• Afgelopen week ben ik naar Londen geweest en ik heb er een bezoekje aan de zoo gebracht. Ik hou er van om foto's te nemen, dus wou ik even mijn twee favoriete foto's delen. De rest van de foto's kan je ook gewoon op mijn deviant account vinden.





    Hebben jullie nog leuke foto's of verhalen uit bezoekjes aan de zoo? (:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 1:37 ]


    What would Emma do?

    Anzu schreef:
    (...)

    Het is zelfs nog erger, ik ben gegaan voor het natuurhistorisch museum :'D ik had een dagje niets te doen, dus ben ik naar de zoo gegaan.


    Oeeh, nice!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik houd echt van de dierentuin. Ik ben vooral weg van Burgers Zoo. Als ik dichterbij woonde zou ik er waarschijnlijk een abonnement op nemen. :'D
    De foto's zijn heel gaaf! Hoe was het museum? Ik wilde daar ook heel graag heen toen ik naar Londen ging, maar dat is er uiteindelijk helaas niet van gekomen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Porunn schreef:
    Ik houd echt van de dierentuin. Ik ben vooral weg van Burgers Zoo. Als ik dichterbij woonde zou ik er waarschijnlijk een abonnement op nemen. :'D
    De foto's zijn heel gaaf! Hoe was het museum? Ik wilde daar ook heel graag heen toen ik naar Londen ging, maar dat is er uiteindelijk helaas niet van gekomen.


    Het is echt een heel leuk museum! Ik heb er echt van genoten, want dat is eigenlijk waarvoor ik naar Londen gegaan ben. Ik heb er ook de Spirit tour gevolgd en alle dieren die op alcohol gehouden werden (of toch een deel, want alles is een beetje te veel) gezien. Dat was het meest indrukwekkende deel van de hele reis voor mij. Ik heb ook de reuzeninktvis gezien. Echt niet normaal :'D


    What would Emma do?