• Afgelopen week ben ik naar Londen geweest en ik heb er een bezoekje aan de zoo gebracht. Ik hou er van om foto's te nemen, dus wou ik even mijn twee favoriete foto's delen. De rest van de foto's kan je ook gewoon op mijn deviant account vinden.





    Hebben jullie nog leuke foto's of verhalen uit bezoekjes aan de zoo? (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 1:37 ]


    What would Emma do?

    Ik heb wel een heel leuk verhaal. Maar dat is niet netjes voor dit forum.

    Ik zeg altijd maar zoo
    Dat is korter dan dierentuin


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik heb wel een heel leuk verhaal. Maar dat is niet netjes voor dit forum.

    Ik zeg altijd maar zoo
    Dat is korter dan dierentuin


    Ja, als ik aan het typen ben, gebruik ik meestal zoo. Als ik spreek, zeg ik eerder dierentuin.

    Je mag het verhaal altijd in een pb'tje sturen, want ik ben benieuwd! (:


    What would Emma do?

    Anzu schreef:
    (...)

    Ja, als ik aan het typen ben, gebruik ik meestal zoo. Als ik spreek, zeg ik eerder dierentuin.

    Je mag het verhaal altijd in een pb'tje sturen, want ik ben benieuwd! (:


    Morgen (vandaag) ben je de eerste!


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik heb wel een heel leuk verhaal. Maar dat is niet netjes voor dit forum.

    Ik zeg altijd maar zoo
    Dat is korter dan dierentuin


    Waar is dat van? o.o Een vriendin van mij zei dat ook altijd...

    Leuk, trouwens! Ik ben al een hele tijd niet meer in een dierentuin geweest, dus ik heb ook geen leuke verhalen die ik me kan herinneren, haha.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Waar is dat van? o.o Een vriendin van mij zei dat ook altijd...

    Leuk, trouwens! Ik ben al een hele tijd niet meer in een dierentuin geweest, dus ik heb ook geen leuke verhalen die ik me kan herinneren, haha.


    De zoo? Ik weet niet waar het van komt. Waarschijnlijk Engels. Al wordt het ook in het Nederlands gebruikt, zoals in het woord zoölogisch.


    What would Emma do?

    Wat een mooie foto's, Felicia! Echt gaaf. (:


    The truth is out there.

    Anzu schreef:
    (...)

    De zoo? Ik weet niet waar het van komt. Waarschijnlijk Engels. Al wordt het ook in het Nederlands gebruikt, zoals in het woord zoölogisch.

    Dat is een grap die Nederlanders maken over Vlaams. In Samson & Gert (volgens mij) werd er altijd gezegd: "Ik zeg altijd maar zo,-"
    En zo en zoo wordt bijna hetzelfde uitgesproken, dus hebben ze daar een woordgrap van gemaakt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mooie foto's!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Waar is dat van? o.o Een vriendin van mij zei dat ook altijd...

    Leuk, trouwens! Ik ben al een hele tijd niet meer in een dierentuin geweest, dus ik heb ook geen leuke verhalen die ik me kan herinneren, haha.


    Don't know. Het is sowieso bekend als oneliner. Zelf dacht ik aan Herman Finkers, maar mijn geheugen faalt nu


    Sarah = ongewoon sexy

    Dus.. je gaat naar Londen en dan kies je ervoor naar de zoo te gaan? Brave bioloog. (Y)
    Maar mooie foto's hoor! Echt super mooi!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Dus.. je gaat naar Londen en dan kies je ervoor naar de zoo te gaan? Brave bioloog. (Y)
    Maar mooie foto's hoor! Echt super mooi!


    Queer zijn is gewoon alles

    Patholoog schreef:
    Dus.. je gaat naar Londen en dan kies je ervoor naar de zoo te gaan? Brave bioloog. (Y)
    Maar mooie foto's hoor! Echt super mooi!


    Het is zelfs nog erger, ik ben gegaan voor het natuurhistorisch museum :'D ik had een dagje niets te doen, dus ben ik naar de zoo gegaan.


    What would Emma do?

    Wow! Mooie foto's, Anzu! Je hebt verder ook leuke foto's op je dA account staan, ik watch je wel even. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Illicit schreef:
    Wow! Mooie foto's, Anzu! Je hebt verder ook leuke foto's op je dA account staan, ik watch je wel even. (:


    Bedankt, maar ik post maar zo ongeveer om het jaar eens nieuwe foto's :')


    What would Emma do?

    Het zijn echt mooie foto's! ^^

    En tja, mijn meest recente dierentuinverhaal is dat ik dit weekend zou gaan met mijn moeder en zusje, maar dat mijn vader toen de auto mee bleek te hebben en het dus is afgelast. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan