• Mag gesloten worden

    [ bericht aangepast op 16 maart 2016 - 0:14 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Onderstaand is een beetje mijn visie op hoe m'n karakters over de andere denken.
    Don't kill me if I'm wrong please.... (voel je echter wel vrij voor commentaar etc.)

    is er iemand die op basis hiervan misschien een relatie uit te schrijven? (welkeen dan ook)
    (sorry voor het nogmaals vragen hiervan)

    Freyja Regina Brynhildr Faulkner

    Kevin Daniel Wilson • Kevin kent Freyja van de opleiding tot Spade. Ze hebben samen lessen gevolgd en dat is dan ook wel wat blijven hangen. Ze kunnen behoorlijk met elkaar opschieten al is het feit dat Kevin eruit ziet als een skelet op een goeie dag een doorn in haar oog. Ze doet dan ook geregeld eens een poging om hem wat meer te doen eten. En dan kan een reactie van hem niet achterwege blijven.

    Asya Yelena Ivanov • Net als Freyja is Asya misschien een Spade, maar ze heeft er nooit echt les mee gehad. Ze kent haar echter wel van naam en heeft al meerdere dingen over haar gehoord. Ze heeft een zeker respect voor Asya, mede dankzij het feit dat ze beide van de weinige vrouwen zijn in de House en dan nog eens in dezelfde klasse.

    Andrew Timotheus Stark • Door het feit dat ze in hetzelfde team zitten, is Freyja wel in zekere zin gaan vertrouwen op Ender. Ze rekent erop dat hij haar voorziet van de juiste informatie. Zelf stuurt ze hem eigenlijk nooit het veld in, omdat ze van mening is dat hij veel beter is achter een computer dan ergens elders. Ze heeft respect voor z’n talent en ze is blij dat ze met hem samen kan werken.

    Tygo Beau Mavor • Tot op zekere hoogte kunnen Freyja en Tygo het wel met elkaar vinden. Ze hebben immers beide een geschiedenis die gekenmerkt wordt door een lak aan gezag en er alles aan doen om dat te ontwijken. Aan de andere kant zien ze elkaar echter ook wel een beetje als rivalen, juist door die geschiedenis. Een ding staat vast en dat is dat Tygo’s geflirt allerminst indruk op haar maakt, ook al blijft hij het proberen.

    Lucca Francisco Diosa • Erg goed kent Freyja Lucca niet. Ze heeft natuurlijk wel al van hem gehoord, maar daar houdt het zo ongeveer ook op eigenlijk. Ze weet dat hij een Heart is en een goeie ook, maar ze heeft nog nooit met hem samen gewerkt, dus kan ze ook niet echt inschatten hoe hij is als persoon. (Hij staat echter wel opgegeven om haar team te gaan vervoegen als nieuwe Heart, in vervanging van de Queen of Hearts)

    Zachary Charles Morani • Soms vraagt ze zich af waarom hij gekozen heeft voor Clubs en niet voor Hearts. Vast dat hij met gemak de dames wat wijs zou kunnen maken als hij wilde, maar goed, ieder z’n eigen keuze uiteindelijk. Echt veel weet ze niet over hem, omdat ze nooit samen hebben moeten werken.

    Jemima Raina Nyström • Freyja weet niet goed of ze onder de indruk van haar moet zijn vanwege haar keuze van klas, of zich hopeloos moet gaan ergeren vanwege haar karakter. Ze gaat niet beweren dat Jemima haar werk niet kan doen, maar ze heeft het gevoel dat haar karakter niet bepaald iets is wat echt helpt in deze wereld.

    Napoleon Peregrine Mortdecai Avgeropoulos • Freyja is door de Jokers ingelicht over de geschiedenis van Napoleon, gezien ze degene is die de plannen moet maken voor het team. Ze houdt die info echter voor zich en brieft die niet door aan de andere leden, gezien ze van mening is dat die er geen zaken mee hebben, tenzij het echt van levensbelang zou zijn. Ze is op haar hoede voor hem, maar hoopt toch ergens dat hij een gevoel van eer heeft. Het botst wel eens tussen de twee, gezien de een de bevelen moet geven en de ander niet bepaald blij is als het niet gaat volgens zijn zin.


    Michael Raziël Aquila D'Angelo
    Kevin Daniel Wilson • Hij heeft wel al het een en ander gehoord over Kevin, maar zelf heeft hij nog geen ervaring met de jongeman. Hij is uit een eerdere lichting (gezien hij een paar jaar ouder is), waardoor ze ook geen algemene vakken samen hebben gehad. (Michael staat opgesteld om Kevin’s team te gaan vervoegen als nieuwe Diamond, nu de Queen of Diamonds naar een ander team gaat)

    Asya Yelena Ivanov • Michael heeft sinds z’n aankomst in the House al een zeker respect voor Asya. Hij kan er zelf geen echte reden aan geven waarom, maar mogelijk is het te wijten aan haar karakter en het feit dat hij zichzelf daar toch wel in herkend. Eigenlijk is de kans dat hij met haar samen mag werken behoorlijk klein, gezien ze nooit tot hetzelfde team zouden kunnen behoren, maar je weet immers maar nooit.

    Andrew Timotheus Stark • Van Michaels kant uit is het koude oorlog net Ender. Beide zijn briljante kraker, maar daar houd het zo ongeveer op. Het is net omdat ze beide zo goed zijn, dat Michael het heel lastig heeft om met de jongeman op te schieten. Een van de redenen hiervoor is dat Michael, in tegenstelling tot Ender, niet uit een gezin komt waar het geld zo makkelijk voor handen was. Hij vindt dat z’n rivaal het allemaal op een presenteerblaadje heeft gekregen, terwijl hij er van jongs af aan voor heeft moeten knokken. Ook is Michael van mening dat Ender te braaf is. Wat heb je aan je skills als een eerste klas kraker als je er niet eens wat illegaals mee durft te doen? (Ow en Michael zit er absoluut niet om verlegen om Ender uit te dagen door zijn systeem te gaan kraken.)

    Tygo Beau Mavor • Net als bij andere Hearts, is het bij Tygo ook een aantal karaktertrekken die uiterst handig zijn bij z’n werk, die hem storen. Wel vindt Michael het knap dat de jongeman de uitdaging van het werk is aangegaan ondanks z’n ziekte. Daarvoor geeft hij in ieder geval punten. Toch lijkt het of ze elkaar eerder gaan irriteren dan echt met elkaar gaan opschieten, wat niet echt meteen als goed kan worden gezien. (Michael staat wel opgegeven om bij hem in het team te komen)

    Lucca Francisco Diosa • Michael kent de King of Hearts, gezien ze oorspronkelijk in hetzelfde team opgedeeld zaten. Maar om te zeggen dat ze twee handen op 1 buik zijn, dat is een brug te ver. Ze kunnen wel samen werken, maar Michael heeft wel eens moeite met Lucca’s temperament en z’n manipulatief gedrag. Hij is daar zelf veel te rechtuit voor, al kan hij wel begrijpen dat het voor iemand van de Hearts extreem handig is om te hebben.

    Zachary Charles Morani • Van Zach krijgt hij niet echt hoogte. Hij is niet zoals hij eruit ziet en om de een of andere manier vraagt Michael zich daarom echt af wie Zach werkelijk is. Hij weet dat hij een Club is en een goede ook, maar verder heeft hij weinig of geen ervaring met hem.

    Jemima Raina Nyström • Michael heeft eigenlijk best een hoop bewondering en respect over voor Jemima. Als een meid in de class of Clubs kan het niet makkelijk zijn. Om maar te zwijgen dat je het op het eerste gezicht totaal niet zou gaan verwachten dat ze die klas gekozen heeft. Ergens voelt hij misschien wel de aandrang om haar te beschermen, ook al weet hij dat ze hem waarschijnlijk met alle gemak tegen de vloer werkt. Hij heeft het vermoeden dat ze z’n roken niet bepaald goed keurt. (Michael staat op gegeven om bij haar in een team te komen)

    Napoleon Peregrine Mortdecai Avgeropoulos • Napoleon is nog een van de personen waar Michael niet 100% zeker van is. Hij kan er zijn vinger niet op leggen, maar hij is 100% zeker van z’n gevoel dat er iets niet in de haak is met hem. Tot nu toe heeft hij de aandrang om het House-computersysteem te hacken en uit te vinden wat het is kunnen onderdrukken, maar ergens brandt z’n nieuwsgierigheid toch wel, terwijl er tegelijk een stemmetje in z’n hoofd zegt dat hij het vast niet wil weten. Michael is immers ook niet aangenomen vanwege z’n overweldigend goede schoolresultaten, dus zou hij er niet verbaasd van moeten zijn, mochten er andere zijn met een gelijkaardige achtergrond.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik heb wel interesse, hoor. ^^
    Misschien ga ik ook nog zoiets uitwerken. Dan kan iedereen wel peilen wat mijn personages van de andere karakters denken. (:

    Edit: Nog even over Tygo en Lucca, ik denk zelf niet dat Lucca iemand snel aan zou vliegen, maar hij is wel het type dat anderen verbaal gezien zal uitlokken. Misschien probeert Lucca Tygo steeds uit te dagen, om te kijken hoe ver hij kan gaan voordat ze elkaar echt in de haren vliegen? Dus dat ze eigenlijk beide een beetje op ontploffen staan. :')

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 22:40 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb ook een lijstje gemaakt. Ik hoor graag op en aanmerkingen.

    Kevin Daniel Wilson

    Freya - Kevin en Frei hebben bij elkaar in de klas gezeten, en trekken buiten missies om nog veel met elkaar op. Ze gaan samen naar de sportschool en sparren samen, maar kunnen ook samen relaxen. Dan zit hij bij haar in de keuken en tokkelt wat op zijn gitaar, terwijl zij kookt. Hier komt dan ook de eeuwige discussie boven dat zij hem probeert te laten aankomen door hem te overvoeren, en hij dat zo goed en zo kwaad probeert te voorkomen.
    Asya - Kevin kent Asya net als Freya van de Spades opleiding. Hij vind haar een prachtige dame en brabbelt vaker met haar over koetjes en kalfjes in het Russisch. Hij is vrij onderdanig naar de vurige dame toe en heeft waardering voor haar gaven. Hij hangt nog we eens gewoon rond haar rond en luistert hoe ze viool speelt, terwijl hij een sigaret rookt, gewoon om tot rust te komen en zijn aliassen van zich af te laten glijden.
    Michael - Kevin kent Michael niet zo goed, maar heeft dingen nagevraagd en nagezocht over de man. Hij hoopt het met hem te kunnen vinden, omdat hij ook rustig is en ze waarschijnlijk veel met elkaar opgescheept zullen zitten. Het feit dat hij een sterke eigen wil heeft, maakt hem alleen wel iets achterdochtig, omdat hij iedereen in zijn team wil kunnen vertrouwen op hun kunnen, op hun loyaliteit, en op het feit dat ze communiceren en het plan volgen.
    Andrew - Kevin kent hem niet heel goed, maar heeft zeker wel over hem gehoord en naast hem op het bureau gewerkt. Hij heeft zeer groot ontzag voor zijn kunnen, maar ken hem verder haast niet. Hij wil hem wel beter leren kennen, maar geen van beide mannen hebben veel tijd hiervoor. Daarbij komt dat Kevin het absoluut niet heeft op egoistische, egocentrische, en materialistische mensen, dus dit zou nog wel eens flink kunnen botsen
    Tygo - Kevin vertrouwd erop dat Tygo trouw is, maar is toch altijd vrij voorzichtig en terughoudend naar hem toe. Zijn bedrieglijke en impulsieve karakter maakt hem erg voorzichtig en buiten missies om heeft hij weinig te maken met hem. Kevin admireert en waardeert Tygo's wonderbaarlijke werk en kenmerken in zijn werk, maar erbuiten is hij niet een persoon waarmee Kevin veel omgaat. Zoals met alle harten is Kevin wat achterdochtig naar hem toe, en al helemaal omdat Tygo rebels van nature is.
    Lucca - Net als tegenover de andere harten is Kevin vrij terughoudend naar Lucca toe. Zoizo ziet hij hem weinig, maar het feit dat deze mensen anderen manipuleren als hun werk en hun rol binnen het team, wekt enorm argwaan in hem op, en zorgt ervoor dat hij zowel Lucca, als Tygo, als alle andere harten, niet volledig vertrouwd en dan ook heel weinig met ze spreekt of omgaat.
    Zachary - Hij kent Zachary niet goed, maar heeft net als over iedereen genoeg gelezen om iets van hoogte over hem te krijgen. Hij ziet hem als een goede kaart en een vriendelijke man.
    Jemima - Kevin kan het best vinden met Jemima. Ze is eerlijk, warm, en heeft iets kinderlijks, waardoor hij een drang heeft om haar te beschermen, zelfs al is dit helemaal niet nodig. Dit zorgt soms voor spanningen tussen de wapenexpert en de soms overbezorgde leider, zeker als de overlevingspercentages in een training naar de 0 gingen. Toch kunnen ze ook gezellig samen rondhangen en dansen, al hebben ze aparte stylen die hun eigen zijn.
    Napoleon - Kevin kan het wel goed vinden met hem. Ze kunnen gezellig over de meest vreemde onderwerpen spreken, maar vaak houden ze het wel luchtig. Zeker Kevin heeft het niet zo op zware onderwerpen in zijn vrije tijd, en stopt dan ook het gesprek als het die kant op gaat, of zorgt dat het snel verandert.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:48 ]


    Bowties were never Cooler

    Talisa schreef:
    Ik heb wel interesse, hoor. ^^
    Misschien ga ik ook nog zoiets uitwerken. Dan kan iedereen wel peilen wat mijn personages van de andere karakters denken. (:

    Edit: Nog even over Tygo en Lucca, ik denk zelf niet dat Lucca iemand snel aan zou vliegen, maar hij is wel het type dat anderen verbaal gezien zal uitlokken. Misschien probeert Lucca Tygo steeds uit te dagen, om te kijken hoe ver hij kan gaan voordat ze elkaar echt in de haren vliegen? Dus dat ze eigenlijk beide een beetje op ontploffen staan. :')


    Haha, I like it (:


    Mhm?

    Ender is ook klaar! I'm actually really happy with him, although het innerlijk weer super shitty geschreven is. Ik ga proberen morgen met hen te schrijven en anders vrijdag of dit weekend. Is er iemand die wil meeten met Ender of Jemma of zo?

    Ohn, also relationships.
    @CalTHood en CiriOfRivia: Ik zag dat jullie een lijstje hebben gemaakt, maar aangezien ik Ender nog wat heb veranderd, weet ik niet of jullie die suggesties nog willen aanpassen. Wat Jemma betreft...
    Jemma en Freyja: Ik denk dat Jemma en Freyja inderdaad niet meteen de beste vriendinnen zouden worden. Ik denk dat Jemma wel enig respect voor haar zou hebben en ook een klein beetje geïntimideerd zou zijn door Freyja, maar voor de rest niet veel van haar zou vinden.
    Jemma en Michael: First of all, height difference, holy fuck Ik denk dat Jemma eerst ook wat geïntimideerd zou zijn door Michael (door wie niet though), maar dat ze hem uiteindelijk leerde 'kennen' en hem begon te respecteren voor zijn rechtuitheid (that's not a word, but whatevs) en such. Ik denk dat ze misschien zo'n vreemde broer-zus/vrienden soort van relatie kunnen hebben. Het kan botsen, maar over het algemeen komen ze wel redelijk overeen. What say you?
    En ten slotte Jemma en Kevin: (lol iedereen wil mijn Jemma-baby beschermen) ik vind je idee leuk en heb er niks aan toe te voegen eigenlijk (:


    kindness is never a burden.

    @Greedling: Ik heb Kevin's lijstje iets aangepast

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 22:49 ]


    Bowties were never Cooler

    Greedling schreef:
    Ender is ook klaar! I'm actually really happy with him, although het innerlijk weer super shitty geschreven is. Ik ga proberen morgen met hen te schrijven en anders vrijdag of dit weekend. Is er iemand die wil meeten met Ender of Jemma of zo?

    Ohn, also relationships.
    @CalTHood en CiriOfRivia: Ik zag dat jullie een lijstje hebben gemaakt, maar aangezien ik Ender nog wat heb veranderd, weet ik niet of jullie die suggesties nog willen aanpassen. Wat Jemma betreft...
    Jemma en Freyja: Ik denk dat Jemma en Freyja inderdaad niet meteen de beste vriendinnen zouden worden. Ik denk dat Jemma wel enig respect voor haar zou hebben en ook een klein beetje geïntimideerd zou zijn door Freyja, maar voor de rest niet veel van haar zou vinden.
    Jemma en Michael: First of all, height difference, holy fuck Ik denk dat Jemma eerst ook wat geïntimideerd zou zijn door Michael (door wie niet though), maar dat ze hem uiteindelijk leerde 'kennen' en hem begon te respecteren voor zijn rechtuitheid (that's not a word, but whatevs) en such. Ik denk dat ze misschien zo'n vreemde broer-zus/vrienden soort van relatie kunnen hebben. Het kan botsen, maar over het algemeen komen ze wel redelijk overeen. What say you?
    En ten slotte Jemma en Kevin: (lol iedereen wil mijn Jemma-baby beschermen) ik vind je idee leuk en heb er niks aan toe te voegen eigenlijk (:


    Met beide voor jemma kan ik helemaal akkoord gaan. Om de een of andere reden zie ik ze soms, ondanks haar kleine gestalte, wel eens uitvliegen tegen Michael als hij weer eens zit te roken ofzo, waarna het is van: wind je niet zo op kleintje ofzo. (niet dat hij kleintje verkeerd bedoelt hoor)

    Voor Ender miss ff kleine aanpassing

    Freyja - Ender: Door het feit dat ze in hetzelfde team zitten, is Freyja wel in zekere zin gaan vertrouwen op Ender. Ze rekent erop dat hij haar voorziet van de juiste informatie. Zelf stuurt ze hem eigenlijk nooit het veld in, omdat ze van mening is dat hij veel beter is achter een computer dan ergens elders. Ze heeft respect voor z’n talen, maar dat sluit niet uit dat ze zich soms mateloos kan ergeren aan z'n gedrag. Dan vooral z'n rokkenjagen als hij op het verkeerde moment begint, of materialistische en ego (beide) trekjes.

    Michael - Ender: Van Michaels kant uit is het koude oorlog net Ender. Beide zijn briljante kraker, maar daar houd het zo ongeveer op. Het is net omdat ze beide zo goed zijn, dat Michael het heel lastig heeft om met de jongeman op te schieten. Een van de redenen hiervoor is dat Michael, in tegenstelling tot Ender, niet uit een gezin komt waar het geld zo makkelijk voor handen was. Hij vindt dat z’n rivaal het allemaal op een presenteerblaadje heeft gekregen, terwijl hij er van jongs af aan voor heeft moeten knokken. In Michaels ogen heeft Ender het gewoon allemaal (geld, looks, verstand enz) terwijl vele andere minder goed bedeeld zijn. Hij is ook een beetje van mening dat Ender een soort van player is. Wel achter de vrouwen aan gaan, maar zich niets aantrekken van hun gevoelens of de problemen die hij daardoor veroorzaakt met hun wederhelften (ook al zijn die vrouwen soms gewoon zo stom om daar niet over na te denken).
    Hij gaat er ook niet vuil van zijn om gewoon om Ender te stangen in te breken (of poging tot) in Ender's computer. Al was het maar ter afleiding en als een uitdaging voor zichzelf, gezien de meeste andere het niet echt hebben om hem tegen te houden.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik heb me ook eens bezig gehouden met Tygo en relaties (':

    Napoleon: Hij en Tygo zijn op zich goede vrienden - niet de beste aangezien Tygo niet echt iets af weet van diens duistere kant - die vaak met elkaar optrekken. Af en toe liggen ze wel eens in de clinch en dan weet heel de school dat ook. Hun enkele prankwars door de jaren heen zijn ondertussen uitgegroeid tot legendes. Tygo spreekt hem altijd op z'n Frans aan, met Napoléon, Nap of Mort.

    Kevin: Hoewel deze man zijn teamleider is, kan Tygo niet meteen heel goed met hem opschieten. Tijdens de missies gaat het meestal prima, aangezien Kevin niet echt meteen overheersend is, maar het kan wel eens gebeuren dat Tygo het niet met hem eens is. Buiten de missies gaan ze niet echt met elkaar om, maar ze respecteren elkaar zeker en zijn een goed team.

    Freyja: Tijdens de korte momenten dat ze in elkaars gezelschap vertoeven, gaat het goed. Ze herkennen elkaars vroegere situatie en kunnen oppervlakkig goed met elkaar overweg. Tygo vindt het geweldig om met haar te flirten, ook al werkt dit van geen kanten. Hij bedoelt er ook niets mee. Moesten ze echter meer met elkaar omgaan, of in hetzelfde team zitten, dan zou de rebelse aard van Tygo en de dominantie van Freyja voor ophef zorgen.

    Jemma: Tygo is stiekem helemaal verzot op dit meisje. Hij vindt haar het schattigste levende wezen - zelfs Kolonel kan niet aan haar tippen - dat op de aardbol rondloopt. Verder haalt hij er een onmetelijk plezier uit om haar te plagen met weddenschappen die je niet kan winnen, grapjes en woordspelingen en andere kleine dingetjes waar je nooit echt boos om kan worden. Diep vanbinnen is hij meer dan geïnteresseerd in haar, maar doordat hij dit niet wil en kan toegeven aan zichzelf, is hier niets van te merken.

    Michaël: Hoewel Tygo er geen probleem mee heeft om af en toe eens een babbeltje te slaan of wat sigaretten te delen, gaat hij er niet veel mee om. Hij merkt zo ook wel dat hun karakters zouden botsen. Hij zou er wel mee in teamverband kunnen werken, zolang dit zakelijk blijft en ze geen dikke maatjes moeten worden. Hij vertrouwt op de skills van Michaël, en dat is genoeg voor hem.

    Zachary: Te weinig informatie (':

    Lucca: Bij deze man komt het competitiegevoel van Tygo maximaal naar boven. Hij mag hem dus niet echt, al zou hij geen nee zeggen tegen een uitwisseling van kennis en tactieken.

    Asya: Haar kent Tygo niet echt, en hoewel hij haar een knappe verschijning vindt, gaat hij niet veel met haar om. Hij kent haar dan ook vooral van naam en reputatie.

    Ender: Ja, nee. Zet deze mannen maar gewoon niet bij elkaar, want dat komt niet goed. Ze zijn praktisch tegenpolen van elkaar en het is maar goed dat ze meestal een goede afstand behouden.



    Ik wil eventjes vermelden dat Tygo op het eerste zicht een irritante clown lijkt, maar dit niet altijd is. Hij is vaak degene die het gemoed van de mensen om zich heen weer oppept, zeker na een zware missie. Verder kan hij zich echt wel serieus gedragen, hij heeft er gewoon naast de missies niet veel zin in.


    Mhm?

    @CiriOfRivia:
    Haha, ik denk ook dat Jemma nu en dan wel eens geïrriteerd kan worden door Michaels sigaretten (':

    Freyja & Ender — I like it en ik denk ook dat Ender wel veel respect voor haar zou hebben en de orders meestal wel zal opvolgen, tenzij hij honderd procent zeker is dat er een beter idee volgt. Dat rokkenjagen en zijn materialistisch trekje zijn twee dingen die eigenlijk niet zo heel erg opvallend zijn aan Ender, though. Hij is heel erg professioneel op dat vlak en zal dus nooit tijdens een missie zich laten afleiden door een vrouw. Evenals zijn egoïstisch trekje. Deze valt eigenlijk niet zo heel erg veel op, aangezien hij het meeste opkropt. Ik kan inzien dat Freyja daar wel geërgerd door kan worden, maar tijdens een missie komt het doel op de eerste plaats en de rest is bijzaak, though. So idk. Ik denk dat ze gewoon wel respect voor elkaars kunnen hebben, maar soms ook eens zwaar kunnen botsen. Geen vrienden, geen vijanden. Gewoon bondgenoten... kind of?

    Michael & Ender — Same here, I agree with most of it, behalve dat er weer een soort van nadruk op dat rokkenjagen wordt gelegd. Dit is eerder in zijn privé en ik denk niet dat dat mensen zo veel kan irriteren wanneer het niet voor hun neus gebeurd? Natuurlijk heb je wel een punt over dat hij zich niks aantrekt van hun gevoelens of problemen. Misschien dat er ooit iets is gebeurd tussen Ender en één van Michaels vrouwelijke vrienden or something? To spice things up, hehe (': Want over het algemeen kan Michael Ender weinig schelen. Hij staat hoger geplaatst dan Michael doordat Ender in het Elite Team zit, dus zou hij niet meteen zijn hersenen breken over de andere jongeman. Ik denk dat Ender Michael vooral irritant zou vinden en al zeker wanneer die laatste probeert zijn systeem te hacken xd Ender zou hem ook wel eens een irritante strontvlieg durven noemen.

    @CalTHood: Ik denk dat Ender Kevins naam wel zou weten en diens Card, maar voor de rest niet erg veel omdat het ook niet noodzakelijk is voor hem. En zoals hierboven ook al staat is dat materialistische niet zo heel duidelijk, though. Zeker niet wanneer je mensen niet goed kent. Tenzij Kevin op roddels steunt, natuurlijk (': Maar ik zou ook wel zeggen dat het nu en dan eens kan botsen tussen de twee. Dus ik stel voor dat ze gewone kennissen zijn die weinig over elkaar weten? En aangezien ze niet in hetzelfde team zitten, hebben ze ook weinig behoefte daaraan?

    @Liesje: Ender en Tygo is inderdaad een no-no, hehe. En Jemma en Tygo zijn we aan het bespreken.

    Ik ga ook eens een lijstje maken voor de rest. Honestly, je mag ervan uitgaan dat Jemma geïntimideerd is door iedereen die ze niet kent en dat Ender meestal geen mening heeft over mensen die hij niet goed kent xd

    Napoleon Peregrine Mortdecai—Avgeropoulos: Exes and besties and shizzle. We gots this.
    Zachary Charles Morani: Jemma would be totally intimidated by his appearance. En wanneer ze hem iets beter zou leren kennen, denk ik wel dat ze hem zou mogen.
    Lucca Francisco Diosa: zelfde als bij Zachary, but we gots this already... kind of. Tenzij je nog een idee hebt?
    Asya Yelena Ivanov: ik heb Ender nu ook afgewerkt, so idk. Ik denk dat hij haar wel zou mogen, op zijn eigen vreemde manier. Ze zijn een beetje hetzelfde (kind of) so idk. Ideeën? Jemma zou geïntimideerd zijn door haar (big shocker there) maar ook veel respect hebben voor de vrouw. Hoewel ze natuurlijk ook heel jaloers is van haar onafhankelijke houding en het feit dat ze gewoon flawless is. Ik kan ook Jemma ook wel hetzelfde zien doen als Beca in Pitch Perfect 2, telkens wanneer ze de Duitse vrouw (don't know her name) ziet. klik


    kindness is never a burden.

    @ Greedling Prima


    Bowties were never Cooler

    Ik begin zo meteen aan mijn eerste stukjes. Is er iemand die toevallig al wil meeten?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Napoleon is vrij, ook al is zijn rol nog niet compleet af. x) Ik ben hem nu aan het afwerken.


    help

    Ik heb Jemma at anyone's service en Ender die ik hopelijk woensdag kan schrijven ^^


    kindness is never a burden.

    Thorne is ook vrij (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Thorne is ook vrij (:


    Verkeerde RPG, boo (;


    help