• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben wéér ziek :(

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 21:01 ]

    Ik wil meer wol en ik weer meer sjaals breien want vingerbreien is eigenlijk heel leuk? Echt heel erg leuk?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    DualShock schreef:
    Ik ben wéér ziek :(


    Beterschap!


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ben ook echt veel te ambitieus. Want ja, dat gaat ook echt lukken. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb echt mijn dag niet. Nu zit ik bijna te huilen omdat ik mijn tabbladen niet meer kan herstellen in Firefox en er onverwacht een hard geluid naast me klonk, wtf. Je kunt beter, Inge. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Beterschap!


    Thank youuuuuu

    Wachten op mijn kapsalon duurt lang, DE HONGER


    Sarah = ongewoon sexy

    Oh my god, vandaag was echt één ontzettende mindfuck. Ik ben tienduizend keer overkop gegaan op de kermis en ik voel me echt een superhero omdat ik de kots van iemand die middenin ineens misselijk werd perfect heb kunnen ontwijken en ik heb zoveel bekenden gezien en mijn onmogelijke liefde van wie ik eindelijk afstand had genomen heeft het letterlijk aangevraagd met me ("Serieus?" "- Serieus." *zoent verder* "- Dus. Is het ja, nee of ik moet er nog over nadenken?" "Ik weet het nog niet." "- Oké.") en ik heb zijn vrienden ontmoet die grappig en aardig bleken te zijn en ze hadden mijn tas verstopt en ik heb nog net op tijd de bus gehaald mét tas en toen ik thuiskwam, kreeg ik een appje van iemand met wie ik ruzie had met daarin de antwoorden van onze huistaak voor maandag. What the fuck, life, wtf, was iedereen dronken vandaag of was deze dag gewoon perfect en weird as fuck tegelijk? ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    Oh my god, vandaag was echt één ontzettende mindfuck. Ik ben tienduizend keer overkop gegaan op de kermis en ik voel me echt een superhero omdat ik de kots van iemand die middenin ineens misselijk werd perfect heb kunnen ontwijken en ik heb zoveel bekenden gezien en mijn onmogelijke liefde van wie ik eindelijk afstand had genomen heeft het letterlijk aangevraagd met me ("Serieus?" "- Serieus." *zoent verder* "- Dus. Is het ja, nee of ik moet er nog over nadenken?" "Ik weet het nog niet." "- Oké.") en ik heb zijn vrienden ontmoet die grappig en aardig bleken te zijn en ze hadden mijn tas verstopt en ik heb nog net op tijd de bus gehaald mét tas en toen ik thuiskwam, kreeg ik een appje van iemand met wie ik ruzie had met daarin de antwoorden van onze huistaak voor maandag. What the fuck, life, wtf, was iedereen dronken vandaag of was deze dag gewoon perfect en weird as fuck tegelijk? ...


    Hey you, laat je niet gebruiken door dickpic guy hé


    Sarah = ongewoon sexy

    Oppaskindje: 'Ik ben bang dat er een monster onder mijn bed zit! Wil je even kijken?'
    Cute :3

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 21:26 ]

    zo mijn mama roept mij naar beneden en als ik vraag wat er is zegt ze; "niks ik heb je gemist. Je bent de heletijd boven"

    Cute :')

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 21:25 ]

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Hey you, laat je niet gebruiken door dickpic guy hé

    Ik laat me niet doen, ik zal me niet laten doen. Hoop ik


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Ik heb echt mijn dag niet. Nu zit ik bijna te huilen omdat ik mijn tabbladen niet meer kan herstellen in Firefox en er onverwacht een hard geluid naast me klonk, wtf. Je kunt beter, Inge. (cat)






    Plus nog wat supportive schouderklopjes, want je dag niet hebben is naar, maar dat gebeurt soms. :c

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 21:29 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ugh ik ben een zwak wezen. zo blijf ik dik en lelijk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Giraffe schreef:
    (...)
    Ik laat me niet doen, ik zal me niet laten doen. Hoop ik


    Intenties zijn soms moeilijk in te schatten. Maar als een man, kan ik je zeggen dat zijn intenties niet echt zuiver zijn, wat ik zo las tenminste.

    Ergens weet jij dat ook wel :Y)


    Sarah = ongewoon sexy