• Parallel from Hell


    Regels

    ° Minimum van 250 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij je toestemming
    hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    We lezen alle rollen en zullen er ook pietluttig op reageren als
    het niet goed is!
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen Furiosa, Sciles of Vrataski maken nieuwe topics.
    ° Maximaal 1 rol per persoon.
    ° Je krijgt 3 dagen om je rol in te vullen. Als je dat niet doet of
    niet meer reageert, lig je er zonder pardon uit.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!
    ° We waarderen het niet als mensen van te voren dingen
    afspreken. Als je dit doet en we merken het, lig je er gelijk uit.



    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics: 1


    Alhoewel niet alle wetenschappers het er mee eens zijn, bestaan parallelwerelden wel degelijk. Reizen tussen deze werelden is mogelijk, mits je de juiste bezwering weet en de bijbehorende elementen in je bezit hebt.

    In het Yellowstone park in Verenigde Staten wordt een duister wezen opgejaagd door een paar supernaturaljagers. In haast spreekt het wezen de bezwering uit, maar doordat enkele elementen ontbreken, wordt iedereen in een straal van twee kilometer meegesleurd naar de parallelwereld van het wezen. Hieronder vallen vier jagers, maar ook vier verdwaalde hikers.

    De parallelwereld lijkt in eerste instantie hetzelfde als hun eigen wereld. De wereld lijkt in het eerste opzicht wat duisterder, maar pas wanneer de avond valt wordt het duidelijk hoe duister de parallelwereld nou echt is.
    Rond 1950 heeft een jager namelijk een grote fout gemaakt, waardoor de poorten van de Onderwereld geopend werden. En niet tijdelijk, maar voor altijd. Hierdoor bevinden zich in de parallelwereld meer bovennatuurlijke wezens dan je ooit zou kunnen tellen. Zoveel dat de mensheid achter het bestaan kwam. Niemand met gezond verstand komt nadat de zon onder is gegaan nog buiten, want wanneer je je dan buiten bevindt, is de kans klein dat je er zonder kleerscheuren vanaf komt.

    Doordat het verdedigen tegen bovennatuurlijke wezens een van de belangrijkste dingen van bestaan werd, is de technologie naar de achtergrond gevallen en nauwelijks verder ontwikkelt.



    Rollen

    Hoe maak ik een rol?

    Hunters:
    Hoeven elkaar niet te kennen en ook niet samen te werken. Kunnen ook in tweetallen werken, spreek het van te voren af

    ° Aspyn Elise Marshall | 24 | Vrataski 1/2
    ° Harper Abigail Rose | 28 | SkeletonGirl 1/1

    ° Niklas Valentin Holm | 36 | Furiosa 1/1
    ° Axl William Rose | 30 | SkeletonGirl 1/3


    Gewone mensen:
    In Yellowstone park werd er een evenement voor hikers georganiseerd, de hikers hoeven elkaar niet te kennen, maar zijn wel samen afgezonderd geraakt van de rest van de groep

    ° Cataleya Beatriz Dominga | 22 | Sciles 1/2
    ° Cécila Enza Marina | 23 | Gayle 1/2

    ° Billy Ross 'Colt' | 40 | Morticia 1/2
    ° Ethan Cameron | 27 | Furiosa 1/3




    Invullijstjes

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: 21+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto en beschrijving)
    Verleden:
    Wapens: (voor de hunters)
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 21:47 ]


    Your make-up is terrible

    Hopelijk klopt het zo een beetje, want ik heb vaak geen zin om dat allemaal uit te rekenen en te passen.
    Ik hoor wel als er iemand stiekem zijn dochter wilt zijn. (aa)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is er nog iemand die de laatste rol wilt?


    Your make-up is terrible

    Hmm, ik twijfel nog een beetje. Ik doe op dit moment nogal veel RPG's mee, maar waarvan enkelen beginnen vast te lopen. Maar maandag begin ik met mijn nieuwe studie dus ik weet niet of ik veel tijd ga hebben voor dit verhaal. De verhaallijn lijkt me erg leuk maar ik schrijf me liever niet in als de kans bestaat dat ik het ga verwaarlozen :/


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    Hmm, ik twijfel nog een beetje. Ik doe op dit moment nogal veel RPG's mee, maar waarvan enkelen beginnen vast te lopen. Maar maandag begin ik met mijn nieuwe studie dus ik weet niet of ik veel tijd ga hebben voor dit verhaal. De verhaallijn lijkt me erg leuk maar ik schrijf me liever niet in als de kans bestaat dat ik het ga verwaarlozen :/


    Dan is het een beter idee als je je niet inschrijft, denk ik. ;3

    Er is trouwens nog een rol vrijgekomen. Ik denk dat ik één van de rollen ga invullen.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dan is het een beter idee als je je niet inschrijft, denk ik. ;3

    Er is trouwens nog een rol vrijgekomen. Ik denk dat ik één van de rollen ga invullen.


    Ik wil anders ook nog wel een rol op me nemen als die vrij blijft en jij het goed vind.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ethan Cameron

    Rol:
          Hiker
    Naam:
          Ethan Cameron
    Leeftijd:
          27
    Geslacht:
          Mannelijk
    Innerlijk:
          Ethan is een echte extrovert. Hij is het ondernemende type dat elke dag lijkt te leven alsof het zijn laatste is. Hij gaat er graag op uit en staat er dan ook om bekend dat hij graag nieuwe uitdagingen aanneemt en alles uit wilt proberen. Hij is dan ook heel actief en lijkt wel altijd energie te hebben. Hij vind het dan ook niet erg om er alleen op uit te gaan en doet het regelmatig. Hij is dan ook geen naïef type dat alles gelooft, maar hij gaat wel graag mee met de energie van anderen. Hij is echter wel een vrije vogel die nergens aan vast wilt zitten.
          Deze jongeman maakt gemakkelijk nieuwe vrienden, mede omdat hij erg aardig is tegen werkelijk iedereen, hoewel hij een soms onbegrijpelijk gevoel voor humor heeft en daarnaast ook met werkelijk iedereen flirt. Maakt niet uit of het los of vast zit, welk geslacht het heeft of hoe het eruit ziet. Ethan discrimineert nergens op en vind eigenlijk alles leuk. Hij vindt overal wel iets moois in. Ook seks is voor hem beladen onderwerp. Hij maakt er constant zinspelingen op en voert het nog liever uit. Het gaat meestal gewoon vanzelf bij hem, mede omdat hij gewoon een erg passioneel karakter heeft. Het nadeel hieraan is dat hij zich vaak laat afleiden van andere dingen hiermee.
          Ethan weet dat hij behoorlijk charmant kan zijn en er ook goed uitziet, waardoor je al snel kan denken dat hij te vol van zichzelf is. Hij gedraagt zich dan soms ook wel een beetje alsof hij te zeker van zichzelf is. Sommige mensen kunnen het gewoon niet hebben, maar Ethan zelf maakt er eerder grapjes over als mensen rot tegen hem doen. Het is dan ook lastig om hem chagrijnig te krijgen, daarvoor moet je het wel heel erg verpesten. Hij is ook niet het type om wrok te koesteren of wraak te willen nemen.
          Helaas heeft Ethan ook de neiging om erg snel ongeduldig te worden. Hij leeft graag in het nu en wilt daarom ook niet wachten op later. Hij kiest graag voor de opties die hem het snelste resultaat zullen opleveren. Hij kan ook nogal eigenwijs en koppig zijn, als hij denkt dat hij het beter weet, zal hij niet nalaten om dat te verkondigen en zijn eigen logica te volgen, wat natuurlijk lang niet altijd de juiste is.
    Uiterlijk:
          Ethan is behoorlijk lang met een lengte van 1,89. Hij valt dan ook niet zomaar te missen, hij is ook nog eens erg breed en gespierd. Dat komt mede omdat Ethan zo'n actief leven leidt, maar hij sport ook gewoon veel. hij doet vooral veel aan karate en martial arts. Hij heeft vanzelf een blanke huid die redelijk snel bruin wordt. Hij is vaak ook licht getint door de buitenactiviteiten die hij doet. Hij heeft een paar littekens van sporten die fout gegaan zijn, maar niks ernstigs of iets dat hij probeert te verbergen. Tatoeages en piercings heeft hij niet, hoewel hij erover nadenkt om een tattoo te nemen.
          De sterke kaaklijn zorgt ervoor dat Ethan erg mannelijk oogt, samen met de donkerbruine stoppels die hij altijd op zijn gezicht heeft. Zijn lippen hebben een lichtroze kleur, zijn onderlip is iets voller dan zijn bovenlip. Hij heeft witte, rechte tanden, wat hem een bijna kunstmatig ogende glimlach geeft. Zijn ogen, onder de zware wenkbrauwen, hebben een donkerbruine kleur, net als zijn haar. In de zon krijgt het echter een gouden gloed. Hij heeft een rechte neus, die niet altijd zo recht geweest is. Nadat hij een paar keer gebroken geweest was (meestal per ongeluk) moest hij eraan geopereerd worden en hebben ze hem gelijk maar mooi gemaakt.
          De kledingstijl van Ethan is modieus, maar toch simpel te noemen. Iets wat hij toch wel erg vaak draagt, zijn tanktops. Ze zijn handig met sporten, maar ook makkelijk om gewoon aan te trekken. Hij geeft echter wel om zijn uiterlijk, hoewel hij niet echt ijdel is, maar heeft een flinke kledingkast vol met kleding, schoenen en zelfs sieraden.
    Verleden:
          Ethan doet meestal nogal mysterieus over mijn verleden, hij vertelt er maar weinig over. Hij is opgegroeid bij zijn moeder, zijn vader heeft hij nooit gekend. Zijn moeder heeft de nodige vriendjes gehad ondertussen en ze hadden niet veel geld. Ethan spendeerde veel tijd op straat, waar hij voor het eerst in aanraking kwam met Karate en Martial arts. Hij is dat de rest van zijn leven blijven doen, het voelt een beetje als een ontsnapping van de rest. Toen zijn moeder overleed toen Ethan 16 was, heeft hij zijn thuisstad verlaten en is hij er nooit meer terug gekomen.
          Ethan is in de grote stad gaan wonen, waar hij eerst een poosje dakloos is geweest. Nu geeft hij zelfverdediging op verschillende locaties en heeft hij een klein appartementje. Hij spaart om een eigen school te openen waar hij ook karate kan geven, maar zijn geld gaat meestal op aan andere dingen, zoals de sporten die hij graag beoefend en zijn motor. Hierdoor heeft hij nog een extra bijbaantje genomen, hondenuitlater. Dit mede omdat hij enorm veel van honden houdt, maar er niet zelf voor kan zorgen.
    Extra:
          Ethan rijdt geen auto, maar op een motor. Eigenlijk heeft hij geeneens een rijbewijs, ook niet voor zijn motor. Hij hoopt gewoon dat hij nooit aangehouden wordt, waarmee hij tot nu toe erg veel geluk lijkt te hebben.
          Ook heeft Ethan nogal de slechte gewoonte om veel te drinken. Hij kan wel wat hebben, maar drinkt vaak nog meer dan hij kan hebben.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 23:07 ]


    Your make-up is terrible









    Rol: Hunter
    Naam: Axl William Rose
    Leeftijd: 30, geboren op een warme zomer ochtend
    Geslacht: Man
    Innerlijk:
    • Prikkelbaar
    Axl is iemand die niet veel kan hebben, hij word namelijk redelijk snel geïrriteerd wat uiteindelijk zal om schakelen naar woede. Dit kan al gebeuren met kleine dingen zoals iemand die hem naar de zoveelste keer nog steeds niet begrijpt of wanneer hij zelf iets verkeerd op vat en iemand dat duidelijk maakt. Axl is gewoon iemand die erg snel boos word en daar moeten mensen vaak ook wel mee oppassen. Het duurt ook altijd wel een tijdje voor dat hij afkoelt. En kan hij dagen boos zijn om iets, hoe groter het is hoe langer hij boos blijft.
    • Beschermd
    Axl is erg beschermd naar mensen toe die niet voor zich zelf op kunnen komen of hun zelf kunnen beschermen. In zijn ogen zijn dit altijd de kinderen en vooral vrouwen. Hierom kan hij erg beschermd doen, ookal wanneer dit niet nodig is. Axl is zo'n persoon die een vrouw of kind nooit alleen op pad laat gaan wanneer het donker begint te worden of wanneer het in zijn ogen onveilig is om als vrouw of kind alleen op straat rond te lopen. Door zijn dwang om onschuldige mensen te beschermen probeert hij ook echt alles te doen omdat voor elkaar te krijgen.
    • Zorgzaam
    Naast zijn beschermende kant is Axl iemand die zorgzaam is naar de mensen om hem heen. Dit kan variëren naar lichtelijke zorgzaamheid tot volledige zorgzaamheid. Wat weinig mensen weten is dat hij redelijk wat kennis heeft op medisch gebied wat er voor zorgt dat hij vooral met gezondheid erg zorgelijk kan zijn. Zodra hij ook maar in de gaten heeft dat iets of iemand zich niet helemaal goed voelt dan gaat hij vaak meteen in zorgmodus en probeert dan uit te vogelen wat er met die persoon aan de hand is in de hoop dat hij ze beter zou kunnen maken. Op zo'n moment maakt het hem niks uit wie of wat het is.
    • Loyaal
    Axl is een echte man van zijn woord. Hij gelooft sterk in vertrouwen, eerlijkheid en loyaliteit. Wanneer hij zijn woord aan iemand zou geven dan zorgt hij er ook voor dat hij zijn woord na komt. Axl zou nooit zijn woord verbreken, echter wanneer iemand hem een reden geeft om zijn woord te verbreken dan is dit wel iets wat hij doet. Naast dat hij zich negen van de tien keer aan zijn woord houd is hij wel iemand die vind dat mensen zijn loyaliteit moeten verdienen.
    • Meelevend
    Axl is iemand die goed is in het mee leven in een situatie, emotie of gevoel van anderen. Hij is erg meelevend op moeilijke momenten voor een ander maar is voor zich zelf erg hard. Axl heeft soms zo zijn momenten dat hij het zelfs moeite heeft om zijn tranen binnen te houden. Axl heeft echter ook geleerd hoe hij een soort knopje om kan draaien zodat hij kan doen als of niks hem interesseert. Op zulke momenten voelt hij de emoties wel maar laat hij ze niet zien.
    • Vriendelijk
    Naast zijn beschermde en zorgzame kant heeft Axl ook zeker zijn vriendelijke momenten. Eigenlijk is zijn vriendelijke kant altijd wel te zien, het is de kant die toch het vaakst voorkomt. Axl is dan ook tegen iedereen wel vriendelijk. De een wat meer dan de ander, maar altijd genoeg voor de mede mens. Het is zijn manier om iets goeds te doen voor andere.
    • Arrogant
    Axl heeft een arrogant kantje wat zo nu en dan eens omhoog komt. Zijn arrogantie is eigenlijk iets om zich zelf te beschermen. Dit komt dan ook op wanneer hij denkt dat dit nodig is. Op zulke momenten doet hij dan ook als of hij zich zelf beter vind dan iedereen om zich heen en behandeld ze dan ook als of ze zoveel minder dan hem zijn. Iemand die Axl al een tijdje kent weet echter dat hij zelf niet arrogant is en dat het iets is om zich zelf te beschermen.
    Uiterlijk: Axl heeft donker bruine korte haren, die hij regelmatig laat knippen. De zijkanten zijn wat korter dan de boven kant. bijna elke dag heeft Axl wel de neiging om wat gel in zijn haren te doen om het zo in model te krijgen. Verder geeft hij weinig om zijn haren en heeft hij soms wel eens momenten dat hij alles millimetert. Axl heeft blauw/grijze ogen die erg opvallen, in zijn ogen zijn vaak zijn emoties in te lezen. Axl laat al vanaf dat hij baardgroei heeft stoppels staan, dit omdat hij gewoon weg te lui of te druk is om hier iets aan te doen. Ondanks dat houd hij het wel goed genoeg bij zodat het niet langer word. Het is hem gewoon te veel werk om alles weg te scheren. Axl heeft een lengte van 1.85 en heeft een atletisch lichaamsbouw. Hier heeft hij erg hard voor gewerkt en doet er ook alles aan om het te behouden. Axl heeft verschillende littekens op zijn lichaam staan, die hij heeft gekregen van ongelukjes tot aan gevechten. Axl heeft naast zijn littekens op een tatoeage op zijn borst staan een anti bezit tatoeage in de vorm van een pentagram. Axl draagt tijdens het jagen en in zijn vrije tijd kleding waar hij zich goed in kan bewegen en boven dien aangenaam zit. Vaak zijn het blousen, shirts of truien, en spijkerbroeken. Axl geeft weinig om zijn kleding en heeft hier ook niet echt veel van. Hij heeft altijd standaard zeven broeken en blousen, shirts of truien bij zich omdat hij niet altijd kan wassen. Meer heeft hij echter ook niet.
    Verleden: De familie Rose zit al jaren in het jagers vak, het word van ouder op kind over gedragen waarna de kinderen zelf mogen kiezen wat ze er mee doen. Axl is dan ook opgegroeid met de kennis dat er bovennatuurlijke wezens bestaan, ondanks dat hij hier van af wist en er over leerde heeft Axl een redelijk normale jeugd gehad, hij ging gewoon naar schoon en net zoals vele jongens naar scouting. Axl creëerde op een zeer jonge leeftijd al zijn liefde voor boogschieten. Natuurlijk hebben zijn ouders er voor gezegd dat die wil om er beter in te worden alleen maar meer werd gezien ze in Axl wel een goeie jager zagen. Op Axl zijn 12de begon zijn leven langzaam te veranderen, hij moest mee wanneer zijn vader op onderzoek uit ging zo heeft Axl geleerd hoe hij dingen kan vinden die voor niet jagers vaak niet te zien zijn. Rond zijn 16de is Axl mee gegaan met de eerste jacht, waar hij zijn eerste shapeshifter heeft gedood. Sinds dat moment is hij langzaam in het jaag gemeenschap gekomen. Zodra hij zijn diploma's dan ook gehaald heeft is hij volledig in het vak gestapt. Axl heeft rond zijn 28ste de 4 jaar jongere Emilia leren kennen, ze zijn goeie vrienden geworden. Op zijn 29ste heeft hij in een dronken bui een erg gezellig avondje gehad met Emilia waar Levi uit is geboren. Emilia en Axl zijn nog steeds goeie vrienden en ondanks dat hij geen relatie met haar heeft, is hij toch de vader figuur voor Levi en zal hij die rol altijd op zich willen nemen gezien het wel zijn kind is. Levi is nu de reden waar hij voor jaagd. Om later wanneer ze ouder is een zorgloos bestaan te kunnen lijden.
    Wapens:
    Ondanks dat mensen graag liever geweren gebruiken bij het jagen is Axl iemand die veel beter met een pijl en boog overweg kan. Axl zijn pijlen hebben allemaal een andere fuctie, van ontploffingen tot vel licht, hij maakt ze allemaal stuk voor stuk zelf. Naast zijn pijl en boog bezit Axl ook twee walther p99 want met alleen zijn boog red hij het niet.
    Extra: Axl is de oom van Harper Abigail Rose,

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 23:21 ]


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik heb hulp nodig met fc deze jonge man, of deze jonge man?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Daar kan ik echt niet tussen kiezen .—.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SkeletonGirl schreef:
    Ik heb hulp nodig met fc deze jonge man, of deze jonge man?

    Nou, persoonlijk zou ik voor de eerste gaan, maar kijkende naar de twee character sheets past de tweede er beter bij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HET PRAATTOPIC


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik zal morgenavond na 9 uur het speeltopic openen. ;3


    Your make-up is terrible

    HET SPEELTOPIC


    Your make-up is terrible

    Axl is af! hopelijk is hij goed.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Skeletongirl = Croco


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!