• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Wat is iedereen probleem met Nicole Arbour? Ze heeft nu een pro-abortie video gemaakt en dat is ook al niet goed? En over die eerste, ik kan hem niet echt serieus nemen maar de dubbele standaard is weer eens ZEER aanwezig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat is het probleem nou? Het was gewoon ontzettend knullig (shit gets real when I say that :'D) dat ze dat gedaan heeft, maar ja. Om nou zo te reageren...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Herakles schreef:
    (...)
    Ofcourse, I will. Thanks for the sweet message, but I don't want to annoy you or something.


    Doe je niet, hoor. (: Ik luister graag naar mensen. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sommige mensen hebben zo wanhopig aandacht nodig en ik snap niet dat anderen erop in gaan... Yeah, it shows girl.


    Your make-up is terrible

    Laat ik voor mezelf noteren wat ik zo irritant aan je vind:
    Je drijft je zin door. Wat jij vindt is niet altijd goed. Je bent God niet. Je moet niet altijd gelijk en je zin willen krijgen. Ik heb een mening oke. Laat me. Ik wil mijn ruimte. Het is mijn leven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ga aan het werk. Het wordt wel eens tijd dat het af is, en dan mag je als beloning 1 weird ass filmpje delen!


    Het is af xd

    alleen weet ik nu even geen weird ass filmpje so. Als nog thanks voor de beloning :P


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ledecky schreef:
    (...)

    Doe je niet, hoor. (: Ik luister graag naar mensen. :3

    Haha, ik zal eraan denken. Dankjewel <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SkeletonGirl schreef:
    (...)

    Het is af xd

    alleen weet ik nu even geen weird ass filmpje so. Als nog thanks voor de beloning :P


    Beter zoeken dan, ik verveel me


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn interesse begint steeds minder te worden met dat jouw egocentrisme groter wordt, dus als je me echt kwijt wilt moet je vooral zo doorgaan, want je bent er goed naar op weg met dat oneindige gegame (en ander gedoe) van je. Ik heb het gevoel dat ik alleen maar een leeg gevoel opvul en zodra je kan gamen of iemand anders komt, ik meteen aan de kant wordt geplaatst.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij ben ik niet zoveel waard. Maar wie wil dr dan ook omgaan met een raar kind zoals ik die constant rare bewegingen maakt door de tics en andere interesses schijnt te hebben dan anderen? Men doet wel beleefd, maar zodra ze me kunnen laten vallen als een baksteen gebeurt het. Ik heb de rare blikken en het ontwijkende gedrag wel door hoor. Tis wel duidelijk dat ik mijn plekje hier op aarde nog lang niet verdient heb. Hoewel ik geen flauw benul heb hoe ik zou moeten veranderen zodat men me wél leuk vindt. Zucht.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gosh, het is dat je zo onweerstaanbaar sexy bent. *drools*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me kut op zo veel levels. :')


    Caution first, always.

    Gibbs schreef:
    Volgens mij ben ik niet zoveel waard. Maar wie wil dr dan ook omgaan met een raar kind zoals ik die constant rare bewegingen maakt door de tics en andere interesses schijnt te hebben dan anderen? Men doet wel beleefd, maar zodra ze me kunnen laten vallen als een baksteen gebeurt het. Ik heb de rare blikken en het ontwijkende gedrag wel door hoor. Tis wel duidelijk dat ik mijn plekje hier op aarde nog lang niet verdient heb. Hoewel ik geen flauw benul heb hoe ik zou moeten veranderen zodat men me wél leuk vindt. Zucht.


    Je hoeft niet te veranderen, mensen moeten je nemen hoe je bent en als ze dat niet doen ben jij ze niet waard.
    Ik ben er voor je en als ik dicht bij je zou wonen zou ik elke dag langs komen om je te knuffelen. (K)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm so tired of it all.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ben op moment meer in staat voor een trein te springen dan naar school te gaan. Snap dat dan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."