• Hallo hallo, Harry Potter fans. Heeft iemand de nieuwe site van Pottermore al gezien? En snapt iemand wat je er mee kunt? En waar mijn account is gebleven? Ik weet dat ik niet van verandering hou, maar ik snap deze verandering gewoon niet echt.
    Positief punt: meer canon J.K.R verhalen. En we krijgen eindelijk eens een patronusquiz.

    Wat is jullie mening?

    Wat vinden jullie van het nieuwe Pottermore?

    6.8% (3 stemmen)
     
    Het ziet er mooi uit en het lijkt me interessant!

    6.8% (3 stemmen)
     
    Het ziet er mooi uit, maar ik snap er nog weinig van!

    25.0% (11 stemmen)
     
    Wat de fuck is dit?

    29.5% (13 stemmen)
     
    Ik wil de oude site terug!

    27.3% (12 stemmen)
     
    Ik moet de site nog bekijken.

    4.5% (2 stemmen)
     
    Overige mening


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I don't like it. Dat hele interactieve vond ik juist leuk, maar volgens bronnen komt dat nog. Hopelijk snel.

    Edit: If the link still doesn't work, go to popsugar.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2015 - 12:37 ]


    [ heaven knows ]

    Wtf happend?! hahaha ik ben helemaal in de war door die site!
    Nou ik hoop inderdaad dat de sorting hat terug komt en zoals spotgaai al zeki, hopelijk ook een patronus!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Toegegeven: ik zat nooit vaak op Pottermore. Maar ik heb laatst weer alle films gekeken, de boeken gekocht en nu ben ik weer helemaal in de Harry Potter sfeer. Ik herleef echt weer een beetje mijn jeugd, hihi. Ik mis wel de Sorting Hat enzo, maar ik wist al dat ik bij Ravenclaw hoor, dus ach. Vind de blogs wel heel leuk om te lezen, heel leuk geschreven en bovendien staat er ook veel extra content op dus I like.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het is geen spel meer, maar nu is het alleen nog maar informatie...


    How you doin'

    Veel mensen zijn tegen, maar ik moet toegeven dat ik al meer op de nieuwe site ben geweest dan dat ik op de oude kwam. Slecht vind ik het absoluut niet!


    I wanna be a wizard!

    Snap er echt niks meer van.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik vind hem eerlijk gezegd ook best aangenaam. Maar ik hoop wel echt dat de quizzen enzo snel terugkomen, want die waren echt fantastisch


    ain't no rest for the wicked.

    Sorry voor de bump guys, maar dit is toch wel nuttig om te weten. Ze hebben namelijk de sorting test en de wand test weer toegevoegd, kwam ik laatst achter. Geen idee of de meesten dat al wisten maar ik dacht laat ik het toch maar even zeggen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ken de oude site niet.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Asher schreef:
    Sorry voor de bump guys, maar dit is toch wel nuttig om te weten. Ze hebben namelijk de sorting test en de wand test weer toegevoegd, kwam ik laatst achter. Geen idee of de meesten dat al wisten maar ik dacht laat ik het toch maar even zeggen.

    Yes, ik had het gezien c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cibis schreef:
    Ik ken de oude site niet.


    Dat is zo jammer!
    Ik vind het echt een doodzonde dat ze alles vernieuwd hadden, al die toverdranken etc waren echt veel leuker dan alleen een mooie site met info. Die info weet ik wel, vriendelijk bedankt.
    Ik hoop echt dat het duelleren en toverdranken maken ook weer terug komt!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oke wow, nee, de vorige was veel mooier en magischer, vind ik persoonlijk.
    al is de sorting hat wel cool, mara dat was die toen ook


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik kende de oude Pottermore niet, maar de nieuwe site vind ik wel mooi. Ik was wel verbaasd over de uitkomst van de sorting hat en de wand test.


    Physics is awesome

    Ik vind de vorige site inderdaad ook veel magischer.
    Ik heb de Sorting Hat opnieuw gedaan en ik kwam nu (voor de eerste keer ooit) Slytherin uit, dat was best een verrassing. :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Inhuman schreef:
    Ik vind de vorige site inderdaad ook veel magischer.
    Ik heb de Sorting Hat opnieuw gedaan en ik kwam nu (voor de eerste keer ooit) Slytherin uit, dat was best een verrassing. :')


    Ik herinner me dat de sorting hat veel langer was, en ik kwam nu uit op Gryffindor. Terwijl ik verder meestal Slytherin ben. Ik vind toch dat de het meer moeten maken naar de oude tests


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.