• Ik zoek al even naar nieuwe schoenen aangezien die van mij echt helemaal af waren, compleet met gaten en al. Nu had ik toch geen geld, dus was ik niet zo serieus op zoek. Ik heb namelijk ook wel andere schoenen, maar dat zijn allemaal schoenen waar ik blaren in krijg na een half uurtje lopen, dus moest ik iets hebben waar ik langer op kan lopen. Sommige weten wel dat ik dol was op mijn roze kisten, die een tijdje geleden helemaal dood waren gegaan, haha. Vandaag zag ik iets op Facebook, een paar roze schoenen die voor 15 euro verkocht werden. Helemaal nieuw, nooit gedragen. Ik had 10 euro geboden en even later kwam Mitchell en kreeg ik geld voor mijn verjaardag van zijn moeder en opa en oma, waardoor ik die schoenen nog kon betalen ook, haha. Mijn bod van 10 euro werd geaccepteerd en ik mocht ze ophalen bij een hele lieve vrouw met super awesome katten. De schoenen pasten precies en zaten ook nog eens hemels. Alsof ze op me gewacht hebben. 8D Nu ben ik dus heel blij.

    Dit zijn ze, trouwens.



    Your make-up is terrible

    Talisa schreef:
    Oh, wat fijn. Waarschijnlijk staan ze jou ook nog eens hartstikke leuk. ^^


    -

    O wauw die kleur.
    Ik vind ze vet :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Wat fijn voor je (:
    Het zijn echt mooie schoenen :Y)


    I don't think you quite understand, honey

    Ze zien er geweldig uit! Het is wel heel gaaf dat je zulke schoenen voor zo weinig kunt krijgen als je op de juiste plekjes kijkt ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Love discounts, maar die schoenen zou ik zelf op de brandstapel gooien.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zien er leuk uit, niet mijn ding, maar ik vind ze wel cool. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury