• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Mijn oma is wel erg passioneel over vluchtelingen, haha.


    Your make-up is terrible

    Terug naar één letter op Whatsapp. Ik ben hier echt te moe voor, dan maar geen contact hoor. Je doet er zelf geen enkele moeite voor om te laten zien dat ik je wel degelijk iets kan schelen, bedankt voor niks.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jorah schreef:
    (...)

    Omfg ik had niet verwacht dat iemand die beschrijving zou herkennen :') Ik heb Ismene trouwens haha
    Het is inderdaad een heel mooi stuk, maar de lat ligt ook heel hoog en je wil wel het stuk geven wat het verdient. Dat is niet zo makkelijk :3

    Snap ik, maar het is wel een goede uitdaging, zeker als het uiteindelijk gewoon helemaal goed komt. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fuck my life.........


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Files zijn echt geweldig, echt helemaal mijn ding, na een dag werken kan ik er echt naar uit kijken.


    Sarah = ongewoon sexy

    *delete conversation*
    Ik ben de enigste die moeite doet. Wat nou, ik hou van je? Liar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tralalalalaaa
    I love you :3

    What the fuck did I just watch?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nooo Devon heeft zijn haar eraf gehaalt. NOOOO (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh fijn, nu ben ik ineens misselijk. :l


    Caution first, always.

    Ik kan er zo slecht tegen als mensen zeggen dat ze iets gaan doen, maar eerst iets anders gaan doen en als ze terug zijn, het allang weer vergeten zijn terwijl jij erop zit te wachten. (cat)


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik kan er zo slecht tegen als mensen zeggen dat ze iets gaan doen, maar eerst iets anders gaan doen en als ze terug zijn, het allang weer vergeten zijn terwijl jij erop zit te wachten. (cat)


    Hier sluit ik me hard bij aan. Zo ergerlijk.


    Sarah = ongewoon sexy

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 23:16 ]

    En wie mag het vuile werk weer opknappen als je luie broertje weer eens geen zin heeft om iets te gaan doen? Juist ja, ik. Fijn dat er begrip voor me is als ik een drukke dag heb gehad (cat)


    26 - 02 - '16

    't Leven is mooi. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it