• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik snap echt niet hoe ze verwachten dat we drie van die grote opdrachten op tijd af kunnen maken...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geen half serieuze grapjes over de cavia weggeven meer, alsjeblieft. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MAM je maakt alles zo ongemakkelijk waarom zou je dat in hemelsnaam zeggen!?

    Muh zo gespannen en ik weet niet eens waarvoor.


    i put the fun in funeral

    Damn, waarom doen alle meisjes alsof je regels hebben een of andere verschrikkelijke, ongeneeslijke ziekte is? Ik ben denk ik echt een van de weinigen die het gewoon niks kan schelen en er nauwelijks iets van merkt, of zo. Je kunt toch heus wel gewoon naar school gaan zonder een heel pak pijnstillers te nemen, constant te zeuren over vreselijke buik- en hoofdpijn en je voor alle turnlessen en toetsen ziek te melden als je geen uitzonderlijke last hebt ervan, of niet?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Annie is lief. Annie is lief. Annie is lief. (A)

    Jep, ik weet dat je dit leest. Muwhaha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Annie is lief. Annie is lief. Annie is lief. (A)

    Jep, ik weet dat je dit leest. Muwhaha.

    I laugh. Jij bent ook heel lief, lief, lief!


    Pretty is just a pretty word.

    So Nice to know Some people only talk to you when you start the conversation.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sciles schreef:
    So Nice to know Some people only talk to you when you start the conversation.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Giraffe schreef:
    Damn, waarom doen alle meisjes alsof je regels hebben een of andere verschrikkelijke, ongeneeslijke ziekte is? Ik ben denk ik echt een van de weinigen die het gewoon niks kan schelen en er nauwelijks iets van merkt, of zo. Je kunt toch heus wel gewoon naar school gaan zonder een heel pak pijnstillers te nemen, constant te zeuren over vreselijke buik- en hoofdpijn en je voor alle turnlessen en toetsen ziek te melden als je geen uitzonderlijke last hebt ervan, of niet?

    Ik voel hier heel veel uitroeptekens bij. Het is ook nog eens hartstikke slecht om elke dag bij elk pijntje weer een paracetamol te halen. Kom op. Ten eerste word je er dan immuun voor, en ten tweede krijg je dan ook een slechtere weerstand. (Denk ik.) Ik ben bijna nooit ziek en ik neem ook nooit pijnstillers behalve als ik echt helemaal brak ben. Vriendinnen van mij nemen elke dag pijnstillers en die hebben ook gewoon elke dag weer last van iets.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AO3 schreef:
    (...)
    Ik voel hier heel veel uitroeptekens bij. Het is ook nog eens hartstikke slecht om elke dag bij elk pijntje weer een paracetamol te halen. Kom op. Ten eerste word je er dan immuun voor, en ten tweede krijg je dan ook een slechtere weerstand. (Denk ik.) Ik ben bijna nooit ziek en ik neem ook nooit pijnstillers behalve als ik echt helemaal brak ben. Vriendinnen van mij nemen elke dag pijnstillers en die hebben ook gewoon elke dag weer last van iets.


    Same!


    26 - 02 - '16

    Giraffe schreef:
    Damn, waarom doen alle meisjes alsof je regels hebben een of andere verschrikkelijke, ongeneeslijke ziekte is? Ik ben denk ik echt een van de weinigen die het gewoon niks kan schelen en er nauwelijks iets van merkt, of zo. Je kunt toch heus wel gewoon naar school gaan zonder een heel pak pijnstillers te nemen, constant te zeuren over vreselijke buik- en hoofdpijn en je voor alle turnlessen en toetsen ziek te melden als je geen uitzonderlijke last hebt ervan, of niet?


    Ik ben heel blij voor je dat jij er zo weinig last van hebt, maar je moet wel in gedachten houden dat dat heel erg verschilt per persoon/familie. Doorgaans heb ik er ook erg weinig last van, maar sommige mensen zijn echt gewoon vier dagen in de maand ziek, zwak en misselijk van hun menstruatie. Dan zou ik ook een doosje ibuprofen meeslepen overal waar ik ging. Ik zeg niet dat het niet mogelijk dat is dat er mensen zijn die overdrijven of hun periode gebruiken om onder gymlessen uit te komen, maar daar kun je niet onmiddellijk van uitgaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    AO3 schreef:
    (...)
    Ik voel hier heel veel uitroeptekens bij. Het is ook nog eens hartstikke slecht om elke dag bij elk pijntje weer een paracetamol te halen. Kom op. Ten eerste word je er dan immuun voor, en ten tweede krijg je dan ook een slechtere weerstand. (Denk ik.) Ik ben bijna nooit ziek en ik neem ook nooit pijnstillers behalve als ik echt helemaal brak ben. Vriendinnen van mij nemen elke dag pijnstillers en die hebben ook gewoon elke dag weer last van iets.


    Het heeft geen invloed op je weerstand, hoor. Iedereen heeft nou eenmaal een ander immuunsysteem en niet de juiste informatie om het te veranderen. Maar het heeft wel invloed op de manier waarop je met pijn omgaat, sommige mensen klagen echt heel snel over van alles en stellen zich gewoon graag aan.
    Maar daarbij hebben sommige mensen wél echt last van ongesteld zijn. Voordat ik aan de pil ging, was het zo onregelmatig en erg dat ik de eerste dag sowieso niet kon lopen zonder pijnstillers en standaard door lekte, hoe goed ik het ook bijhield. Toch bepaal je zelf hoe je ermee omgaat. Ik heb nooit gym of een toets afgezegd omdat ik ongesteld was.

    Nu stel ik me ook graag aan, want ik vind die douchekraan echt drie keer niks, ugh.


    Your make-up is terrible

    Giraffe schreef:
    Damn, waarom doen alle meisjes alsof je regels hebben een of andere verschrikkelijke, ongeneeslijke ziekte is? Ik ben denk ik echt een van de weinigen die het gewoon niks kan schelen en er nauwelijks iets van merkt, of zo. Je kunt toch heus wel gewoon naar school gaan zonder een heel pak pijnstillers te nemen, constant te zeuren over vreselijke buik- en hoofdpijn en je voor alle turnlessen en toetsen ziek te melden als je geen uitzonderlijke last hebt ervan, of niet?


    Ik vind dit een beetje vreemd. Natuurlijk zijn er meisjes die zichzelf aanstellen. Maar et zijn er zat die er wel last van hebben met mij als voorbeeld. Ik kan mijn periode bijna niks anders dan opgerold op de bank liggen want de rest doet te veel pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm ik wil knutselen. Maar dat moet dan in de caravan in de tuin terwijl er visite in de tuin zit en dr dus dam kans is dat ik daarbij moet zitten. Dilemma's, dilemma's.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •