• Mijn zusje, mijn vriend en ik houden altijd leuke filmavondjes waarop we meestal horror kijken. Nu is mijn zusje 4 maanden in Spanje geweest en hebben we dus al vier maanden geen films gekeken. Zodra ze terug komt, willen we weer een filmavondje houden, maar ik weet dus niet welke films we zo'n beetje gemist hebben in die vier maanden, haha. Zijn hier een paar horror-freaks die er een paar weten?

    Geen gore please.

    Kijken:
    - Unfriended
    - It Follows
    - The lazarus effect
    - The atticus institute
    - Deliver us from evil
    - Insidious: Chapter 3
    - The Woman in Black: Angel of Death

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 14:55 ]


    Your make-up is terrible

    Mij lijkt Ouija ook best eng.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Mij lijkt Ouija ook best eng.


    Ik vond hem niet eng, echt een typische horror. Ik zag laatst toch echt een bagger horror film. Ik weet de naam niet eens meer maar jeetje wat slecht. Misschien maar beter dat ik de naam niet meer weet, dat ding moet echt in de vergetelheid raken want het is pure tijdsverspilling.


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    (...)

    Ik vond het idee wel tof, en de setting. Ik hou van die catacomben. Het is soort van algemeen bekend dat horrors verder echt slecht zijn. :'D
    Maar The Atticus institute vond ik één van de leukste die ik de afgelopen tijd heb gezien. Deliver us from evil is ook leuk, alleen meer spannend dan horror.


    De setting is inderdaad wel erg leuk en interessant. 8D Ik vind het altijd leuk om waargebeurde verhalen erover te lezen. Deliver us from evil lijkt me ook wel echt leuk, trouwens!
    Het probleem met de meeste films is dat ik vind dat de namen te erg op elkaar lijken waardoor ik niet meer weet welke ik gezien heb en welke niet, haha.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    De setting is inderdaad wel erg leuk en interessant. 8D Ik vind het altijd leuk om waargebeurde verhalen erover te lezen. Deliver us from evil lijkt me ook wel echt leuk, trouwens!
    Het probleem met de meeste films is dat ik vind dat de namen te erg op elkaar lijken waardoor ik niet meer weet welke ik gezien heb en welke niet, haha.


    I know the feeling, maar inmiddels heb ik echt bijna alle goede al wel gezien. Ze moeten snel weer nieuwe dingen uitbrengen want van nood ben ik nu weer overgestapt op andere genres. :'D
    Deliver us from Evil is ook leuk, beter verhaal dan de meeste horrors en dat stel ik altijd wel op prijs.


    The truth is out there.

    It Follows is hier ook al eerder genoemd. Weet niet of hij nieuw is? Volgens mij wel.
    Maare hij was niet heel eng, maar wel origineel en het idee is gewoon creepy.
    Gaat om een of ander gedaante (Die hij elke keer kan veranderen) die jou ALTIJD volgt, op een bepaald langzaam tempo.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 14:38 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Stonehearst Asylum kan ik niet bepaald een horror noemen, eigenlijk. De film zelf viel naar mijn mening ook tegen, maar misschien:
    * "Insidious: Chapter 3"
    * "The Woman in Black: Angel of Death"
    * "The Babadook"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Stonehearst Asylum kan ik niet bepaald een horror noemen, eigenlijk. De film zelf viel naar mijn mening ook tegen, maar misschien:
    * "Insidious: Chapter 3"
    * "The Woman in Black: Angel of Death"
    * "The Babadook"


    Stonehearst Asylum is idd meer een psychologische thriller maar wel echt een hele goede. Ik zou de tweede woman in black niet aanraden. De eerste was leuk, de tweede nogal een slap aftreksel van 1


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    (...)
    Stonehearst Asylum is idd meer een psychologische thriller maar wel echt een hele goede. Ik zou de tweede woman in black niet aanraden. De eerste was leuk, de tweede nogal een slap aftreksel van 1

    Daar zijn de meningen over verdeeld, zelf vond ik 't niet heel speciaal. Ergens middenin de film zakt ie een beetje in en ik had er meer van verwacht.
    De tweede heb ik nog niet gezien, maar het is dit jaar uitgebracht, een horror en Nikki heeft 'm nog niet gezien. Good enough for me. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sinister 2


    16 - 09 - '17

    Sinister. Hij lijkt niet eng, maar hij is echt gigantisch eng, and remember. Once you've seen it, you Can't unsee it.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 17:41 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Morticia schreef:
    (...)
    Daar zijn de meningen over verdeeld, zelf vond ik 't niet heel speciaal. Ergens middenin de film zakt ie een beetje in en ik had er meer van verwacht.
    De tweede heb ik nog niet gezien, maar het is dit jaar uitgebracht, een horror en Nikki heeft 'm nog niet gezien. Good enough for me. :Y)


    Fair enough. (:


    The truth is out there.