• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Backbiter schreef:
    Ik heb een Assassins Creed vest *-* So bloody happy *-*


    GIMME


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Pffff waarom hebben we zo'n zwaar monoloog gekregen? Tuurlijk, een stuk spelen waarbij mijn broer vermoord is en ik verboden ben hem te begraven. Oh, en mijn zus durft me niet meer te zien. Hoe verwacht mijn docent dat ik dat dit kan spelen? -_-

    Nee, je mag niet alles opeten.


    Your make-up is terrible

    Backbiter schreef:
    Ik heb een Assassins Creed vest *-* So bloody happy *-*

    Woaaaah,
    You should see my Arno jacket -wbw-

    Waarom heb je überhaupt een hond als je niet eens voor jezelf kan zorgen en je vriend alles voor je moet doen? Nee, het is niet sexy als hij je broek naar beneden moet trekken, omdat jij zonodig naar de wc moet. Doe het zelf!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jorah schreef:
    Pffff waarom hebben we zo'n zwaar monoloog gekregen? Tuurlijk, een stuk spelen waarbij mijn broer vermoord is en ik verboden ben hem te begraven. Oh, en mijn zus durft me niet meer te zien. Hoe verwacht mijn docent dat ik dat dit kan spelen? -_-

    Antigone! Ik heb hier een toneelstuk van gezien, het was echt heel tof.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Herakles schreef:
    Waarom heb je überhaupt een hond als je niet eens voor jezelf kan zorgen en je vriend alles voor je moet doen? Nee, het is niet sexy als hij je broek naar beneden moet trekken, omdat jij zonodig naar de wc moet. Doe het zelf!


    Whut? :')


    OTOFT: yaaay, blij met mijn Tumblr themes! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Whut? :')

    Ja, ga naar mn zusje. The 'creative mastermind' herself :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eddard schreef:
    (...)
    Antigone! Ik heb hier een toneelstuk van gezien, het was echt heel tof.


    Omfg ik had niet verwacht dat iemand die beschrijving zou herkennen :') Ik heb Ismene trouwens haha
    Het is inderdaad een heel mooi stuk, maar de lat ligt ook heel hoog en je wil wel het stuk geven wat het verdient. Dat is niet zo makkelijk :3

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 15:00 ]

    Wauw, really? Zeg dan gewoon niets. Dat was achteraf gezien beter.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mensen die twee plekken bezet houden terwijl het druk is. Uuugh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben verrassend productief vandaag?


    Caution first, always.

    Español it is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lekker douchen als ik thuis ben. Mijn haar wordt altijd zo vies van die gezichtsbehandelingen op school. Hoe krijgen ze het elke dag weer voor elkaar alles in mijn haar te smeren?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 16:07 ]

    Dus als zij zich kut voelt omdat haar verkering net uit is, krijgt ze ontzettend veel aandacht en komt ze ineens super vaak langs (terwijl dat bijna nooit gebeurt) maar als ik me kut voel kun je er alleen maar om lachen? Fuck offfff.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."