• Ik ben mijn kapsel zo ongelooflijk zat, ik heb dit als sinds... de brugklas. En nu zit ik ondertussen al in mijn tweede studiejaar.
    Iets wat ik niet wil is héél kort, dus een beetje kort, pittig kapsel :').
    Verder vind ik suggesties voor alle kapsels goed, zolang ik maar gewoon iets compleet anders heb, haha. Suggesties voor kleuren mogen ook, want als ik het toch anders ga doen, kan deze meuk er ook wel bij (want ook mijn haarkleur vind ik saai worden). Welke kleuren? Anything, but pink... :'D
    Verder hoeft het van mij ook allemaal niet te deftig of tuttig, mag wel lekker stoer. Dus wat denken jullie?

    Zo zie ik eruit





    Oh note: atm is het al een lok ^^, de eerste foto is het meest recent (ik maak nooit veel foto's :'))

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 17:17 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Misschien kun je -je pony laten uitgroeien of een schuine pony maken. Dan maak je al verschil zonder er veel voor te hoeven doen. En misschien wat blonde highlights? Ik denk dat een lichtere tint je goed zou staan. (:

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 17:11 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Talisa schreef:
    Misschien kun je -je pony laten uitgroeien of een schuine pony maken. Dan maak je al verschil zonder er veel voor te hoeven doen. En misschien wat blonde highlights? Ik denk dat een lichtere tint je goed zou staan. (:

    Het is al een schuine pony ^^
    En het maakt mij echt niet om er veel voor te hoeven doen, liever wel eigenlijk, omdat ik dus compleet iets anders wil dan een ietsiepietsie dingetje veranderen ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Je kan van die pony ook in een lok laten knippen (;
    Misschien staat een bob-lijn je ook leuk?
    Ik zal na het eten even opzoek gaan naar plaatjes.


    26 - 02 - '16

    Misschien een iets kortere bob met een andere pony? Bruin zou denk ik ook wel mooi staan. (:
    Je bent trouwens echt vet pretty! (flower)


    The truth is out there.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Het is al een schuine pony ^^
    En het maakt mij echt niet om er veel voor te hoeven doen, liever wel eigenlijk, omdat ik dus compleet iets anders wil dan een ietsiepietsie dingetje veranderen ^^


    Oh, maar ik bedoelde een schuine lok, zeg maar. Zodat je voorhoofd niet helemaal bedekt is. (:
    Wat Erieka zegt, eigenlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Omg, ik ben jaloers op je haar! Niets aan doen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Watney schreef:
    Misschien een iets kortere bob met een andere pony? Bruin zou denk ik ook wel mooi staan. (:
    Je bent trouwens echt vet pretty! (flower)

    Tot iets onder de kaaklijn? Denk dat wel leuk is ja ^^. Bruin... ook een leuke, nog nooit gehad haha.

    @Talisa, oooh op die manier, ja dat is ook leuk.

    Ik ga al deze dingen opslaan en later aan de kapper voorstellen. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Tot iets onder de kaaklijn? Denk dat wel leuk is ja ^^. Bruin... ook een leuke, nog nooit gehad haha.

    @Talisa, oooh op die manier, ja dat is ook leuk.

    Ik ga al deze dingen opslaan en later aan de kapper voorstellen. ^^


    Ja, op of net onder de kaaklijn, en dan met zo'n lok inderdaad. Ik denk dat dat wel mooi is. (:


    The truth is out there.

    Zoiets?



    The truth is out there.

    Misschien iets in de trant van ombré? Ik vind dat persoonlijk een mooi effect en het kan je look opleuken! En je kan het in een 'gekker' kleurtje doen zonder je volledig haar te kleuren en met uitgroei te zitten.

    Cordelia schreef:
    Misschien iets in de trant van ombré? Ik vind dat persoonlijk een mooi effect en het kan je look opleuken! En je kan het in een 'gekker' kleurtje doen zonder je volledig haar te kleuren en met uitgroei te zitten.

    Oooh, ja dat vind ik zo leuk haha! Dat is inderdaad ook een leuke om te onthouden. Heb ik niet mijn gehele haar een gekke kleur, maar toch wel een beetje. Vrienden van me kwamen al met blauw en paars, wat ik opzich leuke kleuren vind, maar om in één keer helemaal blauw of paars, daar denk ik toch liever twee keer over na haha.

    @Hele leuke kapsels, maar voor mij denk ik toch iets te deftig haha

    [ bericht aangepast op 17 sep 2015 - 0:27 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Oooh, ja dat vind ik zo leuk haha! Dat is inderdaad ook een leuke om te onthouden. Heb ik niet mijn gehele haar een gekke kleur, maar toch wel een beetje. Vrienden van me kwamen al met blauw en paars, wat ik opzich leuke kleuren vind, maar om in één keer helemaal blauw of paars, daar denk ik toch liever twee keer over na haha.


    Ja inderdaad en dan weet je zeker of een kleur je wel goed zal staan voordat je het over je volledige haar gooit ;D

    Zelf vraag ik dat meestal aan de kapper zelf, omdat zij meer visueel inzicht hebben, en weten wat mensen/mij het best zal staan. Misschien kunnen zij je enkele leuke voorstellen doen? Zelf durf ik me daar niet over uit te spreken, want ik kan echt niet inschatten wat er iemand staan zal. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.