• Altijd al nieuwsgierig geweest naar hou je je gezicht zou moeten reinigen? Lees het hier! Dit is deel 1 van 2. (Komt later nog)
    Hoe je eigenlijk je gezicht zou moeten reinigen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het is ook zou moeten niet moet doen. Dus het is niet dat je het verplicht zo moet doen. Val me niet zo aan, jullie lezen gewoon niet goed. (no_chears)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mijn huid zou dat eigenlijk wel kunnen gebruiken, maar ik ben daar véél te lui voor. :')
    Ik vind het btw wel handig. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat jammer van de negatieve reacties, want ik vind het eigenlijk juist een enorm handig artikel. Het is niet zo dat ik elke dag mijn gezicht diep wil reinigen (voor mij volstaat make-up eraf halen en Nivea opsmeren, haha), maar ik heb wel vaak van die dagen waarop ik het gevoel heb dat m'n gezicht wel wat meer kan gebruiken, want op sommige dagen is mijn huid duidelijk onzuiverder dan op andere dagen. Handig lijstje/artikel!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scribe schreef:
    Het is ook zou moeten niet moet doen. Dus het is niet dat je het verplicht zo moet doen. Val me niet zo aan, jullie lezen gewoon niet goed. (no_chears)

    Ik denk dat je het gewoon wat ongelukkig verwoord hebt, want zo kan het wel overkomen als je woorden als 'zou moeten' gebruikt. Spijtig!

    Maar als je tijd hebt en het voor je huid werkt denk ik dat het inderdaad wel interessant kan zijn om te weten/een kans te geven. ^-^ Persoonlijk heb ik gewoon en wasgel en dagcrème die voor me werken (en niet echt de tijd om een echt uitgebreide gezichtsroutine te hebben), maar goed ieders huid is anders.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 23:29 ]


    comfort in c h a o s

    Misschien is het streekgebonden, maar zoals ik 'm ken is "zou moeten" wel degelijk hetzelfde als "moeten doen", maar dan met het verschil dat je het op dit moment dus nog niet (goed) aan het doen bent. x) Op zich snap ik de negatieve reacties dus ook wel, aangezien het op heel veel mensen waarschijnlijk overkwam als een verkondiging dat dit de Enige Juiste Manier is, om het zo maar te zeggen, maar blijkbaar was dat niet je intentie. ><

    Best een handig lijstje, eigenlijk. Ik weet zeker dat mijn huid er helemaal dood aan zou gaan (beter om niet te veel reinigingsspul op een droge huid te gebruiken), maar misschien inderdaad wel handig voor mensen die last hebben van acne of jeugdpuistjes.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.