• Percipio Percepi Perceptum High School
    'Hello students, welcome to Percipio Percepi Perceptum High School! Home of the Olympians.'


    + Waarschuwing! Deze RPG bevat 18-content, zoals drinken, zware taal en seksuele handelingen.
    Welkom op het PPP, een prestigieuze internationale middelbare school gelegen in het oostelijke deel van de Verenigde Staten. De school ligt -om precies te zijn-, in New Bedford, Massachusetts. Een uurtje rijden vanuit de grote stad, Boston. Om de school heen is onder andere een bos en makkelijke toegang tot de Buzzards Bay. Ook in de buurt ligt Salem en Cape Cod, bekend van de presidenten die daar regelmatig vakantie vierden. Deze school huist echter niet normale studenten, het staat bekend om het excellente programma voor kinderen van Goden. De school geeft niet alleen les aan deze kinderen, maar staat ook bekend om hun geweldige huizing en sportteams.

    Alle kinderen op het PPP zijn dus kinderen van goden, hier op school zullen ze gefocust zijn op sporten, maar vooral ook uitstapjes maken maar andere landen. Het PPP wil de toekomst voor deze kinderen verbreden. tbc

    'This school's main focus in to expand your child's herizon.'


    S P O R T S T E A M S - Credit aan Weasley's RPG
    AMERICAN FOORBALL - The Mighty Olympians
    Colours - red & black
    Offensive:
    Guard (2) ––
    Tackle (2) ––
    Center (1) ––
    Quarterback (1) –– Mignon
    Running back (3) ––
    Wide receiver (2) ––
    Tight end (2) ––
    Defense:
    Tackle (2) ––
    End (2) ––
    Middle linebacker (1) ––
    Outside linebacker (2) ––
    Cornerback (2) ––
    Safety (2) ––


    C H E E R L E A D I N G - The Odyssey
    Colours - red & black
    Captain –– Evangeline Meliae
    Reserve Captain/Under Captain –– Illicit
    Other (2/12) ––
    • Anne - EthereaI
    • Alexis - Meliae
    •
    •
    A C C O M O D A T I O N
    De leerlingen zijn gediend om met elkaar te bonden. Het PPP heeft hier de perfecte manier op gevonden, ze hebben een Roomie-Plan in werking gesteld. Dit betekent dat een leerling elk jaar met iemand anders de kamer zal delen. Het RP (Roomie-Plan) is een initiatief van de algemene internationale scholenbond. Onder dit initiatief verstaat het PPP dat alle leerlingen met elkaar op de kamer kunnen komen, dit hangt alleen af van lesjaar. Leerlingen zullen met zijn tweeën en kamer delen en zijn niet verantwoordelijk voor het schoonhouden, dat zal voor ze gedaan worden.

    R U L E S
    ALGEMEEN
    - In deze RPG gelden natuurlijk de huisregels van Quizlet.
    - Reserveringen blijven een totaal van drie dagen staan.
    - Je beheerst over kennis van de Nederlandse taal + ABN.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Houd mannen en vrouwen gelijjk.
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Please. Iedereen heeft flaws.
    - Geen eendagsvliegen!
    - Stukjes in het schrijftopic bevatten minimaal 7 regels (of 200 woorden), niet zinnen, maar regels.
    - Maximaal twee/drie karakters per persoon. Als je twee vrouwen wilt, moet je minstens een man hebben.
    - Als je 10 dagen niet reageert, stuur ik een pb. Als je een goede reden hebt, zullen we een oplossing vinden. Zo niet, of als er geen antwoord komt, zal je rol komen te vervallen.

    PERSONAGES
    - Niet meer dan 4 personages per persoon., daarvan minstens twee mannelijk.
    - Leeftijden van 16 tot 21
    - Het karakter is een kind van minstens één god, meerdere goden moet in bespreking met mij.

    SCHOOLREGELS
    - Pesten, van zowel leraren als leerlingen, is ten strengste verboden.
    - Alle lessen dienen bijgewoond te worden door de leerlinge, tenzij er een geldige reden is om dit niet te doen.
    - Het gebruik en verkoop van verdovende middelen is ten strengste verboden.

    L I S T
    Naam:
    Leeftijd [16-21]:
    Goddelijke ouder:
    Reputatie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis/familie:
    Roommate:
    Relaties:
    Extra:
    R O L L S

    LADIES [5/.]
    • Evangeline Visilisia Phoibe Aurelius - 18 - Ares - Meliae
    • Anne Sophia Clarkson - 19 - Niké - EthereaI
    • Dione Elysia Athanasius - 18 - Aphrodite - Illicit
    • Alexis Phaenna Medea Antoniou - 19 - Nyx - Meliae
    • Kyra Hermione Floros - 19 - Dionysus - Illicit
    • NAME - AGE - PARENT - BY
    • NAME - AGE - PARENT - BY

    GENTLEMEN [5/.]
    • Julius Maximilian Nikolaos Floros - 19 - Dionysus - Meliae
    • Abaddon Mardochaios Pallas - 19 - Hades - Illicit
    • Noah Caldwell - 20 - Athena - Mignon
    • NAME - AGE - Hermes - Beaufort
    • Callistus Argyris Haynes - 18 - Iris - Beaufort
    • NAME - AGE - PARENT - BY
    • NAME - AGE - PARENT - BY
    A GUIDE TO GREEK GODS AND HEROES:
    Apollo: trash
    Jason: trash
    Medea: dubiously evil queen of my heart
    Agamemnon: dead trash
    Clytemnestra: takes out the trash
    Zeus: walk of shame incarnate
    Hermes: little shit
    Hestia: literally no one talks about her
    Artemis: #misandry
    Hera: woman, scorned
    Hades: goth wannabe shit baby
    Persephone: Per-Step-On-Me
    Ares: God Of War ™
    Aphrodite: Walk Walk Fashion Baby
    Cronus: hide yo kids, hide yo wife
    Athena: i feel like she plays baseball probably
    Achilles: I Love My Dead Gay Son
    Patroclus: “Geez Achilles find your chill.”
    Orpheus: Gay
    Hephaestus: allll byyyy myyyyseeEEEeelf
    Heracles: why does no one talk about him mucking out those stables?
    Odysseus: total piece of shit
    Chiron: tired of everyone’s shit
    Hecate: my wife
    Patroclus (alt.): Oh look at that. I’ve been impaled.
    Poseidon: I think you mean Broseidon, bro to the fishes and ponies
    Dionysus: ambiguously queer and perpetually sloshed
    Oedipus: the loser of every ‘yo momma’ battle
    Ajax: Stronger than Grease ™ <-soap reference in case it’s too obscure
    Circe: basically that scene in Monty Python where all the evil ladies wanna bang
    Narcissus: Treat Yo Self


    G O D S
    • Ares
    • Niké
    • Aphrodite
    • Nyx
    • Dionysus
    •
    •

    • Dionysus
    • Hades
    • Athena
    • Hermes
    • Iris
    •
    •
    Praattopic • X
    Schrijftopic • X
    Links • family tree, list of greek deities

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 16:24 ]




    Kyra Hermione Floros

    “For the first time, I was the center of attention. Everyone watched me as if I were a bomb. Would I explode and cause a disaster or would I pop and cause a miracle?”


    Naam Kyra Hermione Floros
    Kyra — k ay r uh — Feminine form of Greek Kyros, meaning "like the sun."

    Hermione — her my uh n ee — Greek name derived from the name of the god Hermes, meaning "of the earth."

    Floros — fl oo r os — green

    Leeftijd
    Negentien jaar oud en ze is geboren op negentien september. Kyra is drieëntwintig minuten jonger dan haar tweelingbroer, Julius.

    Nationaliteit
    Kyra is van Griekse en Schotse afkomst. Ze is geboren in Glasgow — Glasgow is de grootste stad van Schotland en de op twee na grootste stad in Groot-Brittannië. Een aantal jaar geleden is ze verhuisd naar New York City.

    Goddelijke ouder
    Dionysus; God of wine, parties and festivals, madness, chaos, drunkenness, drugs, and ecstasy. The idea was originally from ancient Chios. This was his "home". He was depicted in art as either an older bearded god or a pretty effeminate, long-haired youth. His attributes include the thyrsus (a pinecone-tipped staff), drinking cup, grape vine, and a crown of ivy. Animals sacred to him include dolphins, serpents, tigers, and donkeys. A later addition to the Olympians, in some accounts he replaced Hestia. Bacchus was another name for him in Greek, and came into common usage among the Romans.

    Reputatie
    Social Butterfly, troublemaker; Kyra is een echte social butterfly, ze is erg sociaal en makkelijk in de omgang. Ook is ze samen met Julius één van de troublemakers van Percipio Percepi Perceptum Highschool.

    Innerlijk
    Sociaal, makkelijk in de omgang, achterdochtig, charmant, een flirt, aanwezig, beschermend, bezorgd, rebels, dominant, doorzettend, fel, eigenwijs, genietend, grappig, prikkelbaar, opvallend, onverschrokken, nieuwsgierig, moedig, levendig, leergierig, kieskeurig, jaloers, speels, trouw, trots, volhoudend, wild, zelfzeker, zorgvuldig.

    Uiterlijk:
    Haar — De haarkleur van Kyra is witblond. Ook zijn haar lokken stijl en stopt tot haar onderrug. Kyra heeft het altijd los hangen of als ze moet sporten o.i.d doet ze het in een hoge paardenstaart.

    Ogen — Haar ogen hebben een blauw, grijze kleur en zijn identiek aan die van Julius. Alleen zijn die van Kyra iet wat lichter.

    Lengte en gewicht — Kyra is 175 centimeters lang. Haar gewicht is rond de 63 kilogram.

    Bouw — Peervormig.

    Extra — Kyra heeft een aantal littekens op haar onderarmen en bovenbenen door zelfverminking.

    Geschiedenis/familie
    Moriah Floros — moeder
    Dionysus — vader
    Julius Floros — tweelingbroer
    Adam Jameson — stiefvader
    Wyatt Jameson — stiefzus
    Piper Jameson — stiefzus

    De relatie tussen Kyra/Julius en hun stiefzussen liggen niet bepaald lekker. Wyatt en Piper zijn erg jaloers op de tweeling en doen er dan ook alles aan om hun leven zuur te maken — dit gebeurd natuurlijk achter de rug om van Moriah en Adam, die niks in de gaten hebben. Wyatt en Piper kunnen het niet uitstaan dat Julius en Kyra de kinderen zijn van Dionysus, een God.

    Roommate
    ?

    Relaties
    Julius Floros — Tweelingbroer, partners in crime.
    Evangeline Aurelius — ?
    Anne Clarkson —
    Noah Caldwell — ?
    Alexis Antoniou — ?
    Callistus Haynes — ?

    Extra
    Likes — alcohol, partying, having fun, friends, getting into trouble with her brother, sports, traveling, music, cars, games, the forest, summer, wine, theatre, the beach, getting a tan, cats, her mom, reading, sex.

    Dislikes — liars, gossip, racists, snakes, spiders, politics, people with no humor, losing, waking up too early, her stepsisters, flying, My Little Pony, the font "comic sans", negative criticism, cold weather.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.




    Abaddon Mardochaios Pallas

    “I wanted to close my eyes and let the silence swallow me whole.”


    Naam Abaddon Mardochaios Pallas
    Abaddon — aa v aa dh aw n — Greek name derived from Hebrew abaddown, meaning "destruction, ruination." In the New Testament bible, this is the name of the place of destruction. And it is a name given to the angel of the bottomless pit, the Destroyer Apollyon.

    Mardochaios — m aa r dh aw h eh aw s — Greek form of Akkadian Marduk ("solar calf"), probably meaning "death and emptiness." In mythology, Marduk is the name of a god said to have killed a dragon named Tiamat. In the bible, he is known by the Hebrew name Merodach, and is a Babylonian idol, probably the planet Mars, which like Saturn was regarded by ancient Semites as the author of bloodshed and slaughter, and was propitiated with human victims.

    Pallas — p aa l l aa s — Greek unisex name derived from the word pallô, meaning "to brandish a weapon." In mythology, this is the name of many characters in Greek mythology: a son of Euandros (Latin Evander); a giant son of Ouranos (Latin Uranus) and Gaia; a Titan son of Kreios and Eurybia; the father of the 50 Pallantids; a daughter of Triton; and it is an epithet of Athene.

    Leeftijd
    Negentien jaar oud en hij is geboren op twee april.

    Nationaliteit
    Abaddon is van Amerikaanse en Griekse afkomst. Hij is geboren in Boston — Boston is de hoofdstad en grootste stad van de Amerikaanse staat Massachusetts. Het wordt ook beschouwd als de officieuze hoofdstad van New England.

    Goddelijke ouder
    Hades; King of the underworld and the dead, and god of regret. His consort is Persephone. His attributes are the drinking horn or cornucopia, key, sceptre, and the three-headed dog Cerberus. The screech owl was sacred to him. He was one of three sons of Cronus and Rhea, and thus sovereign over one of the three realms of the universe, the underworld. As a chthonic god, however, his place among the Olympians is ambiguous. In the mystery religions and Athenian literature, Pluto (Plouton, "the Rich") was his preferred name, with Hades more common for the underworld as a place. The Romans translated Plouton as Dis Pater ("the Rich Father") or Pluto.

    Reputatie
    Bad boy; Abaddon is onafhankelijk en eigenzinnig; hij doet wat hij wilt en wanneer hij dat wilt. Abaddon volgt geen trends, maar ze volgen hem. Meestal zoekt hij geen problemen op school maar toch hangt er een gevaarlijke sfeer om hem heen. Om deze redenen en meer is hij onweerstaanbaar voor vrouwen. Abaddon is een hartenbreker.

    Innerlijk
    Eigenzinnig, onafhankelijk, actief, bedachtzaam, behendig, beschermend, beweeglijk, brutaal, charmant, dominant, doorzettend, eigenzinnig, charmant, een flirt, avontuurlijk, ongeduldig, moedig, respectvol, onweerstaanbaar, nieuwsgierig, lui, liefdevol, lustig, leidinggevend, slordig, kieskeurig.

    Uiterlijk:
    Haar — Abaddon heeft donkerbruin haar dat wel eens zwart wilt lijken, alleen in bepaald licht kan je opmerken dat zijn haar donkerbruin is. Meestal heeft hij het slordig over zijn voorhoofd heen hangen.

    Ogen — Zijn ogen hebben een blauw, grijze kleur.

    Lengte en gewicht — Abaddon is 181 centimeters lang. Haar gewicht is rond de 76 kilogram.

    Extra — Hij heeft een aantal tatoeages op zijn onderarm en tunnels in zijn oren.

    Geschiedenis/familie
    Aella Pallas — moeder
    John Dempsey — stiefvader
    Hades — vader
    Kronos — grootvader
    Rhea — grootmoeder

    Roommate
    ?

    Relaties
    Julius Floros — ?
    Evangeline Aurelius — ?
    Anne Clarkson —
    Noah Caldwell — ?
    Alexis Antoniou — ?
    Callistus Haynes — ?

    Extra
    Likes — alcohol, partying, having fun, smoking, sex, rock music, tattoos, piercings, singing, the ocean, traveling, boxing, running, festivals, his motor and car.

    Dislikes — liars, gossip, snobs, politics, people with no humor, losing, too much make-up on girls, party poopers, dolls, clowns, heights.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 13:40 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik maak Vandaag Mijn Hermes Jongen, of ik zal proberen toch ^^ Plus We need more people !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hooghouden

    ;3 ik heb een drukke week gehad dus hopelijk komt vanavond mijn rol


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    nvm

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 16:03 ]


    all because i liked a girl

    Ik weet niet of het allemaal verschillende goden moeten zijn, maar ik zou sowieso graag een jongen willen.
    Als je dezelfde goden mag hebben, graag van Hades, en anders van Apollo (:


    Mhm?

    @PaperTownsMargo, het spijt me. Maar nadat ik je schrijfstijl heb bekeken en besproken, ben ik tot de conclusie gekomen om je niet mee te laten doen.

    @Sonder, prima. Als je Hades wil, moet dit wel in overleg met het andere persoon.

    Zou ik een meisje mogen?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik heb het gevraagd, en ze vindt het oké, dus graag een zoon van Hades, alsjeblief (:


    Mhm?

    Ik pas alles aan als ik mijn laptop weer heb, en goed nieuws! We zijn rpg van de week c:

    Kan ik nog meedoen?

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 14:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is het oké als mijn meisje de dochter van Poseidon is?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon


    Naam: Shax/Scox Malphas Paimon Pallas
    Leeftijd [16-21]: Moet nog afgesproken worden.
    Goddelijke ouder: Hades
    Reputatie: Komt nog
    Innerlijk: Komt nog
    Uiterlijk: [FC. Maxence Danet-Fauvel]
    Geschiedenis/familie: Hangt ervan af
    Roommate: Komt nog
    Relaties: Komt nog
    Extra: Komt nog

    Even een klein beginnetje


    Mhm?

    Mag ik een personage?
    Geslacht maakt me niet uit, wat je nog nodig hebt.