• Ik ben gefrustreerd. En neen, voor deze ene keer is het niet door of voor school, maar voor die gadverdamse academie nà school. Op het einde van het schooljaar hebben we allemaal een blad meegekregen waarop onze uren stonden. Mijn AMC en repertoirestudie vielen praktisch op hetzelfde moment (let wel: Het is beide binnen dezelfde academie), maar op een andere plaats. Dat ging sowieso niet. Punt was, op de algemene site stond er dat het dus op dinsdag viel, die repertoire, net zoals op het blad dat we gekregen hadden. Op de individuele pagina die elke leerling van zichzelf kan bezichtigen, stond er zaterdag. Dus ik naar mijn toneelleerkracht bellen, van wie ik vorig jaar repertoire had. Ja, het is dus toch op dinsdag. Oké, ik bellen naar het secretariaat in Ronse om te vragen wat te doen met het feit dat ik twee dingen op hetzelfde moment heb - neen hoor, het is op zaterdag! Ik terugbellen naar mijn toneelleerkracht, om te vragen hoe ik mijn nieuwe repertoireleerkracht mogelijk kan bereiken, want ik was al helemaal pist - als het op dinsdag is, had ik er morgen, dus het was wel praktisch dat te weten. Bon, hem dus gemaild en hij zei dat het op dinsdag was. Nu net een mail gekregen dat het daadwerkelijk op dinsdag is vanuit het secretariaat in Ronse, maar nu weet ik nog stééds niet wat te doen met dat dubbele-boeking-ding.
    En niet te vergeten dat wij mogen aantonen dat we twee jaar (mijn zus en ik) koor hebben gevolgd, omdat mijn zus anders iets anders moet gaan doen, omdat ze niet in koor kan raken - drie keer raden waarom. Ze heeft twee dingen op hetzelfde moment. Wij mogen dus hun shit gaan opkuisen, omdat er "iets mis was met de inschrijving". How were we supposed to know? Ze hadden gezegd het op te lossen.

    Bah, sorry voor het zeuren, maar ik kom er echt puitonozel van. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het komt vast allemaal goed. Geen paniek!

    Hahaha, ik dacht dat het aan het conservatorium van Mechelen lag dat er elk jaar opnieuw dingen mis liepen bij mijn inschrijvingen, maar misschien is het iets universeel. Mij schrijven ze in voor dingen waar ik allang in ben afgestudeerd. :p


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'