• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hoe je op die meeting deed naar mijn vriend en mij zit mij nog steeds dwars.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 15:53 ]


    26 - 02 - '16

    Soms heb ik zo'n pech.. Maar soms ook best wel geluk. 8D 1 wedstrijdje gewonnen, en volgens mij ga ik er bij nog 2 winnen. 8D


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik kan niet wachten tot die gaatjes genezen zijn. Dan kan ik tenminste weer een koptelefoon opzetten zonder mezelf pijn te doen haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eva, waarom moet in jouw wereld levenloos zijn en niks doen en doelloos op Quizlet rondhangen toch beter en belangrijker zijn dan huiswerk maken? Seriously, als je gewoon nu gaat werken, heb je daar straks heel veel profijt van, en uitstellen heeft geen zin. Dus, get your shit done, NOW!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Giraffe schreef:
    Damn, waarom doen alle meisjes alsof je regels hebben een of andere verschrikkelijke, ongeneeslijke ziekte is? Ik ben denk ik echt een van de weinigen die het gewoon niks kan schelen en er nauwelijks iets van merkt, of zo. Je kunt toch heus wel gewoon naar school gaan zonder een heel pak pijnstillers te nemen, constant te zeuren over vreselijke buik- en hoofdpijn en je voor alle turnlessen en toetsen ziek te melden als je geen uitzonderlijke last hebt ervan, of niet?


    Ik ben bang dat ik zonder ibuprofen mijn dagen van half negen tot vier uur niet vol ga kunnen maken haha :Y)

    Komt wel bij dat ik me nooit heb afgemeld voor een toets vanwege mijn ongesteldheid. Maar geloof me, als je er echt last van hebt zou je niets liever willen :)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Wil me tattoo. Wil me tattoo. Wil me tattoo!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Wil me tattoo. Wil me tattoo. Wil me tattoo!


    Caution first, always.

    Dude, fucking asshole! D:
    Dat jij je verjaardag bij ons met de bbq wil vieren betekend niet dat wij al JOUW werk gaan doen en jij op je luie reet kunt gaan zitten! Je komt hier zowat iedere dag over de vloer, hebt helemaal het idee alsof je hier woont en weet waar alles staat. GEDRAAG JE DAN ALS EEN GASTHEER EN DOE EENS IETS IN PLAATS VAN MIJ ROND TE COMMANDEREN TERWIJL WE EEN FUCKING KEUKEN HEBBEN DIE HELEMAAL BLANK STAAT EN WAT OPGERUIMD MOET WORDEN!
    Siriusly, steek je poten uit en doe iets. Normaal gesproken pak je alles zomaar ej ga je dr vanuit dat t wel kan en nu niet. Je bent geen koning, hoor! (cat)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 17:07 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik verander ook nooit. Een heel weekend, zelfs langer, om huiswerk te doen en nog steeds doe ik het de avond ervoor. :$ Dan, wanneer je je door Engelse teksten vol met moeilijke begrippen zit te worstelen, besef je je opeens dat op de middelbare school alles een stuk makkelijker was. Gelukkig is dit tenminste nog interessant.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Bah morgen balkenbrij eten


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    ik weet niet of ik wel naar de psycholoog wil

    maar het is misschien wel nodig


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Stomme verkoudheid, ga weg >.<


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben zo productief. Heb de hele dag alleen maar in bed gelegen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AO3 schreef:
    Ik ben zo productief. Heb de hele dag alleen maar in bed gelegen.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Gibbs schreef:
    Dude, fucking asshole! D:
    Dat jij je verjaardag bij ons met de bbq wil vieren betekend niet dat wij al JOUW werk gaan doen en jij op je luie reet kunt gaan zitten! Je komt hier zowat iedere dag over de vloer, hebt helemaal het idee alsof je hier woont en weet waar alles staat. GEDRAAG JE DAN ALS EEN GASTHEER EN DOE EENS IETS IN PLAATS VAN MIJ ROND TE COMMANDEREN TERWIJL WE EEN FUCKING KEUKEN HEBBEN DIE HELEMAAL BLANK STAAT EN WAT OPGERUIMD MOET WORDEN!
    Siriusly, steek je poten uit en doe iets. Normaal gesproken pak je alles zomaar ej ga je dr vanuit dat t wel kan en nu niet. Je bent geen koning, hoor! (cat)


    Mijn leger Whatsappschildpadden staat nog steeds klaar om hem te omsingelen en/of in zijn grote teen te bijten. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan