• Hallo, lieve Q-ers;
    Voor het eerst in lange tijd heb ik jullie hulp nodig. Niet heel dringend, maar wel dringend genoeg voor mij: ik kan niet kiezen.
    Ik ben over het algemeen slecht in keuzes maken, maar deze keer gaat het over mijn haarkleur en daar kan ik soms eeuwen over twijfelen tot ik een beslissing neem.
    Sinds de meivakantie, ongeveer, ben ik op een soort haarkleur-spree gegaan en in de tijd dat ik mijn haar laat rusten (het is namelijk nogal dood door al die kleurtjes), ben ik aan het nadenken over welke kleur ik in hémelsnaam wil kiezen als mijn volgende kleur.
    Ik merk dat warme kleuren (dus roze- en roodtinten) het beste staan bij mij (ik heb ten minste van mensen gehoord dat ze me daardoor vriendelijker vonden ogen dan met blauw-tinten), maar daar houdt het dan ook wel op. Dit is momenteel mijn haarkleur (rechts, en met iets meer uitgroei), en ik ben van plan het nog te bleken.
    Ik heb tot nu toe een roze tint [klik] gehad, en een turquoise [klik] gehad . Het roze beviel me beter dan het turquoise, maar ik heb niet echt een duidelijk idee van wat ik wil.
    Dit is een kleurtabelletje van de mogelijke kleuren die ik kan aanschaffen, en ik zit er sowieso al aan te denken om plum en lilac aan te schaffen, al zien die er hier veel minder mooi uit dan op de aparte foto's. Al mijn haarverf is van Directions, omdat ik daar het beste resultaat van heb gekregen. (Mijn turquoise was Manic Panic en daarvan had ik minstens het dubbele nodig om dezelfde kleurdiepte te bereiken.) Het roze dat ik heb gehad was de Rubine van Directions, en dat was ongeveer een theelepel verf gemengd met minstens 6 eetlepels crèmespoeling. Deze keer wil ik het echter zo min mogelijk verdunnen met crèmespoeling, omdat je dan een veel intensere kleur krijgt en ik dat in de koudere maanden van het jaar wel mooi vind.

    Oké, het lijkt zo alsof ik heel duidelijk weet wat ik wil, maar dat is dus eigenlijk echt niet zo. Help? (Alle tips zijn welkom, maar aan 'ik vind rare kleuren in je haar lelijk/stom/belachelijk' heb ik niet zo heel veel).
    Liefs.



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wauw. ik vind ze bijna allemaal gaaf (':
    Waar haal je dat ooit vandaan?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 14:59 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Cleiona schreef:
    Wauw. ik vind ze bijna allemaal gaaf (':
    Waar haal je dat ooit vandaan?


    Attitudeholland.nl! Daar is het nog geen 7 euro per potje (geloof ik?).


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Is zilver niet wat voor je? Ik weet het, schadelijk als de tering, maar anders zou ik echt dat zachtroze adviseren of rose red want dat vind ik je heel mooi staan ;o
    Ikzelf heb (toevallig ook van Directions x]) Turquoise (bij mij valt het groen uit, vind het echt een super vette kleur) en plum highlights op donkerbruin haar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    Is zilver niet wat voor je? Ik weet het, schadelijk als de tering, maar anders zou ik echt dat zachtroze adviseren of rose red want dat vind ik je heel mooi staan ;o
    Ikzelf heb (toevallig ook van Directions x]) Turquoise (bij mij valt het groen uit, vind het echt een super vette kleur) en plum highlights op donkerbruin haar.


    Ik zit ook aan zilver te denken inderdaad, maar dat is toch al wat saai (en redelijk schadelijk). De roodtinten komen sowieso terug, maar ik ga eerst nog wat meer kleuren proberen. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Persoonlijk vind ik Poppy Red erg mooi en Rubine :-)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."