• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Blurryface schreef:
    (...)
    Aaaaaa, I see what you did there. :3

    -

    Spannend as frick. Ik ken nog niemand. ._.


    U got it? (:
    Dan begin je wel met een schone lei! Je gaat het vast leuk hebben bro ^^

    Ik wil niet naar school.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Jorah schreef:
    (...)

    U got it? (:
    Dan begin je wel met een schone lei! Je gaat het vast leuk hebben bro ^^

    Yesss. En ik ben blij dat je verslaafd bent. ^^ Wauw, dat klinkt best raar.
    True, I guess. En ik hoop het. c:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 21:42 ]


    Caution first, always.

    Ik raak een beete geïrriteerd dat mensen hun afspraken niet na komen. Goede reden of niet. Dit is als de zoveelste keer dat er iets tussen komt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik mis je zo

    Ik weet gewoon niet meer wie ik ben. En er is niemand waarmee ik erover kan praten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Yesss. En ik ben blij dat je verslaafd bent. ^^ Wauw, dat klinkt best raar.
    True, I guess. En ik hoop het. c:


    Pfff het is dan ook jouw schuld mevrouw! ^^
    Daar ben ik wel zeker van (:

    kokosmelk chocolademelk

    marge wat ben je toch een gastronomisch genie


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ik geloof dat ik gewoon niet gemaakt ben om met school te kunnen dealen. laat me gewoon ergens in een zoldertje verloederen tot ik grijs ben en stink en een Oscar winnend script heb geschreven en het geen fuck meer uitmaakt dat ik super slecht ben in functioneren binnen het schoolsysteem


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Go and cry me a fucking river.

    Mijn schouder functioneert niet naar behoren en dat echt zoveel pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    En dan maar weer gaan slapen zonder enig sociaal contact te hebben gehad


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Me moeder is weggelopen, pap ligt huilend op bed en dat alles door mij. Ik ben waardeloos, een loser, een imbeciel, een idioot, een alles- Ik moet me bek leren houden, me tyfusbek. Me pleuriskop. En ik zit hier te janken en te hyperventileren, wat een aandachtsvrager ben ik. Kutkind.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 22:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Me moeder is weggelopen, pap ligt huilend op bed en dat alles door mij. Ik ben waardeloos, een loser, een imbeciel, een idioot, een alles- Ik moet me bek leren houden, me tyfusbek. Me pleuriskop. En ik zit hier te janken en te hyperventileren, wat een aandachtsvrager ben ik. Kutkind.


    You are wonderfull (flower)

    Abstergo schreef:
    Me moeder is weggelopen, pap ligt huilend op bed en dat alles door mij. Ik ben waardeloos, een loser, een imbeciel, een idioot, een alles- Ik moet me bek leren houden, me tyfusbek. Me pleuriskop. En ik zit hier te janken en te hyperventileren, wat een aandachtsvrager ben ik. Kutkind.

    Nee, nee, nee. Je bent niet waardeloos, geen loser, imbeciel, alles en ook geen kutkind. Je moet je bek ook niet leren houden, en het is ook helemaal niet erg dat je huilt en hyperventileert. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar je moet jezelf niet zo de grond in trappen. Daar wordt het allemaal niet beter op. Waarschijnlijk waren de dingen bij jou thuis sowieso al kielekiele, en dan kan elk klein dingetje dat je zegt de druppel zijn. Het is niet jouw schuld dat je moeder wegloopt en je vader huilend op bed lucht.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 22:50 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.