• Hallo hallo, Harry Potter fans. Heeft iemand de nieuwe site van Pottermore al gezien? En snapt iemand wat je er mee kunt? En waar mijn account is gebleven? Ik weet dat ik niet van verandering hou, maar ik snap deze verandering gewoon niet echt.
    Positief punt: meer canon J.K.R verhalen. En we krijgen eindelijk eens een patronusquiz.

    Wat is jullie mening?

    Wat vinden jullie van het nieuwe Pottermore?

    6.8% (3 stemmen)
     
    Het ziet er mooi uit en het lijkt me interessant!

    6.8% (3 stemmen)
     
    Het ziet er mooi uit, maar ik snap er nog weinig van!

    25.0% (11 stemmen)
     
    Wat de fuck is dit?

    29.5% (13 stemmen)
     
    Ik wil de oude site terug!

    27.3% (12 stemmen)
     
    Ik moet de site nog bekijken.

    4.5% (2 stemmen)
     
    Overige mening


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik moet de site nog bekijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik moet de site nog bekijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    De vorige stie was beter, tbh. Je had meer duidelijkheid. Ik mis de potions en de toverduels. Waar maak je een account en hoe word je nu ingedeeld?


    After all this time,severus? Always.

    Ik heb de site net bekeken en het is wel een mooie site, maar ik snap niet waarom een nieuwe... Er zou wel weer een sorting hat komen en dat soort dingen, maar meer snap ik er nog niet van...

    But what’s happened to the Sorting Ceremony? Where’s the rumoured Patronus test? How about getting a wand?
    So glad you asked! We will bring the Sorting Hat back, so you can find out if you’re a Gryffindor, Ravenclaw, Hufflepuff, or Slytherin. Soon, you’ll be able to find out the form of your Patronus and ponder on what that means, you’ll be able to get a wand and who knows what other magical things we’ll conjure up. If you keep an eye on the News section, you’ll be the first to hear what’s coming next and when. Because the site is ever-evolving and we’d truly value your opinion, tell us what you think and we’ll work our magic on it.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 13:47 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Morticia schreef:
    Ik moet de site nog bekijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kun je nu niet meer inloggen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik snap er eerlijk gezegd niks van de nieuwe site :'). Waar is alles gebleven?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vind het meer op een tumblr lijken of één of andere fashion site ='D
    Het hele interactieve aspect is gewoon weg. Ik vind dit een slechte zet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Meh, het heeft niks magisch meer.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oke door dit topic wilde ik het stof even van mijn Pottermore account afhalen, maar je kunt er nu dus eigenlijk zowat niets meer op doen? In ieder geval niet inloggen, voor zo ver als dat ik zien kon. Buh. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Unigoat schreef:
    De vorige stie was beter, tbh. Je had meer duidelijkheid. Ik mis de potions en de toverduels. Waar maak je een account en hoe word je nu ingedeeld?

    Dat dus. En je eigen patronus.

    Misschien zijn de mensen achter de schermen nog bezig om dit allemaal te verwerken en komt het er later aan? Dat we nu moeten doen met de informatie/schrijfsels die erop staan, maar ik vind zelf ook persoonlijk dat de vorige Pottermore wel wat leuker was. Al denk ik wel dat het meer ligt, omdat ik nu weer aan dit nieuwe moet wennen. Ik wacht nog even mijn mening af tot je een account aan kan maken en je eigen patronus, etc, krijgt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snapte Pottermore vroeger al niet :') Maar mijn patronus zou ik wel graag kennen!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oh, ik wist helemaal niet dat de site anders was geworden, moet ik zo eens gaan bekijken.


    16 - 09 - '17

    De site laad niet eens :')


    take me back to the basics and the simple life

    Het is nu meer een soort blog. Je kan op het moment niet inloggen maar dat komt nog wel; volgens mij zelfs met een nieuwe sorting hat. En natuurlijk uiteindelijke je Patronus! ;D
    Maar vond de oude eigenlijk wel leuker


    If a writer falls in love with you, you can never die