• Ja ja, het is (alweer) drie jaar geleden dat ik mijn account aanmaakte op Q. Klinkt aan de andere kant lang, maar aan de andere kant ook wel weer kort want ik kan mij op dit moment geen leven zonder Q indenken.

    Hier heb ik mijn eerste verhalen online durven zetten, met anderen kunnen fangirlen en heel veel tijd verdaan op het forum. Ik vind het ontzettend fijn om middels het bètaschap iets te mogen terugdoen voor de site en daarnaast is het nog steeds hartstikke te gek dat ik vorig jaar zelfs tot user van het jaar ben benoemd.

    Ik heb ontzettend leuke mensen ontmoet en ik wil hen graag bedanken. Omdat ze behulpzaam zijn geweest, omdat ze motiverende reacties hebben geschreven, omdat ze altijd zo meelevend zijn, omdat ze steengoede verhalen schrijven, omdat ze gezellig zijn om mee te kletsen, omdat ik geweldige MSV’s met ze heb geschreven… Ik kan nog wel honderden redenen opnoemen en ik wil een groot deel toch even persoonlijk bedanken, want jullie zijn allemaal toppers en Q zou waarlijk een stuk minder leuk zijn zonder jullie.

    Dus: Lathgertha, Laleah, NinielBlack, Jorah, Watney, Feline, SonOfGondor, Donar, Backbiter, Philip, Furiosa, Dauth, Krull, Altaria, Vibes, Gibbs, Wiarda, Square, Mylintis, Blaeu, Starlord, SPECS, Eirian, CaptainSparrow, Scandal, SirGwaine, BIack, DreamerN, Dreadfort, Cordeliae, Dawnguard, HaldirOfLorien, Riza, Mercator, WenseKronik, Kala, Ignatius, SanoSojiro, wizardnightM, Anzu, Quokka, Ashallayn, Koelbloedig, Valkyries, Abstergo, Firenzee, LeScorpion, EvilDaughter, Feanor, tubbietoost, Croyance, HalfBloodPrince en Lermanator… Ik vind jullie om ten minste één van bovengenoemde redenen geweldig en jullie verdienen allemaal een dikke knuffel <3.



    En aan alle andere Q’ers: jullie zijn natuurlijk ook geweldig en ik ze er naar uit om nog meer geweldige mensen te leren kennen in de komende drie jaar :Y)

    Liefs,
    Natas

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 19:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aw, wat leuk. Gefeliciteerd! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo zeg, dat is een lange opsomming! :'D Hahaha

    Hoe dan ook: gefeliciteerd!!!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    hahah heel lang Natas. Ik ben heel blij dat we deze site hebben gevonden en dat ik alweer zo'n zes jaar met je schrijf!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik kan me ook geen Q meer zonder jou indenken!


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteerd!(: ik voel me ook nog steeds een jonkie met vijf jaar.:')

    Ik sta op dat lijstje!:0 ik sta nooit in lijstjes van mensen! I love you too Natas.:3

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 17:59 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Aww jeetje man, dat is maar 3 maanden langer dan mij en kijk eens waar je helemaal bent gekomen; beta-reader en topschrijfster! (:

    Oeh, drie jaar, gefeliciteerd! Ik vergeet mijn mijlpunten eigenlijk altijd :'D

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 18:41 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gefeliciflapstaart Natas! Ik hoop je nog vele jaren hier rond te zien zwerven! *O*
    Moet ik er zelf nog heel lang blijven, dat wel, maar ik ben het hier zeker niet zat, haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! Wat leuk (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oh wauw, wat een opsomming :')
    Anyway, ik hoop nog lang op Q je verhalen te kunnen lezen *O*


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Illicit schreef:
    Gefeliciteerd! Wat leuk (:


    The soul needs autumn.

    Gefeliciteerd! Hopelijk dat er nog vele jaren (en vele boeken ;D) bij mogen komen! We zouden je hier ook niet meer kunnen missen. (:


    What would Emma do?

    Aw, wat lief!
    Jij hoort op Q en je moet nooit weg gaan, zonder jou is Q niet leuk! *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteerd! *O*
    En wat super dat je je hier zo thuis en goed voelt! Ik hoop dat je dat gevoel nog lang zal hebben!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteeerd ^^


    “A queen will always turn pain into power.”