• Versie 2.0
    Omdat ik het toch lullig vind voor degenen die enthausiast werden voor dit rpg open ik hem zelf gewoon opnieuw :]


    Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep Nederlandse leerlingen met hun leraren op een kampeertocht. Met het idee hun gedachten even opzij te zetten van de tragische gebeurtenis.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit.. Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten. Na uren lopen vinden ze een plek. Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten. Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens. De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...


    Het gebied:
    [center]






    Rollen
    [*Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B.
    Alle oude personages mogen natuurlijk hier weer gepost worden :]
    Er is geen limiet op de hoeveelheid rollen die te krijgen zijn!

    Invullijstje:
    Naam
    Leeftijd
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 16 t/m 18.
    Rol
    Hou de mythische wezens graag menselijk, dat is wel zo makkelijk om te spelen
    Uiterlijk [FC?]
    innerlijk
    Extra
    Bijv. Hobby’s, Jeugd, Ouders, Geaardheid, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Leerlingen
    -Denise Amy Schouwer - 17 - Voldemortx P.3
    -Kelly Rosa Frederiksen - 16 - Yisha P.2
    -I sabelle Lynn Martens - 18 - Cicatrix - P.2
    -Noelle Abrahams - 17 - Illicit P.2
    -Maya Abigail Howard - 17 - Coven - P.7

    -Lars Xander Verbeyst - 17 - Margherita - P.1
    -Elijah Joseph Martens - 16 - Philip P.2
    -Joshua Adam Smith - 16 - SphinxX P.2
    -


    Leraren
    -Juliet Carter - 60 - Itsuki P.3
    -

    Monsters/Mythische wezens
    -Emerentia Claire Bruijs - Vampier - 523 17 -AuntieBex P.2
    -Nova Elin Braiden - Weerwolf - 22 - Eaven P.4

    -Tobias Adrien Joseph Daviau - Weerwolf - 25 - Voldemortx P.1
    -Matthew Lewis Irwin - Demon Ghost - 17 Itsuki 24-9 P.4
    -Reservatie - Coven - 5-10
    -

    *Regels
    -Max. 3 personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden per post.
    -Geen ruzie buiten de RP om.
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven vier dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een perfect uiterlijk hebben, maar het innerlijk is nooit perfect
    -Geen gary- mary sue's bij de Leerlingen en leraren!
    -Andermans personage niet verwonden zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven[
    -Alleen ik(Voldemortx) maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders vraag./center]

    Topics
    -Speeltopic!
    -Praattopic

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 16:07 ]


    Little do you know

    Margherita schreef:
    Ehm, als jullie nu al verhaallijnen en al de rest op voorhand hebben afgesproken, en van plan zijn gewoon alles onder te spammen, hoeft het voor mij niet meer, hoor.


    Ik ook niet, dus dat gaan we ook voorkomen.
    Als het te erg word spreken we gewoon af dat je pas mag posten als er 2/3 posts na de jouwe zijn ofzo. Of dat we met volgorde posten, dat voorkomt al een hoop gespam en dat zou heel fijn zijn want ik heb geen zin dat ik elke keer mijn post mag aanpassen omdat iemand me weer voor was x'D


    Little do you know

    Ik heb sowieso al niet elke dag tijd om te posten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Niemand heeft je toch gezegd dat dat moet?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Margherita schreef:
    Ehm, als jullie nu al verhaallijnen en al de rest op voorhand hebben afgesproken, en van plan zijn gewoon alles onder te spammen, hoeft het voor mij niet meer, hoor.


    ^ Dit. + het is niet fijn als er zoveel gepost wordt dat ik - of andere - me telkens voor zijn , of dat ik het gewoon niet kan bijhouden en teveel moet terug lezen.
    Met een beetje geluk kan ik elke dag minstens één keer posten


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    ^ Dit. + het is niet fijn als er zoveel gepost wordt dat ik - of andere - me telkens voor zijn , of dat ik het gewoon niet kan bijhouden en teveel moet terug lezen.
    Met een beetje geluk kan ik elke dag minstens één keer posten


    Ja, dit heb ik ook.
    Voor nu kijk ik nog even aan hoe het gaat, maar als het echt gespam word ga ik regels toepassen wat betreft het posten. Dus alsjeblieft niet meteen zeggen dat je stopt, ik wil echt graag zorgen dat iedereen gewoon mee kan Rp'en!

    &Graag verplaatsen naar het Praattopic (:


    Little do you know

    Oh dit vind ik wel heel leuk, had in het andere topic ook een rol aangemaakt en vond het jammer dat het niet door ging. Ik zou heel graag meedoen met dezelfde rol alleen is het een meisje, waar nu een stop op is. Moet ik dan een nieuwe rol gaan bedenken? En is het sowieso nog mogelijk om mee te doen?

    coven schreef:
    Oh dit vind ik wel heel leuk, had in het andere topic ook een rol aangemaakt en vond het jammer dat het niet door ging. Ik zou heel graag meedoen met dezelfde rol alleen is het een meisje, waar nu een stop op is. Moet ik dan een nieuwe rol gaan bedenken? En is het sowieso nog mogelijk om mee te doen?


    Er is altijd nog een mogelijkheid om mee te doen, we zijn nog maar net begonnen dus inspringen zal geen moeite zijn neem ik aan, maar ja er zijn nu gewoon teveel meiden vergeleken met jongens dusja..


    Little do you know

    Zou ik nog mee kunnen doen als mannelijke leerling?

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Er is altijd nog een mogelijkheid om mee te doen, we zijn nog maar net begonnen dus inspringen zal geen moeite zijn neem ik aan, maar ja er zijn nu gewoon teveel meiden vergeleken met jongens dusja..


    Ik wil opzich dan ook wel twee rollen aanmaken? Een jongen er nog bij.. Weet niet of het dan wel kan haha

    coven schreef:
    (...)

    Ik wil opzich dan ook wel twee rollen aanmaken? Een jongen er nog bij.. Weet niet of het dan wel kan haha


    Dat vind ik goed (:

    @Oceanid, sorry voor de late reactie maar ja dat kan nog (:


    Little do you know

    Zouden degenen die hun reservatie nog open hebben staan hun rol af willen maken voor morgenavond en anders mij een berichtje sturen?
    Als ze morgen avond nog niet klaar zijn ga ik ze verwijderen zodat anderen ook nog mee kunnen doen.


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Dat vind ik goed (:


    Mag ik dan een vrouwelijke leerling en een mythisch wezen als jongen?

    Ik probeer mn rollen zo snel mogelijk te maken dan (:

    coven schreef:
    (...)

    Mag ik dan een vrouwelijke leerling en een mythisch wezen als jongen?

    Ik probeer mn rollen zo snel mogelijk te maken dan (:


    Helemaal goed, ik zet je erbij (:


    Little do you know

    Ik heb de vrouwen weer open aangezien er een aantal rollen zijn te komen vervallen!
    Als het langer dan 6 dagen duurt heb ik geen zin meer om heen en weer berichtjes te gaan versturen, ben er wel klaar mee. Ik stuur geen waarschuwingen meer, 4 dagen moet genoeg zijn en als het niet lukt hoor ik dat graag.
    Als ik niks hoor verwijder ik de rol na 4 dagen zodat er weer plek is voor mensen die wél willen en geen eendagsvliegen zijn..


    Little do you know

    Naam: Maya Abigail Howard
    Leeftijd: 17
    Rol: Leerling


    "She never looked nice. She looked like art, and art wasn't supposed to look nice; it was supposed to make you feel something.”





    Uiterlijk met foto:
    Kaya Scodelario
    Maya heeft blauwe ogen die ze vaak omlijnt met donkere make up, al vind ze het ook niet erg om zonder iets op haar gezicht rond te lopen. Haar haar is donkerbruin en komt tot onder haar schouders. Ze doet niet veel aan haar haar en laat het meestal voor wat het is als ze wakker wordt. Over het algemeen draagt ze het los maar soms wil ze het nog wel eens invlechten of draagt ze het in een slordige knot op haar hoofd. Ze kan nogal de indruk wekken dat ze niet zoveel om haar uiterlijk geeft en dat klopt eigenlijk ook wel, al is er voor haar ook een grens. Maya houd van haar net uit bed look maar wil er niet te onverzorgd uit zien. Comfortabele kleren zijn voor haar een must, oversized bloesjes en shirts heeft ze genoeg. Deze draagt ze vaak met skinny jeans of panty's met daaronder haar leren enkellaarzen.
    Ze is slank gebouwd en komt niet snel aan, ze kan namelijk eten voor tien en dat doet ze dan ook graag. Verder is ze met haar 1.63 niet heel groot. Hier heeft ze echter geen problemen mee.


    Karakter:
    Maya wordt vaak gezien als one of the guys en is behoorlijk makkelijk in de omgang. Ze is echter wel enorm chaotisch, een agenda bijhouden kan ze niet en ze komt eigenlijk altijd te laat.
    Ze is niet snel ergens vies van en altijd wel in voor een feestje. Ze kent haar eigen grenzen echter nog niet zo goed en is redelijk impulsief, hier heeft ze vaak moeite mee. Of het nu gaat om wat ze doet bij feestjes of grenzen aangeven bij mensen in haar omgeving. Vooral bij vrienden zal ze niet snel nee zeggen en zichzelf op de tweede plaats zetten. Toch heeft ze wel een uitgesproken mening en het lijkt vaak alsof ze precies weet wat ze doet en hoe ze dat wil doen. Ze kan soms onbewust een beetje bot uit de hoek komen als ze haar punt duidelijk probeert te maken maar zal zich hier echter direct voor verontschuldigen, hierin kan ze een beetje onhandig zijn. Maya laat andere mensen graag inzien dat je moet genieten van de kleine dingen in het leven, al is ze nog jong ze heeft al het een en ander meegemaakt. Hier kon ze niet altijd goed mee omgaan maar sinds ze bij een psycholoog zit krijgt ze weer veel meer zin in het leven.
    Hoewel ze nog steeds het gevoel heeft dat ze niet voluit leeft probeert ze beetje bij beetje alles weer op te pakken en de dingen die ze leert direct ook door te geven aan de mensen in haar omgeving.
    Voor haar omgeving is het echter lastig te zien dat ze last heeft van dipjes omdat ze over het algemeen heel erg goed is in het verbergen hiervan. Ook is Maya heel creatief, vaak zeggen mensen tegen haar dat ze hier later meer mee moet doen al weet ze zelf niet zo goed of ze dat wel wil. Ze leeft het liefst van dag naar dag en heeft een hekel aan toekomstplannen.



    Extra:
    Maya woont in huis bij haar tante en haar twee jongere neefjes. Toen Maya tien jaar was is haar vader omgekomen in een auto-ongeluk. Hoe ze hier mee om moest gaan wist ze echter niet, ze veranderde thuis in een onhandelbaar kind. Haar moeder kon het emotioneel niet aan en raakte depressief, de zorg voor Maya was haar teveel en de twee konden niet langer samen in een huis leven. Zo gebeurde het dat ze anderhalf jaar later introk bij haar tante.
    Hoewel de relatie met haar tante aanzienlijk beter is dan die met haar moeder bleef ze een redelijk lastige puber. Midden in de nacht klom ze vaak uit haar raam en ze kwam niet terug voor het weer ochtend was. Vanaf haar veertiende gaat ze wekelijks langs een psycholoog en ze merkt nu wel degelijk verschil. Hoewel ze nog steeds niet altijd luistert en vaak weg blijft zonder iets te melden gaat het toch steeds meer de goede kant op.
    Het overlijden van een van haar klasgenoten zorgde er echter wel voor dat ze weer een beetje achteruit ging, al weet ze zich al wel veel beter te redden.
    Maya had in eerste instantie niet erg veel zin in de reis, haar tante heeft haar echter in laten zien dat het misschien toch wel een goed idee is om te gaan. Nu het dan eindelijk zover is heeft ze er stiekem ook best heel veel zin in.

    Maya maakt er geen geheim van dat ze op zowel jongens als meisjes valt, al heeft ze zelf een hekel aan het woord biseksueel




    Dit is groot en deels mijn eerste rol, zijn nog een paar dingen die in wil toevoegen/veranderen later vandaag (:
    (De jongen komt iets later nog want ik heb echt geen inspiratie voor hem op het moment)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 16:16 ]