• Disney Descendants
    September 2015 - Het is jaren na alle bekende disney verhalen; doornroosje, sneeuwwitje, de leeuwenkoning, de kleine zeemeermin... en nu zijn alle zoons en dochters verenigd op één school. Welcome to Fairytale High, where all your dreams come true.



    "No one is too old for a fairytale."






    Rollen
    Good guys
    Patch • Mad Hatter en White Queen - 7/17 - IJsvogel [1.3]
    Archer Richard Hood • Robin Hood - 16/7 - Beaufort [1.8]
    Arianna Emilia Frost • Elsa en Jack Frost - 16/6 - BIack [1.4]
    Melody Erica • Ariel - 16/6 - Belmont [1.5]
    Stella Marley Hope White • Snow white - 17/6 - Gunnulfsen [1.10]
    Rose Aurora Hunter-Blanter • Sleeping Beauty - 17/7 - WeasIey [1.8]

    Bad guys
    Zayko Scar von Ardon • Scar en Zira - 17/7 - BIack [1.1]
    Bran Mirza Allistair Mills • Evil Queen - 17/7 - Beaufort [1.4]
    Bassam Hashim Sultan • Jafar - 17/7 - Gunnulfsen [1.7]
    Dante Axl Diaval Delirium • Maleficent - 18/7 - Magnus [1.11]
    Cornelius Eloi Facilier • Doctor Facilier - 18/7 - Greedling [1.11]
    Serenity Jade Walker • Rumpelstiltskin - 16/6 - Alastor [1.7]
    Zuleika Cayenne Sheba Calbaith • Hades - 16/7 - Magnus [1.7]

    Reserveringen en face claims staan in het rollentopic.


    Informatie
    Meer volgt.
    Jaarlagen
    • 10/11 - Eerste
    • 11/12 - Tweede
    • 12/13 - Derde
    • 13/14 - Vierde
    • 14/15 - Vijfde
    • 15/16 - Zesde
    • 16/17 - Zevende

    Achternamen
    Veel disney figuren hebben geen achternamen, deze mag je gewoon verzinnen, maar zorg dan wel dat ze overeen komen met de andere kinderen.

    Staff
    Headmaster Mouse - Tom Hiddleston.
    Deputy Head Duck - Tom Felton.
    School Nurse Goofy -

    Locatie




    Dorms
    Girls
    Room one
    Chamber of thorns.
    • Stella Marley Hope White - Snow White
    • Melody Erica - Ariel
    • Blakely Caitlyn Tremaine-Charming - Cinderella
    • Rose Aurora Hunter-Blanter - Sleeping Beauty
    • Arianna Emilia Frost - Elsa en Jack Frost

    Room two
    Mermaid lagoon.
    • Evelyn Ryder - Rapunzel en Flynn
    • Madilyn Raven de Vil - Cruella de Vil
    • Pepper Catherine Kingsleigh - Alice
    • Elif Aleyna Rider - Rapunzel en Flynn
    • Zoë Lyra Heart - Queen of Hearts

    Room three
    Cristal room.
    • Serenity Jade Walker - Rumpelstiltskin
    • Celeste Apollonia Coral - Belle en Beast
    • Samara Lisa Floor Anaïs Sanne Marie Demi Yu Britt Denize Saar Anouk Lotte Xanthe Saartje Chase - Ursula
    • Fallon Annabelle Hester - Timon en Pumba
    • Zuleika Cayenne Sheba Calbaith - Hades

    Room four
    Room name.
    • Dochter Merida
    • Marley Emilia Edwards - Tianna en Naveen
    • Phoebe Alice Kingsleigh - Alice
    • Mei Yu Li - Mulan
    Boys
    Room five
    Room of fire.
    • Gregor - Olaf
    • Bassam Hashim Sultan - Jafar
    • Zayko Scar von Ardon - Scar en Zira
    • Patch - Mad Hatter en White Queen
    • Vaughn Kayden Sparrow - Jack Sparrow

    Room six
    Room name.
    • Zoon Aladdin en Jasmine
    • Sebastian Hunter Ryder - Tinkerbell
    • Dante Axl Diaval Delirium - Maleficent
    • Zoon Jack the Pumpkin King
    • Araldo Aurelio Ramos - Sleeping Beauty

    Room seven
    Room name.
    • Oliver James Hook - Captain Hook
    • Archer Richard Hood - Robin Hood
    • Cameron Sim Kingsley - Simba
    • Zoon Rapunzel en Flynn
    • Zoon Rapunzel en Flynn

    Room Eight
    Room name.
    • Bran Mirza Allistair Mills - Evil Queen
    • Theodore "Teddy" Eliot Lyall Braith - Red Riding Hood
    • Liam Peter Cooper - Wendy
    • Geronimo Ezra Bear - Bagheera en Baloo
    • Cornelius Eloi Facilier - Facilier


    Regels
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!



    "Never grow up."



    Begin

    We beginnen bij de aankomst op Fairytale High, iedereen mag gewoon naar zijn dorm gaan en zijn spullen pakken. Vanavond is het grote "welcome home" feest! Have fun! - plattegrond en meer info kan je vinden onder "informatie".

    Leerlingen hebben van half negen tot half tien de tijd om hun spullen in hun dorms te zetten - zie informatie. Om half tien wordt iedereen in de collegezaal "Room 1" verwacht voor de jaarlijkse opening, speech van de directeur etc.

    Timetable
    08.30-09.30
    09.30-12.00
    Break
    15.00-18.00
    Diner
    20.00-01.00
    .
    Start
    Opening (R1)
    -
    Games (F1)
    -
    Welcome Home Party (DH)



    Welcome Home Party

    Na een introductie van Headmaster Mouse, een sportmiddag en een heerlijk groot buffet, is iedereen uitgenodigd voor het jaarlijkse feest dat plaats vind op de eerste avond om de terugkomst naar de school te vieren. Over een kwartier zal de aanvang zijn, dus trek je chique kleding aan en wees welkom op een avond vol hapjes, drankjes en muziekaal vermaak!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 18:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zayko Scar von Ardon
    Zay • Scar and Zira • Fucked and stoned
    "I'm surrounded by idiots."




    xxx

          'Wat een watje,' mompel ik tegen Kevin als hij gelijk doet alsof de wereld vergaan is nu ik hem een klap voor zijn lelijke bek gegeven heb.
          'Jezus, Zayko, wat de fuck, man?' hoor ik achter me en ik draai me om naar Sam die me een duw geef waardoor ik haast dreig om te vallen. 'Wat heb je gedaan?' Ik haal mijn schouders op en neem een trekje van mijn joint waarna ik hem op de grond gooi.
          'Ik dacht dat je niet zou beginnen zonder mij?'
          'Sorry, ik kwam hem tegen,' mompel ik. Met een grijns stompt Sam hem in zijn maag en geamuseerd leun ik tegen de muur aan.
          'Deze is voor Mel, klootzak. Het is tijd dat jij en je straatratten familie leren niet te nemen wat niet van jou is!' Tussen elk deel van de zin krijgt Kevin een harde klap en ik begin te lachen waarna ik hem nog een paar harde schoppen geef met zijn schoen. Één tegen zijn maag en eentje hard tegen zijn hoofd aan. Dat zal hem leren!
          Op dat moment wordt ik hardhandig aan de kant geduwd. Blake. Ik staar haar aan en alles om me heen verstomd. De enige persoon die ik de hele dag al niet gezien heb omdat ik het compleet verpest heb staat nu voor mijn neus terwijl ik zelf compleet van de wereld af ben en zojuist de date van haar beste vriendin in elkaar getrapt heb. Ik bijt hard op mijn lip en kijk haar aan. Ze besteed echter geen aandacht aan me totdat ze klaar is met Sam en Kevin. Sam - die ze zelfs bij zijn volledige naam heeft genoemd - krijgt er flink van langs en uiteindelijk draait ze zich om naar mij.
          'En jij ook, godverdomme was gewoon bij die Stella van je gebleven en had haar op haar mond genomen inplaats van Kevin op zijn mond te nemen – met je fucking vuist.' Ik kijk haar aan als ze haar trillende hand op tilt om mij een harde klap te verkopen. Op dat moment besluit mijn lichaam echter dat het genoeg wiet gehad heeft en met een smerig geluid komt al mijn maag inhoud naar boven zo op grond voor Sam en Blake. Ik knijp mijn ogen samen omdat de wereld nu echt begint te tollen en houdt mezelf overeind aan de muur terwijl ik nog steeds - half in elkaar gedoken voor Blake staat die klaar staat om me een harde klap te verkopen. Iets wat ik enorm verdien op het moment.


    xxx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Headmaster Mouse
    Mickey Mouse • Headmaster
    "You're never too old for Disney!"






    xxx

          'Meneer Mouse! Meneer Mouse!' Een diepe zucht rolt over mijn lippen en ik kijk op van mijn werk naar de blonde man die binnen gelopen komt in zijn matrozenpakje.
          'Wat is er nu weer aan de hand, Duck? Als er weer een leiding gesprongen is, bel dan alsjeblieft gewoon de monteur. Ik ben be-.' 'Er is een gevecht gaande op het feest!' Ik vernauw mijn ogen tot spleetjes en kom overeind. Ik loop de kamer uit en wenk Deputy Head Duck met mij mee. Het is niet moeilijk te zien waar het gevecht plaats gevonden heeft, want er staat een grote groep omheen.
          'Duck, zorg dat ze aan de kant gaan. Dan zal ik eventjes een hartig woordje met de vechtersbaas spreken.' Duck knikt en begint alle leerlingen terug naar het feest te duwen. Ik stap echter om ze heen en ik zie iets wat me niet echt verbaasd. Zayko von Ardon, Blakely Tremaine-Charming en Bassam Sultan.
          'Wat heeft dit te betekenen?!' Zayko komt overeind en ik trek mijn neus op van de zure kots geur die er hangt.
          'Het is mijn schuld, meneer. Ik heb Kevin in elkaar geslagen,' zegt hij. Ik frons lichtjes en kijk naar de jongen op de grond.
          'DUCK! Zorg dat die arme jongen wat verzorging krijgt.'
          'Ja meneer,' zegt hij en haast zich naar de bebloede leerling op de grond.
          'Ben je weer eens stoned, jongen?' vraagt ik. Ik hef zijn hoofd op en kijk hem in zijn ogen. 'Ja dus. Ik zie jou morgenochtend om tien uur in mijn kantoor met je twee vriendjes.'
          'Nee!'
          'Pardon?'
          'Zij hebben niks gedaan,' zegt de jongen, 'Sam en Blake waren hier om mij te stoppen.' Hij werpt even een blik op zijn vriend. Eventjes blijf ik stil, de situatie overdenkend.
          'Prima. Ik zie jou morgen in mijn kantoor, von Ardon en zorg maar vast dat je je spullen ingepakt hebt.'
          'Duck, zorg dat de boel hier wordt opgeruimd,' zeg ik. Ik werp nog een blik op het stel jongeren en verlaat dan de ruimte om terug naar mijn kantoor te gaan.


    xxx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    STELLA MARLEY HOPE WHITE
    "Am I ready? I have no idea. Can you even be ready for such a thing?"



    Ik ben helemaal alleen in de zaal - of nou ja, helemaal alleen, er zijn een heleboel mensen, maar geen van hen ken ik goed genoeg om mee te praten, dus zit ik in m'n eentje nadat Zayko me alleen heeft gelaten.
    Ik moet echt leren om voor mezelf op te komen in dit soort situaties, de oude Stella moet terugkomen in plaats van dit watje.
    Er ontstaat onrust in de zaal, net op het moment dat ik besluit me naar de tafel met drankjes te begeven. Ik verveel me zo erg dat ik best wat alcoholisch zou willen, maar ik weet me in te houden. Alcohol is een slécht idee momenteel.
    Gefocussed, zoals ik dat geleerd heb sinds Mira's geboorte, luister ik naar het geroezemoes. Ik vang echter maar korte fragmenten, kleine stukken zin op.
    Als ik alles samenwring, de woorden een plaats geef in mijn hoofd, valt alles in een, als een puzzel. Verdomme, Zayko.
    Ik stuur hem een berichtje, en hij bevestigt mijn vermoedens: hij en Sam hebben Kevin in elkaar geslagen, en hij zit in de problemen.
    Vluchtig sla ik het laagje veel te zoete punch achterover en beantwoord ik de jongen. Ik had hem nog zo gezegd niet te stoned te worden...
    Met mijn hakken klikkend op de grond stap ik haastig door, mijn enkel meerdere keren licht verzwikkend door het hoogteverschil. Met een zucht weet ik de bandjes rond mijn enkels los te krijgen en de dingen uit te trappen, waarna ik ze in een van mijn vrije handen neem.

    Zowel Mouse als Duck zijn er al als ik aankom. De Headmaster foetert tegen Zayko, die beroerd uit zijn ogen kijkt.
    Hij stormt weg, overduidelijk boos - wat nogal begrijpelijk is, en ik weet me tussen de mensenmassa heen te wringen, wat me redelijk veel beledigingen oplevert.
    "Zayko?" Ik zucht diep als ik naar de jongen kijk. Die is écht compleet naar de tering, grof gezegd. Ik werp een blik op Sam, wiens handen erger toegetakeld zijn dan zie van Zayko, en kan het niet laten om kort met mijn ogen te rollen, waarna ik Zayko een korte knuffel geef. "Kom op, ik breng je naar je bed."

    Zijn volledige gewicht leunt op mijn zwakke schouders als ik hem ongeveer mee moet sleuren naar zijn slaapkamer. Ik deponeer de jongen op zijn bed, waarna ik mijn schoenen in een hoek gooi. Vanuit de jongensbadkamer, die er veel erger aan toe is dan die van de meisjes, haal ik een handdoek en drenk deze in warm water. Hij wil vast niet douchen, dus dit is de beste oplossing.
    "Kom hier..," mompel ik, zijn gezicht afvegend met de natte doek. Hij heeft overgegeven en kleine bloedspetters gecreëerd op zijn wangen, die ik zachtjes afveeg. Zijn handen bloeden, niet zo gek als je bedenkt dat hij net met de hulp van zijn beste vriend iemand in elkaar geslagen heeft, en ik neem even afstand om op zoek te gaan naar iets om het te ontsmetten. Die EHBO-cursus was blijkbaar toch nog ergens goed voor.
    Een fles vodka naast het bed van Sam lijkt goed genoeg. Ook jat ik een peuk uit het pakje op zijn nachtkastje, en hang ik het ding tussen mijn lippen alvorens het aan te steken. Dit soort situaties vragen nou eenmaal om een stress-reliever, en het is echt eenmalig.
    Ik inhaleer en exhaleer de rook terwijl ik de dop van de fles draai, Zayko's handen in mijn schoot leggend. "Dit gaat even pijn doen...," de jongen kijkt me vragend aan, maar snapt waar ik op doel als ik druppels van het spul op zijn wonden laat vallen. "Het is voor je eigen bestwil."
    De rook in mijn longen kietelt, begrijpelijk als je weet dat ik al meer dan een jaar niet meer gerookt heb, en ik weet niet zo goed of ik het fijn vind.
    "Goed zo, grote jongen," ik schuif het jasje van zijn schouders en help hem uit zijn schoenen en strakke bovenkleding. Was het al warm in deze kamer? Ik vouw zijn bed open, zwakjes glimlachend. Ik weet dat we goede vrienden zijn, maar dit moet hij echt niet vaker flikken. "Tijd om te slapen."




    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 11:49 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Kevin Josiah Abu Randolf
    Alladin and Jasmine | Wounded |
    "If you obey all the rules, you miss all the fun."


    Alsof het nog niet genoeg is, krijg ik nog enkele rake schoppen van een pijnlijk harde schoen. De punt raakt mijn hoofd die al hevig bonkt, wat zo’n klap geeft dat ik naar achter rol en op mijn rug blijf liggen. De tranen van pijn staan in mijn ogen en ik probeer ze open te houden, ik moet weten wat er gebeurt. Ik hoor opeens geschreeuw van een meisje en ik weet binnen een seconde dat het Blake is. Een pijnscheut gaat door me heen als ik mijn hoofd draai en mijn arm hulpeloos uitstrek om in mijn slechte positie haar nog enige bescherming te geven. Ik weet dat Zayko en Sam bevriend met haar zijn, maar Zayko is zo stoned als… weet ik veel, mijn hoofd doet teveel pijn om daar over na te denken, je wet maar nooit wat ze willen of doen als ze zijn zoals ze nu zijn; woedend en dronken en stoned en wat ze dan ook maar zijn, en Blake moet uitkijken, ze weten dat ze mij heeft omhelst.
    “B-bla-ake…” De enige die het hoort ben ik zelf. Het is nauwelijks een geluid, zeker niet in deze chaos van het feest, het is een soort van gefluister tussen het bloed door. Ik kan alleen maar zachtjes haar enkel aanraken maar dan stapt ze op Zayko af en trek ik mijn hand rillend terug, bang dat iemand er nog aan komt. Ik heb al pijn genoeg. Mijn ogen vallen dicht, en ik voel mijn bewustzijn verdwijnen maar ik kan niet zo zwak zijn om nu ook nog bewusteloos te raken, dat kan ik niet maken. Met de grootst mogelijke krachtsinspanning blijf ik bij, lig hier op mijn pijnlijke rug met mijn neus niet meer dan een hoop bloed en rond mijn oog voel ik ook bloed; de punt van die laatste schoen, waarschijnlijk die van Zayko, want Sam stond aan de andere kant…
    “Wat heeft dit te betekenen?!” dreunt er door mijn schedel heen en ik kreun zachtjes. Iemand… ik herken het wel, maar denken is zo lastig. De lijzige stem van Zayko sijpelt langs me heen, ik kan niks maken van zijn woorden.
    “DUCK! Zorg dat die arme jongen wat verzorging krijgt.” Mouse, natuurlijk was het Mouse… Wie anders? Plotseling voel ik zachte handen om me heen en ik ga bijna huilen door de rustige aanraking van de Deputy.
    “Rando-“ begint hij zacht maar hij kapt zichzelf af. “Kevin, Kevin kan je me horen?” Ik knik zachtjes, mijn ogen nog steeds dicht. “Kom maar, houd je maar aan mij vast. Ik haal je hier weg.” Terwijl hij me overeind helpt waarbij ik probeer niet te veel geluid te maken is Mouse aan het foeteren op Zayko en Sam. Ik open mijn ogen, nouja, mijn rechteroog, en probeer Blake’s blik te vangen, maar ze staat van me afgedraaid en Duck draait me naar de gang. “Kan je lopen?”
    “…soort v-van.” Stamel ik en leun zwaar tegen hem aan. Ondanks dat hij kleiner is dan ik is hij sterk en kan hij me overeind houden. Ik heb vaak met hem gepraat, vaak omdat ik weer iets rebels had gedaan, maar hij is altijd aardig gebleven en nu is hij een en al bezorgdheid. Een andere meisjesstem dan die van Blake, Mel, klinkt achter me.
    “Kevin! Kev!” Ik probeer me om te draaien maar Duck draait niet mee. Ik kan haar vaag zien met mijn rechteroog, het is meer een waas van traan en bloed maar ik zie haar silhouet. Moeizaam houd ik mijn hand op om haar te laten merken dat ik haar gehoord heb en wordt dan een kamertje ingeleid.
    “Wil je liggen?” Vraagt Duck maar ik schud mijn hoofd.
    “Zitten.” Antwoord ik en krijg een stoel onder me geschoven. De stoel is zacht maar koud, ik heb het gewoon koud, alles is koud. Dat merk ik nu pas, en ik ril ondanks dat het zweet mijn haar op mijn gezicht plakt. Duck is druk in de weer met van alles waar ik geen chocola van kan maken met de messed-up coördinatie en concentratie die ik nu heb. Iets kouds raakt mijn wang zacht en ik merk dat Duck naast me zit en met een doekje mijn gezicht aan t schoonmaken is. Ik sis als hij mijn neus raakt en hij verontschuldigt zich.
    “Ik ben bang dat die gebroken of gekneusd is.” Mompelt hij. Daarna hoor ik hem mopperen over mijn oog, en hij vraagt me in de stoel te grijpen als het pijn doet. Ik houd me in en wil me sterker voorhouden dan hoe ik me nu voel. Terwijl hij schoonmaakt moppert hij aan een stuk door op ‘die schandalige jongeren’ die met ‘hun vieze tengels niet van anderen af kunnen blijven’. Hij vraagt me mijn oog te openen en dat doe ik, knipperend en dat doet pijn, goed pijn. Hij gaat door, ik hoor hem mompelen over hechten, maar ik weet niet of ik het goed heb verstaan. Hechten? Ik heb geen idee hoe ik er uit zie, weet alleen hoe het voelt. Zwaar kut. Ik wil hier echt niet teveel gezeik over, dit moet niet groter worden dan het is. Terwijl ik zit en mijn gezicht wordt schoongemaakt verder en er iets op mijn neus komt, geen idee wat, suizen de woorden van Bassam door mijn hoofd. Zo vaak heb ik mezelf voorgenomen niet te luisteren, maar het wordt steeds lastiger. Op het moment voel ik me dan ook minder dan een straatrat.
    “Hey! Kevin! Aarde aan Randolf?”
    “Ja- sorry, wat?” vraag ik en laat mijn vingers heel voorzichtig delen van mijn gezicht aanraken, wat niet echt prettig is.
    “Volledige naam. Noem mij je volledige naam, je weet wel, hersenschudding…”
    “Kevin Josiah Abu Randolf,” zeg ik zacht en hij lijkt tevreden.
    “Je buik ook toch?” Ik knik, heb geen zin om te liegen. Hij helpt me uit mijn stoffige, bebloede pak en shirt te komen. “Ik ga even wat zalf halen, blijf hier rustig zitten.” Zegt hij en weg is hij. Alsof ik zou willen opstaan. Ik kijk naar mijn maag en zie dat het rood is, maar ik weet dat het over een poosje alle kleuren van de regenboog zal vertonen. En dan zijn er ook nog de delen die ik Duck niet ga laten behandelen. Rillend staar ik voor me uit, wachtend tot Duck terug is.






    [ bericht aangepast op 12 okt 2015 - 14:15 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    BASSAM 'SAM' HASHIM SULTAN
    I can get a little drunk, I get into all the dont's, but on good days I am charming as fuck.


    Ik kan Zayko wel voor zijn kop slaan als hij de schuld op zich neemt.
    Het verbaast me, ik bedoel, ik wist dat die jongen een trouwe vriend is, maar ik had nooit gedacht dat hij alles op het spel zou zetten voor me.
    Wat me nog meer verbaast is dat Mouse er in trapt. Ik bedoel, één blik naar beneden en hij zou zien dat mijn handen blauwer zijn dan het pakje van Duck.
    Ik kijk naar Kevin, die ongeveer weggedragen wordt door Duck, en een rare emotie knaagt aan me. Schuld? Nee, ik zou me nooit schuldig voelen naar die straatrat toe. Hij heeft zich ook nooit schuldig gevoeld over wat zijn ouders mij en mijn vader aangedaan hebben.
    Ondertussen, via Whatsapp, smeekt Rose me terug te komen. Zelfs nadat ik haar mededeel dat ik en Zayko net de 'onschuldige' Kevin in elkaar gemept hebben, wil ze me. Of nou ja, ze wíl me niet, ze wil dat ik haar gezelschap houd terwijl ze zich bezuipt.
    Mijn blik kruist die van Blake en ik sla mijn ogen neer terwijl ik een peuk wegtrap. "Goed, dan ga ik maar...."
    De woedeuitbarsting van Blake, of moet ik Blakely zeggen, deed me schrikken, maar then again - ik ben niet angstig voor meisjes. Meisjes zijn angstig voor mij.
    Met mijn handen in mijn zakken sjok ik terug naar de feestzaal, waar ik Rose aantref aan de tafel met drank.
    "Hey, schoonheid," ik weet het drankje uit haar handen te grissen en sla de inhoud van het glas in één keer achterover. "Misschien is het tijd om over te stappen op de cola." Ik werp haar een vette knipoog toe en grijns.
    Mijn hand klopt, de bloeduitstortingen duidelijk te zien, maar ik ben al lang blij dat dat alles is dat ik opgelopen heb. Kevin is echt een watje, en mepte niet eens terug. Dat had ik niet van hem verwacht.
    Een meisje van hooguit vijftien draait met haar heupen en hoewel ik probeer me op Rose te richten, blijven mijn ogen toch steeds meer afdwalen naar het bruinharige meisje, dat me speels aankijkt zodra ze doorheeft dat ik haar zie. Ze bijt op haar lip en veegt haar haren uit haar gezicht, een speelse glimlach op haar gezicht. Als ik Rose dan niet kan - en mag - krijgen, is dit misschien een optie.
    Veel mensen zouden me voor gek verklaren als ze deze gedachtegang zouden horen, of überhaupt zouden horen dat ik dit meisje alleen al overweeg, maar denk er eens goed over na: dit meisje is nog jong en onbedorven, en deze nacht met mij zal ze voor de rest van haar leven onthouden - omdat het de beste van haar leven is. Ze zal het er met al haar vriendinnen over hebben, die vervolgens ook weer een gemakkelijk doelwit worden. En daarnaast - dit jonge meisje zal nóóit een relatie met me willen, simpelweg omdat zij wél doorheeft dat het nooit iets zal kunnen worden tussen ons. En zo, dames en voornamelijk heren, regel je een prima fling.
    Ik knipoog naar het meisje, die op haar beurt daarna met de hand die ze niet in haar haren heeft gevlochten naar de dichtstbijzijnde wc-deur wijst. Een grijns danst om mijn lippen. Ik leg mijn hand op Rose's schouder, licht oogcontact houdend met het naamloze meisje. "Ik...," mijn tong glijdt over mijn lippen, "ben zo terug."




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zayko Scar von Ardon
    Zay • Scar and Zira • Fucked and stoned
    "I'm surrounded by idiots."



    xxx

          'Zayko?' Ik sluit mijn ogen en probeer mezelf overeind te houden terwijl ik me besef wat ik zojuist gedaan heb. Ik vloek zachtjes.
          'Stella?' mompel ik flauwtjes en mijn ogen wakkeren weer een beetje open. Ik kijk haar wazig aan en voel haar armen om me heen.
          'Kom op, ik breng je naar je bed.' Ik knik zwakjes en leun bijna met mijn volledige gewicht op haar.
          'Doei,' grinnik ik flauwtjes en ik zwaai naar degene die overgebleven zijn. Stella brengt me naar de dorm toe en ik laat me op het bed vallen als een of andere aardappelzak.
          'Kom hier..,' mompelt ze. Ik voel een natte doek over mijn gezicht gaan en glimlach eventjes, maar echt meer dan dat is mijn reactie niet. De drugs stroomt nog steeds volop door mijn bloed heen en de kamer lijkt te blijven draaien, ook al lig ik nu wel. Stella gaat in de weer met een fles en ik frons lichtjes.
          'Dit gaat even pijn doen...,' zegt ze. Ik kijk haar vragend aan, maar zodra er een druppel op mijn ontvelde handen valt verlaat een kerm mijn mond. 'Het is voor je eigen bestwil. Goed zo, grote jongen.'
          'Ik ben geen baby,' mompel ik. Ik draai me naar haar om en verberg mijn gezicht in de jurk die strak om haar bovenbenen gespannen zit. Ze begint me langzaam uit te kleden en ondertussen probeer ik een gesprek met Sam te voeren via whatsapp, wat niet geweldig gaat gezien alle lettertjes over het scherm dansen. 'Tijd om te slapen.' Ik schud mijn hoofd en trek haar aan mijn arm naast me.
          'Stella, ik wil niet slapen,' prevel ik en ik kijk haar aan. 'Blijf je bij me? Ik wil dat je bij me blijft,' prevel ik en ik laat mijn hand over haar zachte wang glijden waarna ik giechel. 'Je bent zo zacht. Net een engel. Engel. Stella de engel. Mama beer.' Ik speel een beetje met haar haar en giechel opnieuw. 'Lieve mama beer.'



    xxx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    STELLA MARLEY HOPE WHITE
    "All I wanted was for you to love me back"



    Ik heb de woorden nog maar net uitgesproken, of ik voel een lichte ruk aan mijn arm. Ik weet mezelf nog net goed op te vangen en zo niet de dekens in de hens te steken met mijn, nog steeds smeulende, sigaret. Ik kan het niet laten geïrriteerd te kijken, maar dat gaat al snel over als Zayko zijn mond opentrekt.
    "Stella, ik wil niet slapen," zijn ogen staan net zoals die van Mira als ze weigert me nachtrust te gunnen, hoopvol en een beetje koppig.
    "Blijf je bij me? Ik wil dat je bij me blijft," ik voel zijn koude hand, ruikend naar alcohol, over mijn warme, blozende wangen, en ik weet al bijna dat ik geen 'nee' meer kan zeggen.
    "Je bent zo zacht. Net een engel. Engel. Stella de engel. Mama beer." Zijn hand glijdt door naar mijn haren en ik hoor hem giechelen. "Lieve mama beer."
    Kort giechel ik ook, meer als reactie op zijn woorden dan omdat het aanstekelijk werkt, en ik zucht terwijl ik het laatste beetje rook uitblaas. "Vooruit..."
    Ik druk de peuk uit en weet me uit mijn, veel te strakke rok, te wringen. Ik ben dan wel een moeder en een dame, maar ik ga niet slapen in een rok die mijn benen ongeveer afknelt.
    Mijn ondergoed is, zeer zeker, veel te sexy voor deze situatie, en ik voel me ietwat ongemakkelijk - maar dan besef ik dat Zayko toch nog steeds knetterstoned is.
    Ik trippel in mijn nietsverhullende onderbroek en naveltruitje naar de badkamer, de nu lege vodkafles vullend met water. Gulzig neem ik een aantal slokken, de rest van de fles neem ik mee naar de lamme Zayko. Hij zal het nodig hebben.
    Voorzichtig neem ik een kleermakerszit aan op het bed, oplettend dat hij minstens de helft van de fles leegdrinkt. Met een glimlach, als een trotse moeder, zet ik de halflege fles terug op de grond. "Wil je nu wél slapen?" Met een kreun laat ik me achterover op het matras vallen, mijn hoofd naast het zijne op het veel te krappe kussen. "Want ik ben niet van plan om nog op te staan."




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zayko Scar von Ardon
    Zay • Scar and Zira • Fucked and stoned
    "I'm surrounded by idiots."



    xxx

          'Vooruit,' zegt ze en ze drukt de peuk die ze rookte uit. Ik kijk haar aan terwijl ze haar rok uit doet en bijt op mijn lip terwijl ik niet te erg probeer te staren. Mijn mond zakt lichtjes open als ik zie wat voor een ondergoed ze draagt - zelfs met deze hoeveelheid wiet gaat dat niet langs me heen - en ga ongemakkelijk op mijn buik liggen zodat ze de groeiende bult in mijn onderbroek niet kan opmerken. Ze biedt me de fles water en ik neem een paar hele flinke slokken waarna ik even moet hoesten en vervolgens nog een paar slokken drink. Ze zet de fles op de grond en kijk me aan.
          'Wil je nu wél slapen?' vraagt ze en ze laat zichzelf op het bed vallen. Ik schuif wat dichter naar haar toe en haal mijn schouders op. 'Want ik ben niet van plan op op te staan.' Ik duw mezelf een beetje omhoog en kijk haar aan met een zwakke glimlach.
          'Weet je Stella, dat je heel erg mooi ben,' zeg ik met een wazig glimlachje. Ik heb de woorden van Sam in mijn achterhoofd en strijk langzaam een pluk haar weg uit haar gezicht. Volgens Sam zou ze me sowieso wel terug zoenen, toch? Ik kan genoeg redenen bedenken waarom ze dat niet zou doen, maar Sam zal vast wel gelijk hebben. Ik sla een arm om haar heen en trek haar wat dichter tegen me aan waarna ik mijn gezicht in haar nek verberg en zachtjes een kusje geef in haar nek, vervolgens op haar kaaklijn en daarna op haar wang. Haar huid voelt zacht tegen mijn lippen en de warmte en geur die ze afstraalt geeft me heen warm gevoel. Zonder er bij na te denken druk ik zachtjes mijn lippen op de hare.


    xxx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gunnulfsen schreef:

    STELLA MARLEY HOPE WHITE
    "All I wanted was for you to love me back"




    "Weet je Stella, dat je heel erg mooi bent," hoor ik de jongen zeggen en ik kijk hem, mijn ogen nog steeds zo gesloten mogelijk, aan. Hij glimlacht. Zijn vingers vinden een weg naar mijn gezicht, waar ze een lok haar wegstrijken.
    "Zayko....," ik weet waar dit naartoe gaat, en ik weet niet of het wel zo'n goed idee is. Nee, beter gezegd, ik wéét dat het een slecht idee is, maar mijn hart lijkt zo hard te kloppen dat ik mijn gedachten amper kan volgen. Ik voel zijn arm om me heen, iets dat kippenvel op mijn blote armen veroorzaakt, waarna hij me dichter tegen zich aan trekt. Zijn gezicht bevindt zich in mijn nek, en al snel voel ik ook zijn lippen daar. Ik wil hem stoppen, zeggen dat dit écht te ver gaat, maar het overslaan van mijn hart doet mijn adem stokken. Zijn lippen kruipen verder omhoog, naar mijn kaak, daarna naar mijn wang. Zat seconden, zat tijd om 'nee' te zeggen. Om op te staan en weg te lopen. Wil hij dit? Nee, hij is stoned. Knetterstoned. Hij weet dit morgen niet eens meer. Wil ik dit? God, ik weet het niet. Verdomme, Stella, waar is je brein gebleven? Je verantwoordelijkheidsgevoel? Je bent nog geen dag terug en je ligt al in bed met een willekeurige jongen.
    Mijn gedachtestroom wordt onderbroken door het gevoel van zijn lippen op de mijne. Warm, de smaak van bloed en wiet duidelijk te herkennen. Mijn handen vouwen zich om zijn gezicht, terugleunend en ingaand op de zoen. Het is zo fout, zo ontzettend fout - en het voelt toch zo goed. Een van mijn handen maakt zich los van zijn gezicht en vlecht zich in zijn haren, terwijl de ander naar beneden afglijdt, over zijn buik, naar zijn heup.
    Bij het gevoel van het koude metaal van zijn riem tegen mijn warme vingers besef ik wat ik aan het doen ben. Ik lig verdomme te tongzoenen, halfnaakt, met een jongen! De laatste keer dat mijn avond zo begon...
    Als door een bij gestoken trek ik mijn beide handen terug en rol ik terug naar het uiteinde van het bed, mijn handen tussen mijn blote benen geklemd.



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Zayko Scar von Ardon
    Zay • Scar and Zira • Fucked and stoned
    "I'm surrounded by idiots."



    xxx

          Voor een moment zoent ze terug. Een glimlach verspreid zich over mijn gezicht en ik voel een tintelend gevoel in mijn maag. Voor de eerste keer vandaag heb ik niet het gevoel alsof de hele wereld me haat en begin ik me eindelijk een beetje beter te voelen. Ik voel haar warme handen op mijn gezicht en trek haar met een arm wat dichter tegen me aan. Ik kreun zachtjes als ik haar hand over mijn lichaam voel glijden. Ik weet niet of ik dit wel wil, zo ver gaan, ik wil gewoon met haar knuffelen en misschien met haar zoenen en ik weet hoe zielig dat klinkt, maar waarom kan ik dat niet hebben als iedereen het wel krijgt? Op dat moment rukt Stella zich los van me en rond ze met haar rug naar me toe, haar handen tussen haar benen geklemd en een koud gevoel overspoeld me. Ik bijt hard op mijn lip en haal een hand door mijn haar heen.
          'S-Sorry,' mompel ik, 'ik wilde niet... dat was niet de bedoeling, ik weet dat je...,' stotter ik en ik kom overeind. 'Het spijt me, ik... ik.. .' Ik trek mijn benen op en duw mijn rug tegen de muur aan waarna ik hard met mijn hoofd tegen de muur aan bonk en mijn ogen sluit. Dat is al de tweede vandaag. Wat heb ik toch? Zomaar mijn beste vriendinnen zoenen en verwachten dat ze terug willen zoenen? Er lopen genoeg andere jongens rond die vele malen interessanter zijn en daarnaast; STELLA HEEFT EEN KIND. Kom op Zayko, ben je helemaal gestoord geworden. Dat wil ze helemaal niet.
          'Sorry,' prevel ik voor de zoveelste keer. Is het onmogelijk om ooit eens iets wel goed te doen?


    xxx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melody Erica Anderson
    "Wondering, 'when will my life begin?' "



    Ik haat ze.
    Ik haat ze ik haat ze ik haat ze. IK HAAT ZE.
    Alles was goed. Ik had eindelijk aan Kevin toegegeven dat ik hem leuk vond. En hij vond mij leuk. En we zoenden. En het was zo goed, en zo fijn en zo mooi. En hij ging even drinken halen en...
    Toen kreeg ik allemaal berichtjes tegelijk.
    Het komt erop neer dat... Zayko en Sam, mijn "vrienden", zoals ze zichzelf noemen, hebben hem in elkaar geslagen. En niemand vertelde waar ze waren, en Rose was dronken...
    De tranen begonnen alweer over mijn wangen te stromen terwijl ik me door de menigte baande. En toen, eindelijk, zag ik hem. Kevin. En meneer Duck. Maar net toen ik binnen hun bereik kwam liepen ze weg. "Kevin!" Riep ik, "Kev!" Ik dacht dat hij me niet hoorde, maar toen zag ik dat hij zijn hand opstak... [/face]

    Kev <3
    >> You do have me.
    >> I'm almost there.


    Ik rende achter ze aan, en stortte vlak buiten de deur van Duck zijn kamer in.

    Kev <3
    << Don't, Mel, it's okay.
    >> Just because they say you don't doesn't mean you don't. They don't decide that...
    << I never should have kissed you. I'm sorry, we should forget.
    >> Why are you doing this?
    << Because we can't do this together.
    >> Kevin, please, we can...
    << We kissed and I got beaten. Imagine if we get together.
    >> Please, Kevin...
    << Fuck that. YOU SAW HOW FUCKING WEAK I WAS?
    >>I didn't, because I didn't know and I hate them for doing this to you and I just wan tyou to be happy and that's all I ever wanted but fuck I'm selfish and I want you to be happy WITH ME
    << You can't get happy with me.
    >> I can't get happy without you.
    << You should see me how I am now, you won't think like that anymore.
    >> I like you no matter what for fuck's sake.
    << This is cynical as hell but maybe we won't have kids, so if you want that it's another reason to stop wanting me.
    >> Hell, I don't care Kev. I just want to be with you. Please.
    << Don't cry Mel, please.
    >> Then don't say those things.
    << I just... what if we do this and be together, you'll lose Sam and Zay. Or they hurt you.
    >> Honestly? Fuck them. They're selfish and if they can't accept that being with you makes me happy maybe they're not worth it.
    << I am overprotective right now. They can't touch you or I'll strangle them.
    >> Go ahead, I don't mind. I just want to be with you.
    << A horrible decision really.
    >> I don't care.
    << Stop crying.
    >> Stop trying to find excuses.
    << Excuses?
    >> For us not being together.
    << I want us to be together. I'm just scared.
    >> Of them?


    Ik kreeg geen antwoord. En toen vertelde Blake me dat ze weg zou gaan. Ik belde haar, maar het gesprek was van korte duur. Mijn hart brak, en ik kreeg geen lucht meer. Ik probeerde mezelf te kalmeren maar heel eerlijk gezegd was er nog maar een persoon met wie ik nu wilde praten - of dat nou als vriendje was, of als vriend.

    In Duck's kamertje was het stil, en nadat ik ein-de-lijk mijn moed bij elkaar had geraapt, liep ik voorzichtig de kamer in. Ik haalde diep en schokkerig adem, en voelde mijjn stem trillen,

    "Kevin?"

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 21:56 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Fallon Annabelle Hester



    F allon keek even bedenkelijk toen Teddy aan haar vroeg om iets over haarzelf te vertellen. Dat vond ze namelijk altijd een moeilijke vraag. Ze omschreef zichzelf graag als de ballerina, maar dat was ondertussen erg cliché geworden. Daarom beet ze even op haar lip om te bedenken wat ze wilde gaan zeggen.
          'Ik ben erg ijverig in wat ik doe,' begon ze. 'Ik houd van uitdagingen en ik vind het fijn om op z'n tijd alleen te zijn. Ik ben een echte introvert' Ze lachte even en voelde zichzelf iets rood kleuren - eigenlijk wist ze niet waarom. Ze trok haar benen op en wikkelde haar armen er omheen. 'Vertel jij eens iets over jezelf dan' zei ze rustig en ze keek naar hem.
          Fallon luisterde aandacht toen Teddy begon te vertellen. af en toe kon ze het niet laten om even te grinniken, omdat ze hem ongelofelijk schattig vond. Ze wist dat de meeste jongens het niet leuk vonden om dat aan te horen, maar hij was nou eenmaal te aandoenlijk. Fallon beet op haar lip en speelde met een pluk van haar haren. Ondertussen rekte ze haar benen even naar voren, omdat ze dat altijd fijn vond om te doen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 10:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Arianna Emilia Frost
    Ari • Jack and Elsa • Crushing, very hard
    "The cold never bothered me anyways."



    xxx

    [tab'Het duurt me enorm lang voordat ik eindelijk de perfecte jurk heb gevonden. Ik wil er vanavond op mijn best uit zien en ik kan niet uitstaan dat ik niet kan vinden wat ik zoek. Uiteindelijk heb ik een blauw/groene korte jurk die perfect past bij mijn ijzige huid en met een paar aanpassingen die mijn moeder me geleerd heb, klopt hij helemaal. Ik kijk naar mijn spiegelbeeld en zucht diep. Zou dit goed genoeg zijn voor Bran? Ik hoop het wel. Ik bijt op mijn lip en haal een hand door mijn lange blonde haar waarna ik eventjes naar mijn handen kijk. Ik hoop vurig dat het vanavond niet verkeerd gaat, dan heb ik een enorm probleem. Ook omdat het nog niet eens algemeen bekend is dat ik deze krachten bezit en dat wil ik heel graag zo houden.
          Ik doe de deur open - gezien Bran nog niks van zich heeft laten weten en wil net naar buiten stappen als ik recht tegen de jongen op kijk. Een glimlach verspreid zich over mijn gelaat en ik geef hem snel een knuffel waarna ik verlegen een plukje haar achter mijn oor duw.
          'Hey, Bran,' glimlach ik en ik kijk naar hem op, 'je ziet er goed uit. Ehm... zullen we maar gaan?' vraag ik een beetje nerveus. Normaal ben ik nooit nerveus, maar zijn uiterlijk doet mijn hart weer eens sneller kloppen en zo in mijn korte jurkje, helemaal optut voel ik me een heel stuk minder zeker dan normaal. Normaal ben ik niet zo van het "mensen moeten me leuk vinden in hoe ik eruit zie". Ik wil graag dat mensen me cool vinden en met me om willen gaan, maar knap? Niet zo zeer.

    xxx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rose Aurora Hunter-Blanther
    « Sleeping Beauty - 17 years old »


          Het slowdance nummer eindigt redelijk snel en ik weet niet of ik daar nou blij mee ben of niet.
          "Sorry, schoonheid,' hoor ik Sam vervolgens zeggen. Hij heeft zijn telefoon in zijn hand en lijkt best wel afgeleid. "Zayko heeft mijn hulp nodig. Ik ben zo terug... have fun." Na die laatste worden trekt hij me nog even kort in zijn armen en kust mijn wang voordat hij weg beent. Het enige wat ik kan doen is staren terwijl ik met mijn hand langzaam de plaats waar hij mijn wang kuste aan raak.

          Eén glas, twee glazen, drie glazen, vier glazen, zes glazen... of vijf... of zeven... de lege glazen die eerst met alcoholistische dranken gevuld waren staan op een rijtje op de toonbank. Drinking away your worries. Goede tactiek toch? Normaal ben ik niet eens zoooo een drinker, af en toe wel eens zo een nachtje met Blake, Mel, Zay en Sam, maar aangezien dat groepje nu ook alweer uit elkaar is gevallen en Sam en het gedoe met Kevin en Sam en die Cam-dude en fucking Sam.
          Ik hef mijn hand om nog een wo-co te bestellen als ik het bekende hoofd van Sam zie verschijnen.
          "Hey schoonheid," zegt hij, en ondanks dat ik hard mijn best doe hem tegen te houden, haalt hij het glas uit mijn hand en klokt het in één keer naar achteren. Ik heb niet eens tijd om te protesteren. Míjn wo-co. Pfff. "Misschien is het tijd om over te stappen op de cola."
          Zogenaamd boos sla ik mijn armen over elkaar - met moeite. Ze doen een beetje raar en willen maar niet goed komen te zitten. Het duurt even, maar ik krijg het voor elkaar en kijk weer op naar Sam. Zijn aandacht is verplaatst naar iets achter me, en met moeite draai ik me om en zie een meisje met een té kort rokje wenken naar Sam en zogenaamd sexy naar de wc lopen.
          "Ik ben zo terug," zegt Sam, licht mijn schouder aanrakend voordat hij naar de wc's verdwijnt. Het duurt eventjes voor hij terug komt, en in die tijd heb ik weer drie glazen in mijn eentje achter over geslagen en staan ze netjes in de lijn met de andere. De blik die Sam in zijn ogen heeft als hij zich naast me op een barkruk laat zakken brengt gemengde gevoelens bij me op.
          "Ik kon jullie bijna hier horen kreunen," vertel ik hem. Ik weet niet of het nou een belediging is of een feit ofzo, maar ik weet wel dat ik een beetje misselijk ben. Met moeite glijdt ik van mijn barkruk af en wankel. De wereld draait een beetje en de enige persoon in mijn buurt die stil zit is Sam. Ik klamp me aan hem vast tot het een beetje stopt en kijk hem aan. Hij heeft echt hele mooie ogen. En mooie lippen. En ik ben ineens niet meer misselijk, alhoewel mijn maag nou ook niet bepaald rustig is.
          En toen zaten mijn lippen ineens tegen die van hem.


    “A queen will always turn pain into power.”

    BASSAM 'SAM' HASHIM SULTAN
    I can get a little drunk, I get into all the dont's, but on good days I am charming as fuck.


    Meh.
    Ik had er iets meer van verwacht, eigenlijk. Een zesje, misschien. Het stout-ogende meisje was stukken minder stout toen ik haar eenmaal voor mezelf had,
    Dat houdt niet in dat ík niet geweldig was, want dat was ik wel. Ik denk dat de hele zaal hier ondertussen mijn naam kent, zo hard kreunde het meisje hem. De wastafel, de muur van het wc-hokje... Ik kan het niet laten om te glimlachen. Ik kan er weer even tegenaan.
    'Het meisje', ja, want haar naam heb ik niet onthouden. Het was iets met een S. Sarah? Sophie? Whatever. Haar benen gingen open voor me en ze was mooi - en dat is het meest belangrijk.
    "Ik kon jullie bijna hier horen kreunen," verzucht Roos als ik weer naast haar ga zitten. Ze is nog veel verder weg dan eerst, haar haren wild en haar ogen.. dronken.
    "What can I say," mompel ik, terwijl ik een slok uit een halfleeg glas op de bar neem. "They don't call me sex-god for nothing."
    Ik grijns en veeg de natte sporen uit mijn mondhoeken met de rug van mijn hand.
    Het meisje laat zich van haar barkruk zakken en wankelt, en toevallig is mijn lichaam het eerste de beste houvast. Het is even stil en ik voel haar dronken blik over mijn gezicht glijden.
    Een beetje onhandig, overduidelijk onder invloed, drukt het blonde meisje haar lippen op de mijne. Mijn adem stokt en ik bevries, compleet ongemakkelijk.
    Mijn handen duwen zich tegen haar buik, voorzichtig om alle glazen alcohol niet omhoog te laten komen, en ik duw haar van me af zonder ook maar lichtelijk op haar in te gaan. "Ho, ho, ho...," ik glimlach geforceerd en probeer haar terug op haar stoel te krijgen. "Jij-," ik wijs naar haar, "bent dronken."
    De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik normaal gesproken op dit soort avances in zou gaan. Hell, ik ben met straalbezopen meisjes naar bed geweest. Maar niet Rose. Ik wil geen misbruik van haar maken in deze dronken staat, en daarnaast - Rose is mijn vriendin! En vrienden zoenen niet met elkaar. Dat is fout. Jemig, ik klink echt als.. een watje.
    En, nog eerlijker, diep in mijn hart, weet ik een extra reden waarom ik het meisje van me afduwde: zó wil ik niet dat onze eerste kus verloopt. Een beetje ongemakkelijk tuur ik op mijn telefoon, waar mijn nachtmerrie waarheid is geworden - iemand heeft mijn zusje toegevoegd aan de groepschat, en niemand minder dan Zayko de wanhopige player (begrijp me niet verkeerd, ik hou van die jongen, maar godver, wat is er met zijn hormonen?) praat tegen mij over hoe hot ze wel niet is. God, barf.




    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted