• Mag gesloten worden

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 0:14 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Now I wanna give Napoleon a cat D:


    help

    ow god, what have I doen? o-O

    guys, remember: als ze op missie moeten zijn ze soms lange tijd van huis weg
    van mij mag je huisdieren hebben, maar zorg dat er een plan is om die arme beestjes eten te geven, voor die elkaar op gaan vreten
    en nee, ze kunnen geen voorbeeld nemen aan Perry het vogelbekdier en ook operative worden


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Dammit, heel mijn plan verpest. D:

    (Kidding.)

    Maar dan vragen ze maar aan vrienden om de kat te voederen. ^^


    help

    CiriOfRivia schreef:
    ow god, what have I doen? o-O

    guys, remember: als ze op missie moeten zijn ze soms lange tijd van huis weg
    van mij mag je huisdieren hebben, maar zorg dat er een plan is om die arme beestjes eten te geven, voor die elkaar op gaan vreten
    en nee, ze kunnen geen voorbeeld nemen aan Perry het vogelbekdier en ook operative worden



    Oohn..
    *Steekt detectivehoed op fretvformaat weer in de kast*
    Nee, ik zal er rekening mee houden ^^

    Hoe zit het eigenlijk met de behuizing? Is er één groot gebouw waar iedereen slaapt? Hebben ze aparte kamers, of wonen ze per team samen?


    Mhm?

    Wonen ze trouwens allemaal samen of hebben ze een eigen huis?

    Edit: liesje we share a brain.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 1:52 ]


    help

    Rivetra schreef:
    Wonen ze trouwens allemaal samen of hebben ze een eigen huis?

    Edit: liesje we share a brain.


    Woohoow :3


    Mhm?

    I knew that was coming, eum... let's see

    ET en TT (Elite team en Top Teams) zij niet meer verplicht om binnen de gebouwen van de organisatie te verblijven, tenzij strikt anders zo bevolen is (gebeurd zelden tot nooit). Ze hebben er wel nog een kamer, mochten ze die willen gebruiken. De meeste (zoniet allemaal) hebben ze een eigen plekje in de stad (ik moet nog even beslissen welkeen het word) om te wonen.
    Er zijn niet bepaald regels gesteld aan waar ze mogen wonen, maar er word wel gevraagd dat je op z'n minst je teamleden en de organisatie laat weten waar je woont. En dat je ervoor zorgt dat je bereikbaar bent voor hen. (geld ook voor de wc, douche en andere mogelijk ongepaste momenten. Werk gaat voor alles.)

    10-2 horen wel binnen de gebouwen te verblijven, gezien zij nog in opleiding zijn.

    Kan iedereen daar een beetje mee leven?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Het is niet mijn beste rol, dat moet ik toegeven, maar Tygo is normaal gezien klaar.
    Het kan zijn dat ik nog kleine aanpassingen doe tijdens de week, maar veel zal hij niet veranderen.


    Mhm?

    Monachopsis schreef:
    Het is niet mijn beste rol, dat moet ik toegeven, maar Tygo is normaal gezien klaar.
    Het kan zijn dat ik nog kleine aanpassingen doe tijdens de week, maar veel zal hij niet veranderen.


    het kan veel slechter dan dat hoor ;)
    hij's goedgekeurd
    ik zet je erbij zodra ik terug ben van school


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Is het ET eigenlijk afgestudeerd?


    Mhm?

    Monachopsis schreef:
    Is het ET eigenlijk afgestudeerd?


    technisch gezien zijn ze inderdaad afgestudeerd.
    Hetzelfde geld voor TT
    Maar dat houd niet in dat ze geen lessen meer kunnen bij volgen wanneer het hen uitkomt, of als het over nieuwe zaken gaat die ze zelf niet gehad hebben.
    Wat dat betreft zijn ze vrij om te kiezen.
    Andersom kan ook, dat ze gevraagd worden om les te geven vanuit wat ze hebben meegemaakt en zo kennis door te geven aan de nieuwelingen.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Okay (:

    Ik heb nog wat kleine aanpassingen gedaan bij Tygo (angsten & talen, doof aan een oor), maar hij is verder niet echt veranderd (:

    Iemand relaties?


    Mhm?

    Monachopsis schreef:
    Okay (:

    Ik heb nog wat kleine aanpassingen gedaan bij Tygo (angsten & talen, doof aan een oor), maar hij is verder niet echt veranderd (:

    Iemand relaties?


    hij staat er ondertusen bij ;)
    kleine aanpassingen zijn geen probleem.
    Moet ook nog bij Frei zetten dat ze als de dood is voor alles wat meer dan 4 poten heeft, maar wanneer dat gaat gebeuren.... (god only knows)


    als je voorsstellen hebt voor relaties, met frei of met mike, gooi maa rmijn kant op


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Kennen dezelfde kaarten elkaar ook beter? (Alle Aces, alle jacks...)


    Mhm?

    Monachopsis schreef:
    Kennen dezelfde kaarten elkaar ook beter? (Alle Aces, alle jacks...)


    niet perse. Bij de 10-2 kaarten geld dat wel, gezien die volgens nummers teams volgen, maar daarboven geld die regel niet.
    Ze zullen elkaar vast wel tegen gekomen zijn, maar ze gaan niet extra met elkaar om, tenzij ze dat willen


    "Nothing is True. Everything is Permitted"