• WvW || Doctor Who



    Hallo allemaal!
    Ik zoek 20 enthousiaste deelnemers om mee te doen aan WvW, de Doctor Who edition. Je hoeft Doctor Who niet te hebben gekeken om mee te kunnen doen, maar ik raad de deelnemers wel aan om alleen mee te doen als ze het spel Weerwolven van Wakkerdam kennen. Elke ronde (dag of nacht) zal 5 dagen duren, of minder als iedereen opschiet. Ik organiseer deze wedstrijd in mijn eentje, maar als je zin en tijd hebt mag je altijd co-organisator worden.

    Er is een onbepaald aantal rondes, want het is onduidelijk hoeveel mensen eruit zullen stappen of moeten stoppen wegens inactiviteit. Daarom wil ik je ook aanraden om, om dit spel leuk te houden, goed na te denken voor je je inschrijft en het te melden als je een tijd niet online komt (het maximum hiervoor is anderhalve week). VERGEET GEEN ABO TE NEMEN OP DE STORY EN HET TOPIC!

    "Fantastic!"


    Rollen:

    Weerwolven - Daleks
    In dit spel zijn de weerwolven de Daleks, de grootste vijanden van de dokter. De Daleks krijgen een eigen, on-activeerde story waarin ze kunnen overleggen wie ze willen vermoorden.

    Ziener - De Dokter
    De Dokter gaat elke nacht met zijn Tardis erop uit om iemand na te trekken, zo kan hij achter iemands rol komen. De Dokter mag elke nacht iemand kiezen wiens rol hij in wil kijken.

    Cupido - Jackie Tyler
    Jackie Tyler, de moeder van Rose Tyler, haar man is 19 jaar geleden gestorven bij een auto ongeluk. Zelf zoekt ze geen liefde, niet meer. Nu is ze een echte koppelaar! Jackie mag de eerste nacht 2 personen koppelen. Als de een dood gaat, sterft de ander ook van liefdesverdriet. De gekoppelden krijgen te weten aan wie ze gekoppeld zijn en ze mogen kiezen of ze de rol van de ander willen weten. Als ze de rol van de ander weten, telt hun eerstvolgende stem niet mee in de stemming.

    Stiekeme meisje - Rose Tyler
    Rose Tyler, de companion van de Dokter, mag iedere nacht een berichtje sturen naar de spelleider. Aan de hand van random.org wordt er bepaald of ze een weerwolf ziet, of dat ze betrapt wordt. Iedere nacht wordt de kans op betrapt worden groter (het begint met een kans van 1 op 5, dan 2 op 5, enz.) en als ze betrapt wordt krijgt één van de weerwolven in een privéberichtje wie het stiekeme meisje is. Ze kan ook kiezen om niet te kijken.

    Jager - Mickey
    Als iemand Mickey Smith vermoordt mag Mickey in zijn laatste adem nog iemand vermoorden.

    Dieven - De Slitheens

    De jagers, oftewel de Slitheens, zijn buitenaardse wezens die in andersmans huid kruipen. Ze mogen één keer in het spel iemands rol stelen. Dit doen ze door een username in een privé bericht naar mij te sturen.

    Sletten - de Oods
    De Oods zijn de hulpjes van de mensen in de toekomst. Ze zullen elk bevel opvolgen en elke nacht blijven ze bij iemand slapen om diegene te helpen. Als zijn meester sterft, sterft hij ook. Sletten mogen niet 2 nachten achter elkaar bij één persoon slapen, maar na één nacht bij een ander mogen ze weer naar hun eerste baas terugkeren. Degene bij wie de Ood blijft slapen komt de rol van de Ood te weten. Zelf kan een Ood niet vermoord worden door de Daleks, maar wel door de burgers.

    Genezer - Mister Lumic, maker van de Cybermen
    Mister Lumic, maker van de Cybermen, is een geweldige wetenschapper. Zijn levenswerk zijn de Cybermen; mensen wiens hersenen in een ijzeren harnas zijn gestopt. Zo kan hij één keer in het spel van een gestorvene een Cyberman maken en hij kan ook één keer in het spel een Cyberman sturen om nog iemand te vermoorden.

    Burgers - Gewone Londense burgers
    Burgers gaan elke nacht gewoon slapen en stemmen op degene die ze denken dat hij Dalek is.


    Inschrijven
    Als je je inschrijft, zou je dan je spelersnaam in het berichtje willen zetten? Dat maakt het wel zo leuk!
    Je staat pas officieel ingeschreven als je op de deelnemerslijst staat. Als ik je oversla zal je dit zelf moeten opmerken.


    Deelnemers:
    1) Lucca -- Herakles
    2) Athena -- Athenalove
    3) Melissa -- Ledecky
    4) Miss X -- Monteriggioni
    5) Ness -- Calibraska
    6) Amelia -- rocksanne
    7) Nikki -- Needles
    8) Livia -- Hexagon
    9) Lotte -- Mignon
    10) Eva -- Homura
    11) Manon -- Patholoog
    12) Vincie -- Stevenson
    13) Furr -- DemonishOcelot
    14) Sharon -- HalfBloodPrince
    15) Lisa -- Asil98
    16) Lucy -- Ashallayn
    17) Ronja -- Esra22Erbay
    18) Tesla -- Frosch
    19) Lucia -- Xarah
    20) Marjolein -- Vale
    21) NOG ONBEKEND -- XQuizGirlX


    Regels:
    Bij dit spel houd ik me aan de normale WvW 'regels': Er zijn een aantal weerwolven en een aantal bijzondere rollen, als je 3x niet stemt lig je eruit wegens inactiviteit. Ook is het verboden om te schelden op het topic (een kruisverhoor is wel toegestaan, zo lang het niet te ver gaat).
    Verder gelden hier de Quizlet huisregels.

    Als over een regel onduidelijkheid is ben ik de jury. Als er een overtreding is van de Quizlet huisregels zullen uiteraard de mods hier over oordelen.


    Toestemming:
    Hoi Melizsa,

    Wat leuk dat je een Doctor Who WvW gaat beginnen. Die is geloof ik nog niet langs geweest! Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je Docter Who WvW wedstrijd. Veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Endress
    Wedstrijdmoderator


    Prijs:
    Ik ga proberen om een creditprijs te regelen, en de winnaar(s) blijven in de story en het topic staan.


    Winnaar(s):
    x


    Rondes:


    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 12:25 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik doe graag mee!

    VERGEET GEEN ABO OP HET TOPIC EN DE STORY TE NEMEN!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Vero

    Mijn naam is Lisa

    Jaaa ik dus ook :)
    Lucy is er weer bij hoor ghehehe


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil even doorgeven dat ik[ afwezig ben vanaf vrijdagmiddag t/m zondag avond. ivm met Elfia.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik wil even doorgeven dat ik[ afwezig ben vanaf vrijdagmiddag t/m zondag avond. ivm met Elfia.

    Genoteerd :)
    Aanstaande Vrijdag toch???


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    (...)
    Genoteerd :)
    Aanstaande Vrijdag toch???


    jaja :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Esra
    Ronja

    Ja ik wil ook graag meedoen! Ik heet Tesla (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wanneer worden de rollen verdeeld?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Wanneer worden de rollen verdeeld?

    Ik heb via random.org aan de hand van de nummers al de rollen verdeeld. Ik verstuur ze zodra we 20 deelnemers hebben.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Zet Xarah er maar bij. Ze kan zich nu even niet zelf inschrijven, maar wilt wel meedoen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Zet Xarah er maar bij. Ze kan zich nu even niet zelf inschrijven, maar wilt wel meedoen c:

    Okay. Schuilnaam? Of zal ik gewoon onbekend zetten?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Melizsa schreef:
    (...)
    Okay. Schuilnaam? Of zal ik gewoon onbekend zetten?


    Ik denk dat ze Lucia weer wilt als schuilnaam, maar weet het niet zeker haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."