• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Misfire schreef:
    Dag pizza en ijskoffie
    hallo alcohol en nicotine

    saar 't ging net goed. (no_chears)

    // waarom wordt mijn haar de laatste tijd zo snel vet? Mijn huid kan het niet aan om iedere dag te douchen. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Op naar (L)inge(n). :')
    Lingen dus, hahaha. Ben benieuwd hoe t gaan zal. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Morgen naar YolandaPanda, als alles even mee zit. Wooohwoooh. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Mieuw, waar blijf je....?


    Stenenlikker

    Ik kan me er zo aan ergeren als ik iets verplicht voor mijn opleiding moet maken, maar je er niet eens een cijfer voor krijgt +.+ Ik heb wel wat beters te doen dan die onzinnige opdrachten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ohhhh heerlijk om te gamen in bed.

    Beetje heimwee, maar hopelijk gaat dat straks over.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu zeg je basically dat ik mezelf moet veranderen, omdat de persoon die ik nu ben, en het enige dat ik momenteel graag doe, belachelijk zijn? 'Zo ga je nooit iemand leren kennen.'
    Nee, en het enige lichtpuntje in mijn leven opgeven om iemand anders gelukkig te maken? Gee, thanks, mom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoe maak je beleefd aan iemand duidelijk dat je het weliswaar bij haar wilt proberen, maar dat de kans op een goede klik erg klein is en dat ik meteen weer wegga als blijkt dat ze even nutteloos en slappe hap is als je vorige praatpaal.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mensen die expres dingen gaan spoilen terwijl je minder dan een minuut geleden hebt gezegd dat je nog niet gekeken hebt (!!!), mogen van mij afgeschoten worden, fucking hell.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    They tell you to be yourself, and then they judge you.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom kom ik er serieus nu pas achter dat er een zoekfunctie is bij de gastenboekberichten? :'D :'D :'D
    Ik ben ook echt zooo handig hé...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ughh. Om kwart over twee wakker worden als ik van plan was voor twaalf uur op te staan is niet goed voor mijn humeur, en blijkbaar voelt iedereen zich vandaag zo. Ik had gewoon op mijn kamer verstopt moeten blijven. (cat)

    ... en broodjes opbakken gaat ook niet heel goed lukken als de magnetron/oven opeens op een krukje midden in de keuken staat. Whut. Wat is dit voor dag? :'D

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 14:33 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    Op naar (L)inge(n). :')
    Lingen dus, hahaha. Ben benieuwd hoe t gaan zal. ^^


    Ik hoop dat ik veel geld oplever. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En dan zie je al je schrijftalent samen met alle opbouwende spanning of interessante stukjes zo uit je verhaal verdwijnen terwijl je nog wel van plan was om het ooit online te zetten. Oké, doei dan. :') Dan gaan we het toch weer lekker op de twaalfjarigenmanier doen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.