• Disney Descendants
    September 2015 - Het is jaren na alle bekende disney verhalen; doornroosje, sneeuwwitje, de leeuwenkoning, de kleine zeemeermin... en nu zijn alle zoons en dochters verenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.



    "No one is too old for a fairytale."






    Rollen
    Good guys
    Patch • Mad Hatter en White Queen - 7/17 - IJsvogel [1.3]
    Archer Richard Hood • Robin Hood - 16/7 - Beaufort [1.8]
    Arianna Emilia Frost • Elsa en Jack Frost - 16/6 - BIack [1.4]
    Melody Erica • Ariel - 16/6 - Belmont [1.5]
    Stella Marley Hope White • Snow white - 17/6 - Gunnulfsen [1.10]
    Rose Aurora Hunter-Blanter • Sleeping Beauty - 17/7 - WeasIey [1.8]

    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar en Zira - 17/7 - BIack [1.1]
    Bran Mirza Allistair Mills • Evil Queen - 17/7 - Beaufort [1.4]
    Bassam Hashim Sultan • Jafar - 17/7 - Gunnulfsen [1.7]
    Dante Axl Diaval Delirium • Maleficent - 18/7 - Magnus [1.11]
    Cornelius Eloi Facilier • Doctor Facilier - 18/7 - Greedling [1.11]
    Serenity Jade Walker • Rumpelstiltskin - 16/6 - Alastor [1.7]
    Zuleika Cayenne Sheba Calbaith • Hades - 16/7 - Magnus [1.7]

    Reserveringen en face claims staan in het rollentopic.


    Informatie
    Meer volgt.
    Jaarlagen
    • 10/11 - Eerste
    • 11/12 - Tweede
    • 12/13 - Derde
    • 13/14 - Vierde
    • 14/15 - Vijfde
    • 15/16 - Zesde
    • 16/17 - Zevende

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeen komen met de andere kinderen.

    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy -

    Locatie




    Dorms
    Girls
    Room one
    Chamber of thorns.
    • Stella Marley Hope White - Snow White
    • Melody Erica - Ariel
    • Blakely Caitlyn Tremaine-Charming - Cinderella
    • Rose Aurora Hunter-Blanter - Sleeping Beauty
    • Arianna Emilia Frost - Elsa en Jack Frost

    Room two
    Mermaid lagoon.
    • Evelyn Ryder - Rapunzel en Flynn
    • Madilyn Raven de Vil - Cruella de Vil
    • Pepper Catherine Kingsleigh - Alice
    • Elif Aleyna Rider - Rapunzel en Flynn
    • Zoë Lyra Heart - Queen of Hearts

    Room three
    Cristal room.
    • Serenity Jade Walker - Rumpelstiltskin
    • Celeste Apollonia Coral - Belle en Beast
    • Samara Lisa Floor Anaïs Sanne Marie Demi Yu Britt Denize Saar Anouk Lotte Xanthe Saartje Chase - Ursula
    • Fallon Annabelle Hester - Timon en Pumba
    • Zuleika Cayenne Sheba Calbaith - Hades

    Room four
    Room name.
    • Dochter Merida
    • Marley Emilia Edwards - Tianna en Naveen
    • Phoebe Alice Kingsleigh - Alice
    • Mei Yu Li - Mulan
    Boys
    Room five
    Room of fire.
    • Gregor - Olaf
    • Bassam Hashim Sultan - Jafar
    • Zayko Scar von Ardon - Scar en Zira
    • Patch - Mad Hatter en White Queen
    • Vaughn Kayden Sparrow - Jack Sparrow

    Room six
    Room name.
    • Zoon Aladdin en Jasmine
    • Sebastian Hunter Ryder - Tinkerbell
    • Dante Axl Diaval Delirium - Maleficent
    • Zoon Jack the Pumpkin King
    • Araldo Aurelio Ramos - Sleeping Beauty

    Room seven
    Room name.
    • Oliver James Hook - Captain Hook
    • Archer Richard Hood - Robin Hood
    • Cameron Sim Kingsley - Simba
    • Zoon Rapunzel en Flynn
    • Zoon Rapunzel en Flynn

    Room Eight
    Room name.
    • Bran Mirza Allistair Mills - Evil Queen
    • Theodore "Teddy" Eliot Lyall Braith - Red Riding Hood
    • Liam Peter Cooper - Wendy
    • Geronimo Ezra Bear - Bagheera en Baloo
    • Cornelius Eloi Facilier - Facilier


    Regels
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!



    "Never grow up."



    Begin

    We beginnen bij de aankomst op Fairytale High, iedereen mag gewoon naar zijn dorm gaan en zijn spullen pakken. Vanavond is het grote "welcome home" feest! Have fun! - plattegrond en meer info kan je vinden onder "informatie".

    Leerlingen hebben van half negen tot half tien de tijd om hun spullen in hun dorms te zetten - zie informatie. Om half tien wordt iedereen in de collegezaal "Room 1" verwacht voor de jaarlijkse opening, speech van de directeur etc.

    Timetable
    08.30-09.30
    09.30-12.00
    Break
    15.00-18.00
    Diner
    20.00-01.00
    .
    Start
    Opening (R1)
    -
    Games (F1)
    -
    Welcome Home Party (DH)



    Welcome Home Party

    Na een introductie van Headmaster Mouse, een sportmiddag en een heerlijk groot buffet, is iedereen uitgenodigd voor het jaarlijkse feest dat plaats vind op de eerste avond om de terugkomst naar de school te vieren. Over een kwartier zal de aanvang zijn, dus trek je chique kleding aan en wees welkom op een avond vol hapjes, drankjes en muziekaal vermaak!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 18:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rose Aurora Hunter-Blanther
    « Sleeping Beauty - 17 years old »


          Zijn handen voelen zachtjes aan mijn buik - en duwen me dan weg. Zachtjes en rustig, maar afgewezen is afgewezen.
          "Ho, ho, ho..." mompelt hij met iets wat meer op een grimas lijkt op zijn gezicht. Zijn handen liggen op mijn heupen, maar niet hoe ik ze wil. Niet mijn heupen naar zich toe duwend, nope, nope, nope.
          "Jij," zegt hij, met een vingertje beschuldigend naar mij wijzend, "bent dronken."
          Ik heb bijna de neiging om even voor hem te klappen. No waaaay, je meent het. Ik kijk hem aan en voel dat de drank, de irritaties en de pijn allemaal omhoog komen als de eerste tranen komen en vervolgens ook de kots - verspreidt over de vloer. Bijna meteen voel ik een verschil in mijn hoofd. Hij is helderder. Nou, echt waar ik op het moment behoefte aan heb, zeg, helemaal. Mijn betraande gezicht vinden Sams ogen en even staar ik stilletjes naar hem. Jezus, waarom gaat die knapheid van hem nou niet gewoon even weg.
          "Ikkeh - ik moet... eh," mompel ik, leunend op de barkruk en weg proberend te komen. "Het gaat goed," vervolg ik, terwijl ik door de kots heen loop en weer bijna uitgeleid. Maar no way dat ik me weer aan Sam ga omhoog trekken. Op de één of andere manier weet ik er levend uit te komen en draai me nog even om naar Sam.
          "Ehh..." zeg ik. "Nou, doei."
          Ik draai me om en voel de tranen nu toch wel echt komen en voel me meteen een idioot. Ben je nu aan het huilen? Maarja, ik heb de hele groep nu toch wel echt heel mooi uit elkaar gehaald. Nu kan ik het al helemaal vergeten.
          Nog geen drie stappen verder en ik lig alweer op de grond, ondanks dat de alcohol wel grootendeels met de kots mee naar buiten is gekomen en alles eigenlijk toch wel een stuk scherper aan voelt. Bleh.


    “A queen will always turn pain into power.”

    BASSAM 'SAM' HASHIM SULTAN
    I can get a little drunk, I get into all the dont's, but on good days I am charming as fuck.



    Nog geen tien minuten na Rose's abrupte vertrek heb ik al een berichtje van haar; of ik haar wil komen oprapen.
    God, ik hoop voor haar én mijn bestwil dat ze nooit meer zo dronken wordt. Kijk, als Zayko dronken is, is hij ook dodelijk irritant, maar hij probeert me ten minste nooit te zoenen en tegen hem kan ik gewoon zeggen dat hij zich moet vermannen en maar naar bed moet kruipen.
    Bij Rose voel ik echter een raar soort verantwoordelijkheidsgevoel; als ik haar niet alleen gelaten had vanavond, was ze nooit zo bezopen geworden.
    Ik vind het meisje in de gang, haar hoofd op de grond. "Rosie...," met een zwaai krijg ik haar niet alleen overeind, maar ook over mijn schouder. "Waarom word je nou zo dronken, gekkie."
    Als ik haar zou laten lopen zou het er toch op neerkomen dat ze op me leunt, en dit gaat nog sneller ook. "Niet overgeven over mijn jasje, alsjeblieft...," mompel ik, terwijl ik stap voor stap richting de slaapzalen loop. Aangezien ik niet wil dat ze nu alleen is, omdat ze dan waarschijnlijk gaat huilen óf de meisjesslaapkamer onderkotst, neem ik haar mee naar onze slaapkamer. Ik slaap wel op de bank, of zo.
    Het kost me moeite om de deur open te krijgen, zeker met Rose over mijn schouder, maar na wat geklungel lukt het me toch. Na de eerste twee trappen als oefening lukt deze ook prima.
    Ik weet dat Zayko Stella 'op visite' heeft, en ik probeer als ik binnenkom nog geen oogcontact met hem te maken, maar eerst de half-slapende Rose in mijn bed, dat bezaaid ligt met troep die ik nog uit moet zoeken, te krijgen. Met mijn vrije hand veeg ik in één rats het bed schoon (alle troep op de grond, dus) en leg ik de blondine in mijn bed. Zich omkleden of haar schoenen uitdoen doet ze zelf maar - ik wil haar niet het gevoel geven dat ik haar ongewenst betast of zo.
    In Zayko's bed ligt een brunette diep in slaap tegen hem aan, haar haren bezaaid over het kussen. Zayko, daarentegen, is nog wakker en ik knipoog naar hem. "Goedenavond, jonkheer," met een simpele beweging trek ik mijn haar uit het strakke knotje en onderdruk ik een gaap. "Ik ga zo maar eens douchen."






    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    STELLA MARLEY HOPE WHITE
    "All I wanted was for you to love me back"



    "Nee," mompel ik, me omdraaiend naar hem. "Nee, nee, nee."
    Ik pak zijn handen en probeer oogcontact te maken, iets dat hij me redelijk moeilijk maakt.
    "Geen sorry zeggen, Zayko-," ik haal diep adem door mijn neus, uit door mijn mond. "Je bent... geweldig, echt waar- maar dit is niet de goede oplossing."
    Ik veeg een lok haar uit mijn gezicht en ga op mijn rug liggen, ogen gefixeerd op het plafond. "Ik kan je niet repareren, Zayko - en je kunt niet zo met mijn hart spelen. Ik kan niet je rebound zijn omdat je Blake niet kunt krijgen, snap je?"
    Er komen protesterende geluidjes uit zijn mond maar ik hef me omhoog op een elleboog en snoer hem de mond. "Ik ben heel lang verliefd op je geweest, weet je. Maar toen werd ik zwanger en nu is alles anders, Zayko. Alles. En je kunt niet zomaar weer...," een traan loopt over mijn wang, eentje die ik niet eens aan had zien komen. "Fuck."
    Ik rol weer terug op mijn rug en haal diep adem. "Dit jaar gaat om mezelf, om niemand anders. Ik ga mijn leven beteren, een goede moeder zijn.. Mira's vader vertellen hoe het zit.. En je kunt dat niet ondersteboven schoppen zo."
    Uitademend bedelf ik mijn gezicht met mijn haren, een lange kreun uitstotend.
    "En nu...," ik veeg mijn gezicht schoon en druk een kusje op Zayko's wang, "wil ik slapen."

    Ik voel vaag hoe een deken over me heen getrokken wordt, evenals dat ik vaag hoor hoe er een deur opengaat en hoe iemand - een bekende, jongensstem - een aantal woorden mompelt, maar het is allemaal te ver weg om er op in te gaan. Ik voel enkel hoe heerlijk warm het bed is waar ik in lig - ondanks dat het naar wiet en alcohol ruikt - en hoe fijn het wel niet is om weer op school te zijn.



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted



    Bran Mirza Allistair Mills

    Ari leek even verbaasd toen ze hem daar zag staan en meteen daarna kreeg hij een hevige knuffel wat hem deed lachen en zijn armen om haar middel liet staan. 'Hey, Bran,' glimlachte ze en keek even op omdat hij zowat een hooft groter was dan haar. 'je ziet er goed uit. Ehm... zullen we maar gaan?'Bran knikte en glimlachte dan even. "Trouwens je ziet er beeldig uit" zei hij nog met een knipoog waarna hij zijn hand op haar onderrug hield en haar naar het feest begeleidde. "Best wel leuk om je nog eens in een kleedje te zien, het is een eind geleden









    Archer Richard Hood


    Zacht geluid van hakken lieten Archer opkijken en zijn mond viel bijna open van verbazing. Zuleika kwam in een prachtig rood gewaad te trappen elegant afgelopen. Haar kleed was beeldig , het deed hem denken aan de vroegere jaren maar het was zeker niet zo tuttig als van een prinses, nee het kleed leek bij haar goddelijk. "Woah." verliet zacht zijn lippen en hij keek even weg omdat hij zat te staren. "Je ziet er goed uit," zei ze eens ze beneden was en een glimlachje verscheen op zijn lippen "jij ziet er ook geweldig uit " zei hij oprecht en haakte zijn arm in de hare. "Klaar voor het feest?" vroeg ze hem en Arches knikte even kort. "Nou ja een beetje, jij?" vroeg hij dan maar terug terwijl ze naar het feest gaan. Erg lang wilde hij niet echt op het feest blijven. Al kennende meeste mensen hier op de school gaat het feest na enkele uren mis en zeker nu hij een jaar weg is geweest vermoedde hij dat het veel erger ging zijn dan de jaren ervoor.






    (Het spijt me echt :c maar ik kon echt de 300 woorden niet halen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayko Scar von Ardon
    Zay • Scar and Zira • Fucked and stoned
    "I'm surrounded by idiots."




    xxx

          'Nee. Nee, nee, nee.' Ik probeer haar blik te ontwijken en zucht zachtjes.
          'Geen sorry zeggen, Zayko-...Je bent... geweldig, echt waar- maar dit is niet de goede oplossing.' Ze gaat liggen en ik kijk naar haar terwijl ik hard probeer de tranen te verdringen. 'Ik kan je niet repareren, Zayko - en je kunt niet zo met mijn hart spelen. Ik kan niet je rebound zijn omdat je Blake niet kunt krijgen, snap je?' Ik maak een protesterend geluid en wil er tegenin gaan maar Stella houdt me tegen. 'Ik ben heel lang verliefd op je geweest, weet je. Maar toen werd ik zwanger en nu is alles anders, Zayko. Alles. En je kunt niet zomaar weer.... 'Fuck.'
          'Stella, ik-.' 'Dit jaar gaat om mezelf, om niemand anders. Ik ga mijn leven beteren, een goede moeder zijn.. Mira's vader vertellen hoe het zit.. En je kunt dat niet ondersteboven schoppen zo. En nu...,' zegt ze en ik voel haar lippen op de mijn wang, 'wil ik slapen.'
          'W-Welterusten,' stoot ik uit en ik bijt hard op mijn lip. Langzaam valt Stella in slaap en op dat moment komt het berichtje van Blake binnen met de mededeling dat zeg gaat. Weg gaat.

    > that's not what I fucking meant but I seem to be only able to fuck it up so maybe it's indeed for the best to leave
    < no Blake...
    > yes Blake*
    < don't Blake please
    > I'm going to pack my bags
    < Don't.
    > I am anyways.
    > For real?
    < yes I just left Mouse's office he didn't believe me btw but I think you won't get expelled so be happy
    > I should be happy because my best friend is leaving? Yay.
    < yeah...
    > So no date. I get it.
    < I just have to get out of this place before I'm going to commit suicide or something, it's driving me crazy.
    > Wow okay what. I'm sorry okay... then go if you want to.
    < I'm sorry I have to... Or you'll never see me ever again.
    > I'm sorry for making you feel shitty.
    < it's not even your fault - but hey, now you have space and all, no annoying Blake who likes you
    > Gosh are you really this stupid to think I'm happy about this? You FINALLY said you want something with me and then you leave?!
    < I'm stupid yes and I think you'll be relieved when I'm gone... I love you zayko.
    > I won't! You are toying with my heart. Stop fucking do that and just break it at once. Don't keep repairing it to fucking break it again.
    < Zayko I can't do this... I just can't I don't deserve someone like you, you deserve better... I'm a horrible person and I just have to go.
    > You are for doing this to me. Then fucking don't Blake. Fuck off. *blocks her*
    < *unblocks* Stella and I kissed btw. *blocks*


          Ik laat me op het bed vallen en krul me op tot een balletje terwijl de tranen langzaam uit mijn ogen beginnen te stromen. Mijn schouder schokken hevig heen en weer en ik knijp mijn ogen stevig dicht. Fuck. Fuck. Fuck. Op dat moment gaat de deur open en komt Sam met Rose binnen.
          'Goedenavond, jonkheer. Ik ga zo maar eens douchen,' deelt hij mee.
          'Ga je gang,' mompel ik schor en ik draai mijn rug naar zowel Sam als Stella terwijl ik mijn snikken onder controle probeer te krijgen.


    xxx

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 21:22 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blakely Caitlyn Tremaine-Charming
    Blake • Cinderella and Thomas • 18 • Reject • Heir
    "Even miracles take a little time Blakely." – "'Kay cool. Whatever. Oh by the way, call me Blake."

    Het is ongelofelijk hoeveel er kan gebeuren op een dag, één dag. Vanaf de ochtend tot nu leef ik echt in een soort blur van gebeurtenissen waar ik me doorheen sleep en situaties waar ik me gewoon instort – alsof ik vanaf de rand van een ravijn in het diepe spring. Klinkt allemaal heel dramatisch maar het komt aardig in de buurt van hoe ik alles ervaar.
          "Dus miss Charming, waar kan ik u meehelpen?" haalt de stem van Mouse me uit mijn gedachten en geschrokken kijk ik op.
          "Huh wat?" breng ik eerst verward uit en kijk hem schaapachtig aan terwijl ik tegenover hem aan zijn bureau op een stoel zit. Mijn blote voeten – Zayko had over mijn hakken heen gebraakt dus ik heb ze maar uitgetrapt en in de eerste de beste container die ik tegen kwam gesmeten – bungelen een beetje heen en weer terwijl ik zenuwachtig op de armleuning tik met mijn vingers.
          "Nou, u zei dat u met mij wilde praten, dus... Gaat u - uw gang, ik luister?" zegt hij haast zakelijk en nerveus bijt ik op mijn lip – nu moet ik een verhaal gaan ophangen, en ik ben de slechtste leugenaar in de geschiedenis van de mensheid – ik had hier beter over moeten nadenken, echter is er nu geen weg meer terug.
          "Ja ik wilde het met u hebben over het incident..." begin ik zachtjes en kijk hem niet aan – gezien ik weet dat ik laat zien dat ik lieg zodra ik hem aankijk. "Zayko heeft tegen u gelogen, het was niet zijn schuld." voeg ik eraan toe en kijk hem nu heel kort aan. Nou dat ging goed, ik heb de eerste tien woorden van mijn verhaal uit kunnen brengen zonder enig spastisch trekje te vertonen – geloof het of niet maar als ik lieg krijg ik vage tics, het ziet er echt heel... Tja, spastisch uit.
          "Wiens schuld was het dan?" antwoordt hij dan met kalme stem en fronst een beetje terwijl hij zijn handen voor zich op het bureaublad samenvouwt.
          "Het was mijn schuld meneer," begin ik en zie hoe de man tegenover me - me ongelovig aankijkt.
          "Uw s-." ik steek echter mijn hand op ten teken dat ik nog niet klaar ben met mijn verhaal.
          "Ja mijn schuld, ziet u, het ligt nogal ingewikkeld..." ik zucht even diep en sluit mijn ogen voordat de woordenstroom over mijn tong rolt. "Ik ben al een hele tijd verliefd geweest op Kevin, hij is al heel lang een goede vriend van me – maar ik ben hem anders gaan zien door de jaren heen. Sinds een jaar geldeden weet ik dan ook zeker dat ik hem leuk vond. Echter wilde hij dat maar niet opmerken, hij liet duidelijk blijken dat hij me meer zag als een soort klein zusje dan als potentieel vriendinnetjes materiaal. Dan heb je nog mijn beste vriendin Melody, Melody Anderson – zij en Kevin waren ook altijd super close en ik was altijd een beetje jaloers als hij en Melody close deden... Echter heb ik deze zomer aan Kevin toegegeven hem leuk te vinden en hij beweerde dat deze gevoelens ook wederzijds waren – ik kon mijn geluk echt niet op, ik voelde me net zoals Rose toen ze met Jack op de voorsteven van de Titanic stond, je weet wel, in die ene 'hoe-heet-die-ook-alweer-'positie. Nou allemaal leuk en aardig, we waren vriendje en vriendinnetje, echter bleven Melody en Kevin super close en mijn jaloezie ging niet weg... Melody is knap weet je en lief en ik was gewoon onzeker. Kennelijk was dit ook terecht want vanmiddag heb ik ze betrapt, onder 'hun boom', samen, op zoenen. Mijn hart was gebroken en verblind door woede... Had ik besloten dat ik hem een lesje moest leren en u weet hoe ik ben... Zodoende heb ik hem in elkaar geslagen en Zayko en Sam hebben mij van hem afgehaald... Anders..."
    En zo eindig ik mijn verhaal en adem ik een diepe teug lucht in voordat ik Mouse strak aankijk. Nu zou je denken, klinkt aardig geloofwaardig toch? Helemaal waterdicht en het is ook wel logisch, not so much. Meestal moeten meisjes huilen als ze praten over hun vriendje die is vreemd gegaan met hun beste vriendin, echter de gezichtsuitdrukking die ik op mijn gezicht had geplakt was nogal emotieloos. Geen enkele traan, geen dramatisch geknipper of een trillende lip, nope. Mijn mond was letterlijk een rechte streep tijdens het vertellen, mijn houding over het algemeen had iets weg van een aardappelzak.
    Mijn blik kruist die van Mouse en zodra ik zie hoe hij me aankijkt weet ik dat hij er geen woord van gelooft.
          "Heel emotioneel verhaal miss Charming, ik vraag me enkel wat dingen af," begint hij en kijkt me iet wat spottend aan. "Hoe kan een meisje van uw postuur een jongen als Kevin ooit aan, hoe weet u zo zeker dat Kevin de boosdoener was? En als allerlaatste: waar volgt u uw acteerlessen, want ik zou als ik u was – uw geld terugvragen." shots fired.
    Ik staar hem sprakeloos aan – shit mislukt, sorry Zayko... Over hem gesproken, wat is het nu tussen ons. Hij had het over bang zijn dat we elkaar zouden verliezen en dat hij niet wist wat we moesten zijn van elkaar. Tegelijkertijd vraagt hij me echter dan wel weer mee op een date en ik heb geen idee wat ik moet denken. Ben ik nu gefriendzoned? Of zijn we nu een stelletje? Bovendien wilt hij het geheim houden voor Sam, wat ik snap maar.. Ik wil het helemaal niet geheime hoeven houden! Al dit alles en nog zoveel meer zorgen ervoor dat ik mijn muren optrek en mijn hart weer afsluit... Ik word weer de ik voordat ik verliefd werd op Zayko – de harteloze bitch.
          "Het spijt me, ik moet gaan," mompel ik voordat ik haastig opsta en hals overkop zijn kantoor verlaat en me richting mijn dorm begeef waar ik snel een kleine tas op het bed smijt en al het hoognodige en dierbare erin smijt. Op hetzelfde moment open ik snel het gesprek tussen mij en Zay.

    << that's not what I fucking meant but I seem to be only able to fuck it up so maybe it's indeed for the best to leave
    >> no Blake...
    << yes Blake*
    >> don't Blake please
    << I'm going to pack my bags
    >> Don't.
    << I am anyways.
    >> For real?
    << Yes I just left Mouse's office he didn't believe me btw but I think you won't get expelled so be happy
    >> I should be happy because my best friend is leaving? Yay.
    << Yeah...
    >> So no date. I get it.
    << I just have to get out of this place before I'm going to commit suicide or something, it's driving me crazy.
    >> Wow okay what. I'm sorry okay... then go if you want to.
    << I'm sorry I have to... Or you'll never see me ever again.
    >> I'm sorry for making you feel shitty.
    << it's not even your fault - but hey, now you have space and all, no annoying Blake who likes you
    >> Gosh are you really this stupid to think I'm happy about this? You FINALLY said you want something with me and then you leave?!
    << I'm stupid yes and I think you'll be relieved when I'm gone... I love you Zayko.
    >> I won't! You are toying with my heart. Stop fucking do that and just break it at once. Don't keep repairing it to fucking break it again.
    << Zayko I can't do this... I just can't I don't deserve someone like you, you deserve better... I'm a horrible person and I just have to go.
    >> You are for doing this to me. Then fucking don't Blake. Fuck off. *blocks her*

    Sprakeloos staar ik naar mijn scherm terwijl er een traan over mijn wang rolt en de tas over mijn schouder slinger. In stilte en met zachte snikken loop ik met haastige voetstappen naar mijn motor waar ik op plaats neem en mijn helm opzet.

    >> *unblocks* Stella and I kissed btw. *blocks*

    En dat is de trigger. De dammen breken en terwijl mijn wangen plakken aan mijn helm door mijn tranen rijd ik gewoon weg, ergens heen waar niemand is – een plek waar niemand het bestaan van weet behalve ik. Verblind door tranen rijd ik over de weg, gelukkig is het laat, één uur 's nachts of iets, en ben ik niet een ultiem gevaar voor de samenleving op dit moment, niet dat - dat me op dit moment veel kan schelen. Het enige wat er door mijn hoofd heen galmt is Stella and Zayko kissed, Sella and Zayko kissed, Stella and fucking Zayko kissed. Duizenden stemmen herhalen die ene korte zin keer op keer terwijl ze me recht in mijn gezicht uitlachen. Na zeker een halfuur rond gezworven te hebben stop ik mijn motor op een welbekende open plek in een bos waar ik wel vaker kom als ik weer eens van huis ben weggelopen. Verwoed gooi ik mijn helm en tas gewoon ergens naast mijn motor neer voordat ik op de grond neerzak, mijn armen rond mijn benen sla en de tranen gewoon de vrije loop laat.
          "Nu blij Blake?" komt er hees over mijn lippen terwijl de tranen over mijn wangen blijven stromen. "Waarom kan je niet als ieder normaal persoon gewoon van iemand houden zonder bang te zijn. Je hebt godverdomme je beste vriend's hart gebroken en daarmee ook je eigen. Je bent hem kwijt Blake." schreeuw ik tegen mezelf en ik laat me op het grasveld vallen terwijl ik naar de lucht kijk. "Je hebt gelijk, zolang je maar lang genoeg jongens wegblijft duwen gaan ze uiteindelijk vanzelf weg..." mompel ik er daarna nog achteraan, ik ben er nu echter totaal niet meer trots op dat mijn methode heeft gewerkt – alles behalve. Misschien kan een willekeurig wild dier me nu wel gewoon aan stukken scheuren gezien ik me vanbinnen toch al zo voel. Zacht snikkend staar ik gewoon omhoog terwijl ik probeer te kalmeren... Echter kan niets de tranen en het gesnik stoppen, het liefst kroop ik nu gewoon in iemand zijn armen en zou ik mijn gezicht in zijn shirt begraven. Ik weet dondersgoed wie diegene is en dat hij ook de enige is die me op dit moment zou kunnen troosten – echter lig ik tegelijkertijd ook te huilen om hem. Kan je het nog ingewikkelder maken?
    Zuchtend kom ik weer een hele tijd later overeind en stuur ik een berichtje naar Mel en Sam waar ik nog geen ruzie mee heb. Kevin is namelijk boos op me omdat hij denkt dat ik Zayko's kant heb gekozen, ik heb lopen bitchen tegen Rose (tegen wie niet eigenlijk), Zayko is helemaal klaar met me en het valt me eigenlijk nog mee dat Sam ook niet helemaal klaar met me is, hetzelfde geldt voor Mel.
    Mel probeert me terug te halen maar ze slaagt er niet in... Ik durf het gewoon niet meer, Zayko onderogen komen maakt me bang. Dan komt Sam ook nog leuk met het verhaal dat Zayko en Stella het bed hebben gedeeld – oh helemaal geweldig, ja dat wilde ik echt ontzettend graag horen. Echter probeer ik me groot te houden en zeg ik dat als hij zijn maagdelijkheid aan Stella kwijt wilde – dat zijn keuze is. Echter blijkt Sam gewoon een bullshit verhaal opgehangen te hebben en dat Zayko helemaal geen seks heeft gehad met Stella – nee hij ligt net zoals ik te huilen, om míj. Sprakeloos staar ik naar mijn telefoon en knipper ik verwoed met mijn ogen, echt? Ik bijt mijn lip en uiteindelijk krijg ik het voor elkaar om weer met Zayko in contact te komen via WhatsApp - met dank aan Sammy.

    << Okay so I've been talking to Sam and he told me you were... Crying about me and about the thig with Stella I don't even know what I should say besides the fact that I love you but this is so lame and ugh I'm so sorry and please don't cry about me because that makes me want to cry as well and hold you on my arms and and I...
    >> Really Blake? I know you're not going to come back so if you are here to give me hope again and tell me how it "could" be you are not going to make me feel better. I feel like shit okay. You, Sam, Rose and Mel are basically the only people in the whole world who never reject and me and make me feel like I'm actually worth something. You're playing with my feelings right now and you really need to stop doing that because I can't handle much more. Mel hates me, you are gone and don't want me, Rose is with Sam and Stella, well you heard the story. I'm sick of getting rejected. That's been all my life. So just leave me, I'll get myself together somehow
    << I want to come back for you, I don't only want to give you hope I want to tell you how it will be, if you want me to... I don't do that on purpose okay, I'm fucked up okay. Zayko I understand if you don't want to anymore and want someone else but I... I just love you okay, I really do.
    >> You walked away, right after you gave me hope and you already did that once today. If I say I want you, what are you going to do? Kiss Cam in front of me? I'm done Blake, I can't do this.
    << When? If you say that I'm coming back and I'll hug you and I don't know. Even if you say you don't want me I'll do that. I would never do that, fuck Zayko please. One more time, I beg you, if this is the way Zayke ends... then I want to see you at least one more time rather more but if you dont want to yk
    >> Okay
    >> Come back, then

    Meteen spring ik op en veeg ik mijn tranen weg, er is nog hoop... Haastig doe ik de tas weer over mijn schouder voordat ik de helm op doe en op topsnelheid terug richting de school rijdt – na nog vijf keer verkeerd gereden te zijn. Eenmaal daar zet ik mijn motor slordig weg en vergeet ik bijna hem op slot te doen en mijn helm af te zetten. Met enorm snelle passen ren ik het gebouw in richting zijn dorm.

    << I'm... I'm there...
    >> Okay, I'll just come outside

    Als een zombie sta ik voor zijn dorm deur en kijk ik naar de gesloten deur. Dan gaat hij open en nog voordat hij iets kan zeggen of doen vlieg ik hem om de hals en houd ik hem zo dicht mogelijk tegen mij aan terwijl ik mijn gezicht in zijn nek verstop en zijn geur opsnuif.
    Het blijft even heel stil tussen ons en ergens vind ik het niet eens zo erg, helaas kan ik nooit mijn mond houden.
          "Ben je moe?" breng ik zachtjes uit.
          "Heel erg."
          "Laat me je dan naar bed brengen."
          "Stella is nog steeds in mijn bed." ik bijt even mijn lip en verstrak mijn grip om zijn lichaam, auch... Echter houd ik me groot, het gaat nu niet om mij maar om Zayko.
          "Ziet het eruit alsof mij dat nu uitmaakt?"
          "Nee maar ik dacht dat je het misschien moest weten."
          "Ik kan je ook meenemen naar mijn dorm maar ik denk niet dat je dat wilt... Kom."
          "Sorry Blakie."
          "Waarvoor?"
          "Alles."
          "W-waarom? Ik ben hier degene die spijt moet hebben en het ook heeft..."
          "Ik was een dick."
          "Wanneer?"
          "Eigenlijk de hele dag."
          "Zay... Nee helemaal niet, ik was hier degene die geen beslissing kon nemen – pas toen het te laat was."
          "Dat is niet waar, ik was een dick."
          "Zay je weet dat het waar is en het spijt me zo fucking erg en ik heb zo'n spijt dat ik je zo makkelijk heb laten gaan... Dat ik je bleef wegduwen terwijl ik je eigenlijk gewoon zo dicht mogelijk tegen me aan wilde trekken en in mijn armen wilde houden. Je laten zien hoeveel ik van je houd en om je geef." en alweer begin ik te huilen.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 18:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Zuleika Cayenne Sheba Calbaith



    Goddess of pain and joy


    Al had Archer even weggekeken, iets wat me voor een moment had doen fronsen, verscheen er daarna een glimlach op zijn lippen. Voor een moment had ik zijn lippen daarvoor zien bewegen, maar had niet gehoord wat hij gezegd had.
    "Jij ziet er ook geweldig uit." Zei hij en klonk daadwerkelijk oprecht, zijn arm in de mijne hakend. Ik kon mezelf niet stoppen en glimlachte lichtelijk verlegen, mijn ogen voor een moment op de grond richtend.
    "Klaar voor het feest?" vroeg ik hem toen en Archer knikte even kort.
    "Nou ja een beetje, jij?" vroeg hij terwijl we onze weg naar het feest toe maakten. Even wierp ik een blik op hem, een halve grijns op mijn gezicht en mijn wenkbrauw opgeheven.
    "Ik en klaar voor een feest? Niet in mijn mooiste dromen." Kwam er van mijn lippen af als we de zaal inliepen. Het eerste wat ik zag, was mensen en nog meer mensen. Het was erg druk en ik kon het niet helpen maar te denken dat - dat nooit helemaal goed zou kunnen gaan. Toen ik mijn blik dan ook even opzij wierp, zag ik dat er inderdaad alweer een gevecht was uitgebroken bij de tafel van de drankjes.
    Met een knip van mijn vingers wist ik twee alcoholvrije drankjes tevoorschijn te toveren. Ik hield er eentje naar Archer uit terwijl ik een slokje nam van mijn eigen drankje.
    "Wil je? Alcoholvrij." Mompelde ik. Ik had best zin in een drankje met alcohol, maar er was dan ook geen mens hier die sneller dronken kon raken dan ik. Ik dronk mijn glas leeg terwijl ik om me heen keek naar de anderen. Soms zag ik iemand naar me staren met een vertrokken gezicht, die ik dan vervolgens weer negeerde.
    Zodra ik mijn glas leeg had, zette ik het op de dichtstbijzijnde tafel en wachtte geduldig af op Archer. Toen glimlachte ik en trok hem naar de dansvloer. Er klonk een vrolijk deuntje en begon te dansen.
    Het nummer eindigde en mijn glimlach verdween een beetje. Lichtelijk weifelend sloeg ik mijn armen voorzichtig om Archer zijn middel heen, ik begroef mijn gezicht in zijn schouder en ademde zijn bekende geur in. Ik was niet sentimenteel aangelegd of met mijn gevoelens te koop ging, maar nu besefte ik pas hoeveel ik Archer gemist had.
    "Ik heb je gemist, Archer," mompelde ik. "Ik heb je meer nodig dan je denkt," ik verzachtte mijn stem wat, mijn ogen op de grond gericht. "Blijf, alsjeblieft." Ik wist best dat ik veel van hem vroeg, maar ik dacht niet dat ik het aankon als hij nog een jaar wegging, al was dat niet geheel zijn schuld. Ik begreep het, maar dat maakte de eenzaamheid niet minder. Vorig jaar was ik erg alleen, het maakte me niet heel erg uit, maar soms was de stilte te erg.
    Met een ruk liet ik hem los en draaide me om, mijn rug naar Archer toegekeerd.
    "Ik ben even een drankje halen." Zei ik, mijn stem lichtjes trillend. Zonder op antwoord te wachten, liep ik naar de tafel vol drankjes, vluchtig een ontsnapte traan wegvegend. Zonder na te denken pakte ik een drankje op en gooide hem achterover, pas nadat ik het drankje ophad, kon ik proeven dat er alcohol inzat. Even keek ik ernaar en haalde toen mijn schouders op om vervolgens het tweede drankje te pakken. Dat zou mijn laatste worden, nam ik mezelf voor.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rose Aurora Hunter-Blanther
    « Sleeping Beauty - 17 years old »


          De grond is koud.
          Niet op een vervelende manier, gelukkig. De kille vloer helpt mijn hoofd nog wat helderder te worden - zelfs al was ik liever dronken geweest, om de één of andere reden voelt het goed. Ja, je hoort het goed, midden in de nacht liggen in een te klein jurkje op de koude vloer van een gang voelt goed.
          "Rosie..." De bekende stem van Sam komt mijn hoofd binnen en wanneer ik mijn ogen open zie ik dat hij echt gekomen is. De telefoon in mijn hand laat een gesprek tussen ons zien wat pijn doet om naar te kijken. Ik frons en klik hem uit, waarna ik hem in mijn bh stop. Wat moet je dan in een jurkje zonder zakken.
          "Waarom word je nou zo dronken, gekkie," vervolgt Sam. Ik haal mijn schouders op en laat hem me op tillen. "Niet overgeven over mijn jasje, alsjeblieft..."
          Vaag dringt het tot me door dat hij me naar zijn slaapkamer brengt. Met moeite legt hij me in zijn bed. Ik kreun en klamp me even aan hem vast, niet willend dat hij weggaat. Dan bedenk ik me de andere gebeurtenissen van die avond weer en laat hem snel los.
          Zijn hele bed ruikt naar hem. Zijn kussen, zijn dekbed en zelfs zijn laken ruikt naar hem. Mijn hoofd nestel ik op het kussen en tussen alle Sam-geur val ik snel in slaap.


    “A queen will always turn pain into power.”

    VEGA HANAN TUSLAN
    I came here to chew bubblegum and kick ass.. And I'm all out of bubblegum.



    Nog geen dag terug, en deze school voelt nu al als een gevangenis - zeker nu ik zo ongeveer vierentwintig uur per dag toezicht heb van mijn lieftallige broer. Toen de twee er deze vakantie achterkwamen dat ik een vriendje had, veranderde mijn relatief vrije leven in het leven van een gedetineerde, en dat zal ik ze nooit in dank afnemen.
    Niet alleen hebben ze mijn relatie verpest, ze hebben daarmee een soort vreemd beslag gelegd op elke beweging die ik maak. Fijn.
    Het feestje van vanavond is verboden gebied voor me, omdat ik daar, ik citeer, 'slechte invloeden zou kunnen ontmoeten'. Alsof Bassam's invloed op me nog niet slecht genoeg is. Die jongen's beste vriend is een drugsverslaafde wees, en hij slaapt ongeveer elke nacht in een ander bed, maar nee, hij is heilig.
    Met een zucht scroll ik op mijn telefoon door tumblr, zonder enig doel.
    Ik verveel me dood, oprecht, maar ach - veel erger dan mijn leven nu is kan het niet worden, dus het kan vanaf hier alleen nog maar beter worden, toch?
    In onze kamer staat Mei nog, en met een schuin oog kijk ik naar het meisje. "Hey," mijn stem schiet een octaaf omhoog omdat dat volgens mij de manier is om te doen alsof je vrolijk bent, "moet jij niet naar het feestje?"
    Een beetje moeizaam forceer ik een glimlach op mijn gezicht. "Ik wil je wel helpen met je klaarmaken, anders? Er wacht vast een knappe jongen op je."
    Ik buig me voorover, mijn hoofd van het bed af, en schuif mijn koffer onder mijn bed vandaan, die gevuld is met jurkjes. Het zwarte geval gaat met een klap open en onthult tientallen stukken stof, van kort tot lang, in alle soorten, maten en kleuren. "Hier, kies maar."
    Het is vast een raar gezicht, zeker omdat ik zelf zo goed als nooit jurkjes draag, maar dat betekent niet dat ik ze niet graag maak. Ja, alles is zelfgemaakt. Je moet toch wat doen met je tijd als het verboden is om ook maar de deur uit te gaan. Het verbaast me dat mijn vader niet een van zijn enge vriendjes heeft ingeschakeld om voor mijn deur te gaan liggen als een soort waakhond. "En ik weet de perfecte kleur lippenstift..."




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    BASSAM 'SAM' HASHIM SULTAN
    I can get a little drunk, I get into all the dont's, but on good days I am charming as fuck.


    Als ik terugkom van mijn douchebeurt, mijn lange haren als een natte lap om mijn gezicht en mijn bovenlijf ontbloot, is Zayko's bed een stuk leger dan eerst. De jongen is aan het bijpraten met Blake - dankzij mijn interventie.
    Je hoort me niet zeggen dat ik een geweldige vriend ben, dat zeker niet, maar ik heb die twee wel mooi geholpen.
    Mel, daarentegen, is boos op me omdat ik Zayko een plezier probeer te doen door iemand te regelen die zijn zielige maagdelijkheid wil wegnemen. Kijk, ik zou er nooit op aandringen als hij niet had toegestemd, maar volgens Mel deed hij dat alleen maar omdat ik hem push. Ik? Pushen? Mijn reet. Ik heb al jaren geduld met die jongen, en het is alleen maar goed dat hij eindelijk inziet dat het tijd wordt.
    In mijn bed ligt een zeker blond meisje te slapen, haar hoofd bijna helemaal verstopt onder de dekens. Man, ik zou echt een moord doen om nu in mijn eigen bed te kunnen slapen, maar ik wil Rose niet wekken en haar al helemaal niet uit mijn bed trappen.
    Ik weet dat ik zo stoer was om te zeggen dat ik wel op de bank wil slapen, maar dat ding ligt helemaal niet lekker en is veel te klein voor mijn lange lichaam.
    Zo stil mogelijk, in de hoop dat niemand wakker wordt om mij in mijn volle glorie te zien, doe ik een onderbroek en een joggingbroek aan en gooi ik mijn handdoek in een hoek van de kamer. Even overweeg ik om toch maar op de bank te gaan liggen, maar mijn hoofd maakt een wijze beslissing.
    Kom op, Rose en ik hebben eerder samen in een bed geslapen. Oké, misschien samen met Zayko, Mel en Blake, maar zoveel verschil maakt dat toch niet?
    En daarnaast, ze slaapt zo comateus dat ze het vast niet door zal hebben, en als ze al wakker wordt herinnert ze dit zich morgen toch niet meer.
    Met zo min mogelijk lawaai kruip ik mijn bed in en nestel ik mezelf tussen de muur en het slapende meisje in. De normale geur van mijn bed is een beetje bijgedraaid, en is nu gemengd met Rose's shampoo. Oh man, wat ruikt dat lekker.
    Even overweeg ik, al is het maar een enkele seconde, om haar dichter tegen me aan te trekken, maar dat zou vreemd zijn - toch? Ja.
    Dus blijf ik maar, stokstijf, in de hoek van het bed liggen, turend op mijn telefoon.






    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dante Axl Diaval Delirium


    The wings of evil.


    - smiles sarcastically - Oh dear, what an awkward situation.



    Zijn blik was strak naar voren gericht terwijl hij zijn weg naar zijn dorm toe maakte. Zijn ogen waren gefixeerd op de aankomende deur en kon het niet laten om te denken aan de ironie dat hij samen met de zoon van Sleeping Beauty op de kamer was geplaatst.
    Zonder op zijn omgeving te letten gooide hij de deur open en wierp zijn spullen op een leeg bed. Net te voren had hij de mededeling over een welkomstfeest gehoord en geërgerd gezucht.
    Dante was die ochtend weggegaan en was niet verbaasd geweest om te zien dat zijn ouders er niet waren. De moeite om te kijken of ze er echter wel waren, had hij de afgelopen zeven jaar al niet meer gedaan. In tegenstelling tot voorgaande jaren was er wel een briefje neergelegd waarop stond dat hij alles moest afsluiten voordat hij wegging. Hij had het papiertje verfrommeld en op de grond laten vallen om vervolgens weg te gaan en de voordeur wijd open laten staand.
    Hij besloot niet formeel te gaan, iets wat hij ook niet in de voorgaande jaren had gedaan. Met een snelle beweging had hij zich van zijn jack en shirt ontdaan. Dante opende zijn koffer en pakte er een zwart T-shirt uit. Hij trok hem over zijn hoofd aan en voelde hoe het shirt zich om zijn spieren spande. Daarna trok hij zijn bruine jack weer aan en vond dat het zo wel goed was.
    Met zijn voet trapte hij zijn koffer onder zijn bed en vond het toen wel opgeruimd genoeg. Hij zou er later wel naar kijken en met die gedachte draaide hij zich om en liep met grote passen naar de zaal toe waar het feest gegeven werd.
    Zodra Dante een voet in de zaal had gezet, was zijn eerste gedachte dat hij een glas drank nodig had. Dat was dan ook het eerste waar hij op af streefde.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 21:13 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Melody Erica Anderson
    "Wondering, 'when will my life begin?' "



    Ik ben een groot deel van de nacht bij hem gebleven, om alles uit te praten, en toen ik me uiteindelijk zeker voelde van onze... relatie, van waar wij stonden, hij en ik, heb ik hem alleen gelaten zodat hij kon slapen. Ik ben in mijn bed gekropen en heb de hele nacht wakker gelegen. Klok sloeg 3, 4, 5, en toen voel ik in slaap... tot ik om zeven uur weer wakker werd. In de groep waren er ook al een aantal mensen wakker, en aangezien ik niet compleet normaal functioneer werd het gesprek in de groep enigszins.... apart.

    Fairytale high
    >> Zay don't be awkward and just admit that you want to bone Blake - Mel
    >> You're welcome Blake
    << Oh wow - Zay
    << :') - Blakie <3
    >> (I did not mean to type this)
    >> (I'm still half sleeping)
    >> (Sorry)
    << But Meke - Blakie <3
    << D: - Blakie <3
    << I think Mel secretly wants to bone you - Zay
    << Without a boner - Zay
    << A dildo - Blakie <3
    << Yap - Zay
    << Or whatever... fits - Zay
    << Dude - Blakie <3
    << A pen :'D - Blakie <3
    >> Maybe
    >> *tongue emojis*
    >> I'm drunk on sleep this is horrible where do I coffee
    << ;) ;) - Blakie <3
    << Someone once put a candle in her V, not kidding - Blakie <3
    << On fire? O.o - Zayko
    >> I'm not gonna share mine
    >> NOT MY CANDLE I DONT DO THAT SHIT
    >> But that's gross
    << Wait what - Zay
    << Not on fire - Blakie <3
    << Mel? - Blakie <3
    << Please get a cup of coffee - Blakie <3
    << Do you own a dildo? - Zay
    << Before sending something in this group again - Blakie <3
    << And why would I tell you - Blakie <3
    << I was asking Mel, just curious - Zay
    << You're so skipping me - Blakie <3
    >> That's not weird
    >> Yes why
    >> I'm gonna get coffee before I say anything else Kev can read this too

    Natuurlijk deed ik dat niet, maar het idee was enigszins goed bedoeld. We praatten nog wat verder... allemaal over dit bijzondere onderwerp, en daarna stuurde ik Kevin een berichtje om te kijken of alles goed ging.
    Kev <3






    >> Hey.... are you awake?
    << Yes.
    >> How are you feeling?
    << m'kay. You?
    >> Tired... where are you?
    << In my bed and I don't feel like leaving it in the next 300 decennia
    >> Can I come over?
    << You could, if you want.
    >> Only if you want that too..
    << Of course I want to
    >> Alright, I'm gonna take a shower and I'll be right there
    << Okay, 's fine. Don't slip.
    >> Can't promise anything
    << Then scream and I'll drag my ass out to rescue you
    >> In 3000 years or immediately?
    << Maybe I can even get myself out immediately if you scream loud enough
    >> You're way too good for this world <3<3<3
    << Maybe not the entire world.
    >> To me you are
    << Yeah, to you I am
    >> Thank you c:
    << <3
    >> On my waaaaay with coffee and movies and hugs
    < >> Good c:
    >> I might be a little late
    << That's fine
    >> I forgot something
    << np, what?
    >> Pants
    << Pants aren't required
    >> Would be nice to at least walk to your room wearing them
    << Not wearing pants either
    >> Well good, I'm on my way :*
    << enough space for you left
    >> Nice ass you have there, well great, on my way heheheh

    Mijn gezicht werd meteen knalrood. Waar ik gister niet eens had geweten waar we stonden was dit... iets heel anders. Compleet anders. Ik kon een klein glimlachje niet verbergen terwijl ik me snel aankleedde en richting Kevin's kamer liep. Daar aangekomen klopte ik op zijn deur, mijn hart voelde ik ergens in mijn keel kloppen terwijl ik wachtte tot hij, mijn beste vriend, mijn... vriendje, de deur open zou doen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2015 - 10:58 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Zayko Scar von Ardon
    Zay • Scar and Zira • Fucked and stoned
    "I'm surrounded by idiots."



    'Zay je weet dat het waar is en het spijt me zo fucking erg en ik heb zo'n spijt dat ik je zo makkelijk heb laten gaan... Dat ik je bleef wegduwen terwijl ik je eigenlijk gewoon zo dicht mogelijk tegen me aan wilde trekken en in mijn armen wilde houden. Je laten zien hoeveel ik van je houd en om je geef,' zegt ze. Ze begint te huilen en meteen trek ik haar in mijn armen terwijl ik haar rustig probeer te krijgen. Ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet gezien ik Blake nog nooit heb moeten troosten zoals dit. Ik bijt hard op mijn lip en strijk voorzichtig over haar rug heen terwijl ik haar een beetje heen en weer wieg.
          'Het maakt niet uit Blake, i-ik vergeef je,' prevel ik. Het probleem is dat ik niet eens zeker weet of ik haar wel kan vergeven. Ik kan het in ieder geval niet vergeten. We spenderen nog een tijd samen zonder iets te zeggen en uiteindelijk breng ik haar veilig naar bed toe en stop ik haar onder voordat ik weer terug naar Stella ga en voorzichtig tegen haar aan kruip.
          Het duurt echter nog een hele tijd voordat ik echt in slaap val, om de volgende ochtend met knallende koppijn en misselijkheid wakker te worden. Ik vloek zachtjes en kom heel voorzichtig - zonder Stella wakker te maken - kom ik overeind gezien ik op dit moment een afspraak heb met onze geliefde directeur - ehem. Gezien het feest beginnen de lessen vandaag pas in de middag, maar gezien de staat waarin ik nu ben, heb ik toch heel er g de neiging om de lessen van vanmiddag gewoon maar te skippen. Als ik dan uberhaupt nog wel naar deze school mag gaan.
          Een joint, een lang gesprek en twee uur later zit ik in onder de boom achter de school. Ik heb drie maanden taakstraffen en nablijven en mag me vanaf nu elke dag melden na de lessen. Ook wil hij dat ik in gesprek ga met de vertrouwenspersoon, maar dat heb ik hooghartig afgewezen. Ik heb geen probleem en iedereen moet zijn kop daar echt over houden. Sam is er nu ook al een aantal keer over begonnen - ik werd zelfs junkie genoemd! - en Stella ook. Over Stella gesproken; ik heb zojuist afwijzing nummer vier gekregen. Ze wil niet dat ik haar gebruik als "rebound" maar dat is niet eens waarom ik haar gisteravond zoende. Ach, wat maakt het ook uit. Ze vinden wel iemand anders, ik hoef toch geen relatie, al dat gedoe over liefde is bullshit.
          Ik neem een trekje van mijn joint en sluit mijn ogen terwijl mijn zorgen langzaam wegebben en mijn hoofd licht aanvoelt.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 11:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blakely Caitlyn Charming
    Blake • Cinderella and Thomas • 18 • Reject • Heir
    "Oh please shut your face, thank you."

    Zuchtend sta ik stilletjes op en stap ik gauw onder de douche – zonder dat ik iemand van mijn kamergenoten wakker maak. Eenmaal onder de warme stralen van de douche sluit ik mijn ogen weer even en herbeleef ik afgelopen dag – gisteravond in het bijzonder. Voor mijn gevoel hadden ik en Zayko het weer bijgelegd alleen... Weet ik het niet zeker. Ik heb het grandioos verpest en dat besef ik me donders goed. Ik was egoïstisch bezig en speelde met zijn gevoelens maar dat deed ik enkel om mezelf te 'beschermen'. Als ik er nu zo op terugkijk was het één grote, klinklare onzin maar kennelijk had ik ergens mijn hersenen achtergelaten en ben ik als een kip zonder kop rond gaan rennen.
    Zuchtend leun ik tegen de koude tegelmuur aan van de douche en bijt ik op mijn lip terwijl ik over de situatie nadenk. Ik kan me niet voorstellen dat Zayko mij nu nog leuk kan vinden of iets met me te maken wilt hebben... Toch wil ik dat niet accepteren – wellicht omdat ik hem nog steeds even leuk vind als ik voorheen deed, of misschien zelfs nog wel meer. Ik wil hem gewoon niet kwijt, hij is de liefste jongen die ik ooit heb ontmoet – hoewel hij dat vast niet van me aan wilt nemen gezien ik ook nog met Cam ben gegaan. Nou ja, hij was mijn date maar meer dan dat was het ook niet – maar ik snap dat het in Zayko's ogen vast pijn deed om me te zien met zijn door hem gehate neef. Ik kan er vrij weinig aandoen dat Cam ook een van mijn goede vrienden is – maar wat subtieler had ook gemogen Blakely. Kortom, ik haat mezelf eigenlijk verschrikkelijk omdat ik mijn beste vriend heb pijn gedaan – goed gedaan Charming, not so charming huh? Nou nu... Geen idee hebbend van wat ik vandaag ga doen – het idee om me in mijn dekens te rollen en er voorlopig niet meer uit me komen staat me heel erg aan gewoon om even alle drama buiten te sluiten – stap ik onder de douche vandaan. Helaas moet ik er vroeg of laat toch wel eens mijn hol uitkomen – dus doe ik dat maar nu. Het is toch nog redelijk vroeg in de ochtend dus hopelijk kom ik niemand tegen. Haastig kleed ik me aan en pak ik mijn tas met tekenspullen, verfbussen en sigaretten. Stilletjes verlaat ik de dorm en loop ik door het gebouw naar beneden de frisse lucht in. Nog niet goed wetend wat ik nu toch zal gaan doen dwaal ik een beetje rond over het terrein – tot ik iemand zie zitten onder een boom. Kennelijk ben ik niet de enige early bird deze ochtend en fronsend kom ik wat dichterbij. Dan begint het me te dagen zodra ik meer van zijn gestalte kan zien en ik slik even – zal ik... Zuchtend kom ik nog wat dichterbij en schraap mijn keel zachtjes/
          "Zayko?" zeg ik zachtjes en ga tegenover hem zitten. "Hey Zay..." ik glimlach zwakjes en kijk hem iet wat nerveus in de ogen. Alsjeblieft stuur me niet weg, stuur me niet weg.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 11:50 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Zayko Scar von Ardon
    Zay • Scar and Zira • Fucked and stoned
    "I'm surrounded by idiots."



    Het is niet veel later dat ik plotseling geluid achter me hoor. Blijkbaar heeft iemand besloten mijn momentje van rust te verstoren. Ik sluit mijn ogen in de hoop dat diegene me over het hoofd ziet en gewoon weer weg gaat of ziet dat ik op dit moment geen zin heb om met iemand te praten. Degene gaat echter niet weg en als ik een zachte, meisjesstem hoor, verstijf ik. Blake.
          'Zayko? zegt ze zacht en ze neemt plaats tegenover me. Stilletjes volg ik haar beweging en ik glimlach zwakjes naar mijn beste vriendin. 'Hey Zay...' Ze kijkt me nerveus aan alsof ik elk moment uit kan gaan barsten, maar gezien dit Blake is ga ik haar absoluut niet wegsturen. Blake is op dit moment de enige die ik wel wil zien.
          'Hey, Blake,' prevel ik. Ik pak haar hand en trek haar voorzichtig naast me zodat ik haar een knuffel kan geven en daarna mijn hoofd op haar schouder kan leggen. Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik bied haar mijn joint aan.
          'Je ziet er uit alsof jij het ook wel kan gebruik,' zeg ik en ik schenk haar een zwakke glimlach waarna ik mijn ogen sluit. Het kan me even niet schelen dat we gister knallende ruzie hebben gehad. Op dit moment moet ik gewoon even knuffelen met mijn beste vriendin en niemand anders. Ik heb geen vriendin nodig, ik hoef niet gezoend te worden ik wil gewoon een beste vriendin die me niet veracht en me gewoon vast wil houden.
          'Ik hou van je Blakie, ik wil nooit meer mijn beste vriendin kwijt raken,' prevel ik.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 11:59 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.