• Ik zoek al even naar nieuwe schoenen aangezien die van mij echt helemaal af waren, compleet met gaten en al. Nu had ik toch geen geld, dus was ik niet zo serieus op zoek. Ik heb namelijk ook wel andere schoenen, maar dat zijn allemaal schoenen waar ik blaren in krijg na een half uurtje lopen, dus moest ik iets hebben waar ik langer op kan lopen. Sommige weten wel dat ik dol was op mijn roze kisten, die een tijdje geleden helemaal dood waren gegaan, haha. Vandaag zag ik iets op Facebook, een paar roze schoenen die voor 15 euro verkocht werden. Helemaal nieuw, nooit gedragen. Ik had 10 euro geboden en even later kwam Mitchell en kreeg ik geld voor mijn verjaardag van zijn moeder en opa en oma, waardoor ik die schoenen nog kon betalen ook, haha. Mijn bod van 10 euro werd geaccepteerd en ik mocht ze ophalen bij een hele lieve vrouw met super awesome katten. De schoenen pasten precies en zaten ook nog eens hemels. Alsof ze op me gewacht hebben. 8D Nu ben ik dus heel blij.

    Dit zijn ze, trouwens.



    Your make-up is terrible

    Oh, wat fijn. Waarschijnlijk staan ze jou ook nog eens hartstikke leuk. ^^

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 20:52 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh my. Those are soo epic! Jealous. Ik durf te wedden dat ze je echt tof staan!


    The truth is out there.

    Thanks, ik hoop het ook! ;3


    Your make-up is terrible

    Waaauw die zijn leuk!


    26 - 02 - '16

    Super nice!


    Inspiration can hit you any time

    Ik wist gewoon dat ze roze zouden zijn. Echt heel leuk!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Ik wist gewoon dat ze roze zouden zijn. Echt heel leuk!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh wauw, ik ben echt jaloers! :'D Die zou ik ook best willen.


    What would Emma do?

    Ik vind ze niet echt mooi.... maar ach ieder zo zijn eigen stijl.
    Loop zelf voornamelijk op pumps and stuff


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Nice! Fijn dat je er zo blij mee bent. c: Al zou ik mezelf echt nooit dat soort schoenen zien dragen, haha. Ik loop zelf over het algemeen op sneakers (en anders Birkenstocks, maar de tijd daarvoor is al over (; )


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik hou niet zo van roze maar je bent er echt het type voor!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Talisa schreef:
    Oh, wat fijn. Waarschijnlijk staan ze jou ook nog eens hartstikke leuk. ^^


    16 - 09 - '17

    Het is mijn stijl niet, maar fijn dat je er zo blij mee bent. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Die schoenen zijn nice.


    Take me to wonderland

    Het zijn echt fucking epic schoenen, alleen de kleur vind ik niet echt iets, maar gelukkig heb je dan wel weer nieuwe schoenen C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.