• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mercator schreef:
    (...)

    omdat ik mijn hoofd intens haat want mijn neus en omdat ik mijn buik haat en mijn dijen en omdat ik niet het idee heb dat iemand in mijn nabije omgeving me mooi vind

    tevens waardeer ik al jullie reacties enorm jongens. en ik wil me ook echt niet aanstellen en een mieper zijn. maar pff ik zit er even helemala doorheen



    Dat is niet waar! Plus ik vind je geen aansteller. Dit soort momenten hebben we allemaal wel eens en die zijn gewoon rot.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik mis mijn vriend nu al :'c
    En morgen weer een dag dat ik de hele dag met m'n ouders opgescheept zit, zodat ze weer kritiek kunnen hebben op alles wat los en vast zit. UGH!


    26 - 02 - '16

    Als je geen zin hebt om moeite te doen om een RPG levend te houden, open het dan ook niet, urgh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo fucking pissed nu.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mercator schreef:
    (...)

    omdat ik mijn hoofd intens haat want mijn neus en omdat ik mijn buik haat en mijn dijen en omdat ik niet het idee heb dat iemand in mijn nabije omgeving me mooi vind

    tevens waardeer ik al jullie reacties enorm jongens. en ik wil me ook echt niet aanstellen en een mieper zijn. maar pff ik zit er even helemala doorheen


    Don't worry, ik voel me ook meer dan eens verschrikkelijk lelijk.
    Maar niemand is perfect en natuurlijk zullen er mensen zijn die je niet knap/hun type vinden. Doh, zoveel mensen, zoveel smaken. Maar als iemand met een foto van jou op straat aan wildvreemde mensen gaat vragen of die je knap vinden, zullen er heel veel zijn die "ja" zullen antwoorden. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, blijkbaar kan Quizlet geen GB's van 16.000 woorden aan. Oeps (A)


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Haha, blijkbaar kan Quizlet geen GB's van 16.000 woorden aan. Oeps (A)


    Wauw, haha. :'D Dat is nou een van de dingen die ik nog nooit heb getest.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel erg bedankt Inge, Jip, Marleen en Yolanda!
    Ik ga nu slapen, hopelijk voel ik me morgen beter


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Volgens mij is mijn kies kapot, maar ik heb er geen last van en ik durf nu geen afspraak te maken. Halp.


    26 - 02 - '16

    Mercator schreef:
    Heel erg bedankt Inge, Jip, Marleen en Yolanda!
    Ik ga nu slapen, hopelijk voel ik me morgen beter


    Slapen is altijd een goed plan. Slaap lekker. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Feline schreef:
    Volgens mij is mijn kies kapot, maar ik heb er geen last van en ik durf nu geen afspraak te maken. Halp.


    Kies kapot? Hoe is dat gebeurd? D:
    En als je echt denkt dat het zo is, is het toch wel belangrijk om een afspraak te maken, zelfs al is dat niet leuk. Hoe langer je wacht, hoe erger het zal worden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Kies kapot? Hoe is dat gebeurd? D:
    En als je echt denkt dat het zo is, is het toch wel belangrijk om een afspraak te maken, zelfs al is dat niet leuk. Hoe langer je wacht, hoe erger het zal worden.


    Ik voel een scherpe rand, alsof er een stuk af is :/
    Maar volgens mij, als ik mijn moeder moet geloven, staat er voor binnenkort nog een controleafspraak. Help help help. Ik vind de tandarts echt super eng :c


    26 - 02 - '16

    Meh, kunnen we niet even de jackpot winnen zodat ik de studie(s) kan doen die ik wil? Waarom is studeren nou zo duur D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Wauw, haha. :'D Dat is nou een van de dingen die ik nog nooit heb getest.

    Goh, zou je toch eens moeten proberen. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet een bericht was dat ik zelf getypt had (de credits van het opzoeken van de grens van Quizlets mogelijkheden gaan naar Smeerkaas), maar iets wat iemand naar mij getypt had als antwoord van mijn bericht van zo'n 11.000 woorden, wat nog wel goed ging (nu ben ik benieuwd waar dan de grens ligt :'D).


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    (...)
    Goh, zou je toch eens moeten proberen. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet een bericht was dat ik zelf getypt had (de credits van het opzoeken van de grens van Quizlets mogelijkheden gaan naar Smeerkaas), maar iets wat iemand naar mij getypt had als antwoord van mijn bericht van zo'n 11.000 woorden, wat nog wel goed ging (nu ben ik benieuwd waar dan de grens ligt :'D).


    logischerwijs 15000 denk ik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.