van 17 en ik hebben de Samsung.

    Lolicia schreef:
    Op dit moment heb ik een Huawei Ascend P7. Goed voor mij, maar snel leeg en vind het jammer dat hij eigenlijk meer in de oplader ligt dan dat ik er iets mee kan doen. Wat dat betreft deed mijn vorige mobiel, een HTC, er veel langer mee :'D


    M'n vader heeft 'm ook en die kan 2 dagen op zijn batterij... Terwijl het scherm altijd op het helderst staat, gps, wifi, 4g altijd aanstaan en hij best wel vaak spelletjes speelt haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb een Xiaomi Redmi, maar ik ga over een paar weken de Redmi 2 bestellen. ;3 Ik vind ze echt geweldig, ze zijn dezelfde kwaliteit en sterkte als andere smartphones, alleen dan voor de helft van de prijs. De Redmi 2 kost momenteel zo'n 140 euro, geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Samsung S4 mini
    Ik had deze mogen inruilen voor een andere toen ik mijn abo verlengde, maar ik ben erg tevreden met mijn telefoontje dus er was geen andere nodig.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Lupton schreef:
    (...)

    M'n vader heeft 'm ook en die kan 2 dagen op zijn batterij... Terwijl het scherm altijd op het helderst staat, gps, wifi, 4g altijd aanstaan en hij best wel vaak spelletjes speelt haha.

    Lol. Zo raar. Bij mij gaat ie echt snel leeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een Samsung Galaxy J1. Een geweldig ding voor zo'n voordelige prijs (120 euro, dacht ik?). Hij heeft wat het aantal geweldadige valpartijen betreft die ik er al mee heb gehad echt de kwaliteit van een onverwoestbare Nokia en zelfs een val in het water heeft hij overleefd. Ik ben er echt blij mee. c: Het enige wat ik niet zo leuk vind, is dat ik heel erg moeilijk aan hoesjes en accessoires kan komen omdat hij niet zo bekend is, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sony Xperia E 4G.
    Hee tevreden van. Batterij gaat ook heel lang mee. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sony Xperia Z2. En ik vind 'm geweldig, Sony is sowieso al heel fijn.

    iPhone 5c, want... Geen reden? :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik heb zelf ook een Samsung Galaxy S5 die ik persoonlijk heel erg fijn vind.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Samsung Galaxy S3 (geloof ik)


    26 - 02 - '16

    Ik heb er geen, mijn Lg is voor het laatst gevallen in de plee (puh)


    tiptoe through the tulips...