• Ik heb sowieso meer dan anderhalve week geleden drie beta-aanvragen gedaan, en ik heb nog steeds geen antwoord. Aangezien ze net verkiezingen hebben gehad vind ik dit een beetje vreemd.
    Ik vind dit vervelend omdat ik geen nieuwe aanvraag kan doen en mijn hoofdstukken lieverdjes online zet zonder de controle van een beta
    ;)

    Gewoon geduld hebben. Door de verkiezingen hebben ze heg nu druk. Ik wacht zelf ook al ee hele tijd (maar had dan ook een uitgebreide aanvraag, dus dat snap ik).


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het is niet omdat ze net met extra collega's zijn dat ze al op topsnelheid draaien hé. ;)
    Als jij ergens een job gaat beginnen, moet je jezelf ook eerst inwerken en alle nieuwe knopjes aangeleerd krijgen. Daarbij hebben ze ook een leven naast Q (eeuwen oud excuus/verklaring, maar het is wel zo). Gun ze wat tijd. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nog even geduld. We accepteren altijd de oudste hoofdstukken eerst. ^^ En wij als newbies moeten in het begin ook nog van alles leren, dus kan het sowieso nog een tijdje duren voordat we helemaal alleen kunnen werken. ;3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bèta's accepteren altijd eerst de oudste aanvragen (dat is de bedoeling, toch), dus als er veel aanvragen zijn, kan dat wel een tijdje duren. Bij regel mag iemand een hoofdstuk van 2000 à 2500 woorden inzenden (hangt af van de aanvraag) en geloof me - duizend is al veel om op zowel spelling als verhaallijn te verbeteren. Je zult toch nog even geduld moeten hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yeah, ik had bij die oproep ook wat dingen ingestuurd, maar het duurde toch een hele tijd voor ik wat terug kreeg, dus waarom die oproep? Geen idee... Ik werk dus weer gewoon zonder beta's, haha.


    Your make-up is terrible

    Of je hebt gewoon geduld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Furiosa schreef:
    Yeah, ik had bij die oproep ook wat dingen ingestuurd, maar het duurde toch een hele tijd voor ik wat terug kreeg, dus waarom die oproep? Geen idee... Ik werk dus weer gewoon zonder beta's, haha.


    Probably omdat opeens iedereen ging inzenden. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik weet niet... Ik vind anderhalve week niet schokkend lang, als je bedenkt dat er meer zijn die wachten. Voor hetzelfde zijn ze morgen net klaar. En het is ook niet dat ze, na dit topic opeens wél zeeën van tijd en high speed skills hebben om het af te maken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb nog nooit een beta aanvraag gedaan, dus ik heb geen idee van de wachttijden. Maar ik doe zelf ook nakijkwerk voor anderen, en daar kan echt heel veel tijd in gaan zitten, vooral als je veel aanvragen hebt staan. Dus geduld is in dit geval een schone zaak, ze willen natuurlijk ook kwaliteit leveren. En kwaliteit kost gewoon tijd.


    The truth is out there.

    Knopfler schreef:
    (...)

    Probably omdat opeens iedereen ging inzenden. :')


    Ook degene die ik daarna ingezonden had.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ook degene die ik daarna ingezonden had.


    Nou ja, ik weet natuurlijk niet wanneer je die hebt ingezonden, maar het kan zijn dat ze door die oproep frequenter meer aanvragen kregen of dat het maar tijdelijk was dat ze weinig aanvragen kregen, want meestal is er wel genoeg werk voor hen. Ik weet natuurlijk niet hoe het op het moment ermee zit (logischerwijze :')), maar aan hoofdstukken van zelfs 'maar' zevenhonderd woorden kan men absoluut al een tijdje bezig zitten, dus ik denk dat het normaal is dat het al eens wat langer kan duren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    (...)

    Probably omdat opeens iedereen ging inzenden. :')

    Dit + de vakantieperiode. Alle nieuwe bèta's zijn afhankelijk van de oude bèta's en als die er een paar weken niet zijn, stapelt dat zich al gauw op. Zeker omdat er veel meer aanvragen worden ingezonden in de vakantie, gezien iedereen tijd heeft om te schrijven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik snap dat je het niet leuk vindt te moeten wachten en ik vind het oprecht jammer dat dat nodig is, maar soms is het voor ons helaas niet mogelijk om aanvragen te verwerken zodra ze binnenkomen. Eigenlijk alle redenen daarvoor zijn hierboven inmiddels al wel genoemd. We hebben nieuwe bèta's, maar dat wil niet zeggen dat ze er meteen in konden springen en dat het verwerken van aanvragen opeens dubbel zo snel ging. Nieuwe mensen inwerken kost wat tijd en kan juist voor vertraging zorgen. Dat de zomervakantie precies na de verkiezingen kwam hielp daarbij ook absoluut niet, want er waren op ieder moment bèta's op vakantie. Die oproep hebben we gedaan omdat er toen nauwelijks nog hoofdstukken werden opgestuurd en we natuurlijk wel íéts nodig hadden voor de nieuwe bèta's. Je kunt iemand geen praktijklessen schilderen geven als er geen verf is. (krul)

    Vervolgens stroomden er inderdaad een hoop aanvragen tegelijk binnen, waar we erg blij mee waren, maar wat er wegens die eerder genoemde vakantie en nieuwe paarse namen wel toe leidde dat de aanvragen zich juist opstapelden. Tot slot is het ook belangrijk te onthouden wat Erica zei; we hebben inderdaad allemaal een leven buiten Q. Alle bèta's doen hun werk gratis en in hun vrije tijd, als hobby dus. We werken er echter aan, geloof me. Ik heb ook goede hoop dat het allemaal wat vlotter zal lopen nu het schooljaar weer begint (of is begonnen) en er voor veel mensen weer wat meer regelmatigheid in hun leven is. ^^

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 1:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ImAwesome schreef:
    Of je hebt gewoon geduld.

    Dat heb ik ook wel, maar ik wil elke dag wat activeren en om te beginnen vandaag :-(

    Ik begrijp heus wel dat de bèta's het druk hebben en dat ze het nog niet allemaal alleen kunnen, maar ik vroeg het me gewoon af (A)
    T was echt nirt bedoeld om te zeuren ofzo.

    Als je aanvragen doet kan je sowieso al rekening houden met dat je niet elke dag een hoofdstuk kan activeren hea?
    Dan zou je zelf extra je spelling moeten gaan controleren met behulp van dat topic of story -ik weet het ff niet meer- dat doe ik namelijk ook en dat kan je zo hatseflats elke dag een hoofdstuk activeren.

    Vergeet niet dat alle crew leden waaronder ook de mods en bemiddelaars dit geheel als hobby doen. Ze krijgen er niet voor betaald en ik geloof ook dat zoals als os gezegt het ontzettend veel werk is! + dat ze misschien ook zelf nog aan verhalen schrijven :Y)

    Waarom ik zo'n uitgebreid verhaal als normale user hier neer heb gezet weet ik niet.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about