• Mag gesloten worden

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 0:14 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Okay (:

    Michaël en Tygo zouden het denk ik niet zo goed met elkaar vinden. Ik zou ze niet echt als vijanden bestempelen, maar het lijkt me wel dat ze zich vaak aan elkaar irriteren (:
    Bij Freyia weet ik het niet zo.


    Mhm?

    Heyaa ^^ mijn naam is Ilona :')

    Hopelijk kan ik later vandaag beginnen aan mijn personages ^^. Als iemand alvast een relatie wilt, roep maar.


    “A queen will always turn pain into power.”

    WeasIey schreef:
    Heyaa ^^ mijn naam is Ilona :')

    Hopelijk kan ik later vandaag beginnen aan mijn personages ^^. Als iemand alvast een relatie wilt, roep maar.


    *raises hand*


    help

    WeasIey schreef:
    Heyaa ^^ mijn naam is Ilona :')

    Hopelijk kan ik later vandaag beginnen aan mijn personages ^^. Als iemand alvast een relatie wilt, roep maar.


    hi there


    nou, als je wat wilt van relaties, roep maar hoor ;)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    allright, again:

    Michaël en Tygo zouden het denk ik niet zo goed met elkaar vinden. Ik zou ze niet echt als vijanden bestempelen, maar het lijkt me wel dat ze zich vaak aan elkaar irriteren (:
    Bij Freyia weet ik het niet zo.


    Mhm?

    Monachopsis schreef:
    allright, again:

    Michaël en Tygo zouden het denk ik niet zo goed met elkaar vinden. Ik zou ze niet echt als vijanden bestempelen, maar het lijkt me wel dat ze zich vaak aan elkaar irriteren (:
    Bij Freyia weet ik het niet zo.



    ssst, ik had hem heus wel gezien hoor
    was gister een beetje te groggy om er nog een samenhangend antwoord op te verzinnen (kzat net niet te slapen boven m'n klavier)

    Ik denk dat Mike hem vooral gaat ergeren aan z'n leugens en het constant manipuleren. Hij weet wel dat hij er niet omheen kan in dit werk, maar toch, trop is trop. En mogelijk ook aan z'n hyper gedrag.

    Oei? Is hij bang voor de grote, boze Ace? XD
    of beseft hij miss dat z'n flirt truccen geen indruk op haar maken?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    CiriOfRivia schreef:
    (...)


    ssst, ik had hem heus wel gezien hoor
    was gister een beetje te groggy om er nog een samenhangend antwoord op te verzinnen (kzat net niet te slapen boven m'n klavier)

    Ik denk dat Mike hem vooral gaat ergeren aan z'n leugens en het constant manipuleren. Hij weet wel dat hij er niet omheen kan in dit werk, maar toch, trop is trop. En mogelijk ook aan z'n hyper gedrag.

    Oei? Is hij bang voor de grote, boze Ace? XD
    of beseft hij miss dat z'n flirt truccen geen indruk op haar maken?



    Solly, #Impatience...

    Is goed voor mij (: Hoe zou dat zich uiten? Veel gekibbel, of eerder ijzige negeersessies?

    Hij is niet het type om bang te worden van mensen, en hij vindt het ook niet erg als zijn geflirt niet werkt, he'll do it anyways (':
    Hij kan haar wel als een rivaal zien;
    of ze kunnen juist heel goed met elkaar omgaan omdat ze een gelijkaardige geschiedenis hebben? Namelijk het gezag altijd ontwijken en bespelen etc. ?


    Mhm?

    Rivetra schreef:
    (...)

    *raises hand*

    *wbw smiley die ik niet heb*


    “A queen will always turn pain into power.”

    De kogel is door de kerk:

    Vrijdag 4 september maak ik het speeltopic aan.
    Dit gaat hoogstwaarschijnlijk laat op de avond gebeuren, na een uur of 10 vermoedelijk
    Het zou fijn zijn moest iedereen tegen die tijd z'n profiel kunnen afwerken ;)
    (Wat niet wilt zeggen dat je niet meer gaat kunnen inspringen)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    All right, Napoleon's innerlijk is wel grotendeels af. Als er mensen relaties willen, hoor ik het graag. (:


    help

    Rivetra schreef:
    All right, Napoleon's innerlijk is wel grotendeels af. Als er mensen relaties willen, hoor ik het graag. (:


    moet ik m'n hart vasthouden, of valt het allemaal nog mee?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    CiriOfRivia schreef:
    (...)

    moet ik m'n hart vasthouden, of valt het allemaal nog mee?


    Het is gewoon zijn innerlijk, hoor. :') Beetje slecht geschreven. De rest komt morgen. (:


    help

    Rivetra schreef:
    (...)

    Het is gewoon zijn innerlijk, hoor. :') Beetje slecht geschreven. De rest komt morgen. (:


    ach, ik denk dat we eeuwig kunnen discusieren over wat slecht geschreven is en wat niet :p


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    poot poot, ik bied Tygo aan!

    Also: Monachopsis went Sonder


    Mhm?

    Als je voorstellen hebt, hoor ik het graag, Liesje. (:


    help