• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Meh, I better get some sleep.


    -

    Ik ben nog gewoon zo boos op je


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ga ik voor de derde keer deze docu kijken? Ja. Ja dat ga ik.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    AO3 schreef:
    (...)
    Hoeveel contacten heb jij, jezus.


    425 :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Misfire schreef:
    (...)

    Zitten er 162 mensen op deze site


    Hahah. Ik heb ook wat nummers van mensen die nu al van Q af zijn. Maar inderdaad ja.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb in geen tijden zo goed geslapen (:


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    Onder hypnose gaan om zo van mijn tics af te komen. Ik vind het maar een eng idee, ondanks dat dr niet veel mis kan gaan behalve dat t niet lukt mij onder hypnose te krijgen, als ik mijn ouders geloven moet. But still...


    Je kan er beter geheel neutraal ingaan, als je van te voren bedenkt dat dingen niet gaan lukken, gaat het ook niet lukken. Jammer dat je ouders er zo over doen, het maakt het ook niet makkelijker voor jou. ;c


    Your make-up is terrible

    Ugh.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Je kan er beter geheel neutraal ingaan, als je van te voren bedenkt dat dingen niet gaan lukken, gaat het ook niet lukken. Jammer dat je ouders er zo over doen, het maakt het ook niet makkelijker voor jou. ;c


    Naja we zijn momenteel aan het rondneuzen naar informatie erover. Kennelijk is het minder gevaarlijk als dat ik dacht. Dat stelt me wel weer gerust, want ik zag de rampscenario's al voor me. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ergens heb ik zin om iedereen weer te zien vanavond, maar mijn lichaam kan nog wel wat rust gebruiken.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Ik wil ook eens onder hypnose *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay, nu ben ik weer nerveus voor morgen.


    Caution first, always.

    Het gebeurd elke keer. Ik ga hier niet eens meer op antwoorden. Het is zinloos. Ik word hier alleen nog meer teleurgesteld/verdrietig van.

    En die pokkekussen maakt er niks beter op, want ik heb nu erge nekklachten dat ik niet eens meer kon slapen. Sigh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Ik voel me zo verdomd alleen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga zo if i stay kijken. Ik ga niet huilen. Nope.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.