• hallooo iedereeen,

    Ik wil al een tijdje een neuspiercing, maaaarr ik heb gehoord dat je altijd een gat/litteken blijft zien als je je piercing er voor altijd uithaalt, dus dat het gaatje nooit dichtgroeit. Zijn er hier mensen met een neuspiercing die m nooit meer dragen en inderdaad een blijvend gat hebben in hun neusvleugel? Of uberhaupt mensen die weten of dit zo is?

    Daarnaast als ik m laat zetten, is een ringetje beter of eerst een steentje? ik heb over het algemeen een hele gevoelige huid...

    Dankjewel als je me kan helpen :)

    Ik heb er een laten zetten op mijn 13e en was hem na een paar maanden al zat dus hij ging eruit. Nu ben ik 16 en ik zie er niks meer van.
    Daarnaast begin je sowieso met een steentje en kan je na een tijdje pas verwisselen naar een ringetje.


    El Diablo.

    Mijn moeder had vroeger een neuspiercing. Het gaatje is bij haar helemaal dichtgegroeid.


    Seasons will change, but I shall remain

    Volgens mij ligt dat eraan hoelang je hem blijft dragen, maar daar ben ik niet zeker van en hoe goed je huid herstelt.
    En als het al een litteken wordt, dan zul je er niet veel van merken.


    Take me to wonderland

    Ik weet niet of dit hetzelfde werkt als oorbellen - maar die heb ik ooit laten zetten tot ik vijftien was of zo, nee jonger denk ik...maar nu ben ik 20 en zie je er niks meer van, dusja.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb een jaar lang een neuspiercing gehad en je ziet er niets meer van.


    26 - 02 - '16

    Een vriendin van m'n moeder had er één. Je ziet er niet meer van.


    I don't think you quite understand, honey

    Normaal groeit het volledig dicht, maar dat hangt natuurlijk af van persoon tot persoon.

    Een paar maanden geleden heb ik mijn piercing er uit gehaald, het gaatje is nog niet volledig dicht gegroeit.

    Ik heb een neuspiercing, maar ik zie er niet eens heel veel van als ik hem niet in heb. Bij mij valt het iig niet echt op.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.