• Altijd al nieuwsgierig geweest naar hou je je gezicht zou moeten reinigen? Lees het hier! Dit is deel 1 van 2. (Komt later nog)
    Hoe je eigenlijk je gezicht zou moeten reinigen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wow zo veel. Heb ik echt geen geduld voor haha.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Teeeeeeeering zeg. Ik heb twee elkaar aanvullende producten die ik elke avond smeer, en dat vind ik al veel werk. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je kan mij niet zeggen dat al die producten goed zijn voor je huid. :'D


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Je kan mij niet zeggen dat al die producten goed zijn voor je huid. :'D


    Dit.
    Ik gebruik enkel een plantaardige zalf voor als mijn gezicht eens droog aanvoelt, maar verder smeer ik nooit wat en mijn huid ziet er best goed uit :')
    Maar ik gebruik wel geen make-up tho, dus misschien dat het dan anders is.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Lathgertha schreef:
    (...)

    Dit.
    Ik gebruik enkel een plantaardige zalf voor als mijn gezicht eens droog aanvoelt, maar verder smeer ik nooit wat en mijn huid ziet er best goed uit :')
    Maar ik gebruik wel geen make-up tho, dus misschien dat het dan anders is.


    Ik gebruik ook enkel een plantaardige crème voor mijn gezicht en make-up remover als ik eens make-up op heb. Ik ga sowieso niet echt meer doen, want mijn huid is al raar genoeg zo, haha.


    Your make-up is terrible

    @Furiosa Het heeft mij van mijn acne afgeholpen, dus het werkt wel degelijk. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nou, overdaad schaad is ook deels waar. Goede producten kunnen heel wat verschil uitmaken, maar iedere soort huid reageert anders. Daarom kan het dus zijn dat wat voor jou wel werkt, voor een ander juist averechts kan werken.
    Ik heb door heel veel uitproberen het ideale ritueel voor mezelf gevonden. Maar voor mijn zus werkt mijn gezichtsreinigings ritueel totaal niet. Dus ja, het verschilt volgens mij nogal.


    The truth is out there.

    Furiosa schreef:
    Je kan mij niet zeggen dat al die producten goed zijn voor je huid. :'D


    Precies. Ik doe nooit zoiets. Zelfs niet met water 's morgens (Ik kan niet tegen water in mijn gezicht, oké?) en mijn huid ziet er prima uit, vind ik. Ik draag ook helemaal geen make-up of iets. Ik kan me voorstellen dat als je make-up draagt, dat je dan zoiets moet doen, maar voor mij vind ik dit dus niet van toepassing.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Water works perfectly fine for me. _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Donnie schreef:
    Wow zo veel. Heb ik echt geen geduld voor haha.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Scribe schreef:
    @Furiosa Het heeft mij van mijn acne afgeholpen, dus het werkt wel degelijk. (:


    Dat het voor jou gewerkt heeft, betekent niet echt dat het voor iedereen is, dus je titel is een beetje misleidend. Daarbij helpt salicylzuur ook tegen acne, maar dat is nou echt niet goed voor huid.


    Your make-up is terrible

    Donnie schreef:
    Wow zo veel. Heb ik echt geen geduld voor haha.


    -

    Ten zij je een beautyblogger bent op youtube, en verder geen baan hebt, of naar school gaat, zou je dit iedere dag kunnen doen. Want dan heb je toch niks anders te doen. 's ochtends was ik mijn gezicht enkel met water. In de winter smeer ik nog wel een dagcrème op, maar dat is het ook. Aan het einde van de dag haal ik mijn makeup eraf, en eindig ik met een tonic (of toner, hoe je het ook wilt noemen. het is hetzelfde) en een nachtcrème. En mijn huid ziet er prima uit.


    Fus Ro Dah!

    Oh, daarvoor kunnen die lijstjes nog nuttig zijn. Als soort van wikihow... Ik vond het leuk en interessant om te lezen!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Oh wow, dat is veel. Yikes. Ik was mijn gezicht al amper met water, laat staan met twee honderd potjes en cremes die vreselijk duur zijn (te samen toch) en eigenlijk (voor mijn huid toch) vrij nutteloos zijn.


    Ex astris, sciencia