• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Er ligt al een week een rottende banaan naast mijn bed. Should get life together.


    i put the fun in funeral

    Needles schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook, hoor. En een paar berichten zijn ook niet zo erg. Ik heb alleen het gevoel dat er de laatste tijd bijna meer gesprekken dan andere dingen zijn in dit topic.


    Ah zo. Naja, dat begrijp ik. Volgens mij gebeurt het inderdaad wel steeds vaker. Maar voor mij persoonlijk is het niet storend.

    Is het anders niet een idee dat wanneer er te vaak gesprekken hier gevoerd worden (en dam bedoel ik niet iedere keer. Maar gewoon als het een tijd steeds vaker en vaker schijnt te gebeuren dat t gaat opvallen en irriteren) dat de mods gewoon in hun lekker dreigende, rode kleurtje iedereen hier even verteld weer op te letten dat dit een LJH topic is en geen chatroom? Want misschien gebeurt het wel helemaal niet bewust dat er steeds meer gesprekken komen in dit topic. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misfire schreef:
    Er ligt al een week een rottende banaan naast mijn bed. Should get life together.


    Hulde voor de I don't give a shit about this discussion mentaliteit.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Hulde voor de I don't give a shit about this discussion mentaliteit.


    Ik wilde wel een zinnige toevoeging aan de discussie schrijven maar dat ding stinkt echt heel erg.


    i put the fun in funeral

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ah zo. Naja, dat begrijp ik. Volgens mij gebeurt het inderdaad wel steeds vaker. Maar voor mij persoonlijk is het niet storend.

    Is het anders niet een idee dat wanneer er te vaak gesprekken hier gevoerd worden (en dam bedoel ik niet iedere keer. Maar gewoon als het een tijd steeds vaker en vaker schijnt te gebeuren dat t gaat opvallen en irriteren) dat de mods gewoon in hun lekker dreigende, rode kleurtje iedereen hier even verteld weer op te letten dat dit een LJH topic is en geen chatroom? Want misschien gebeurt het wel helemaal niet bewust dat er steeds meer gesprekken komen in dit topic. ^^


    Dan maken ze zichzelf wel ongeloofwaardig. Ze geven openlijk aan dat off-topic heel off-topic mag blijkbaar. Ze bieden een oplossing aan, en vragen om de mening, omdat een paar reacties niet voor iedereen kan spreken.
    En dan zouden ze opeens controle moeten zijn op wat wel/niet gepost wordt. Denk dat dat geen oplossing moet zijn


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik ben wel jouw favoriete forumgenoot hé :d

    Verder sluit ik me aan op de andere reacties. Grijs gebied is niet te specificeren, dus moet je of tolerant zijn, of een oplossing zoeken zoals Gibbs beschreef.


    Van vele andere ook.

    Een beetje geven en nemen is niet verkeerd lijkt mij. Dat proberen heel veel mensen te doen op dit moment en jij zit nog steeds te doen alsof je neus bloed. Ik neem aan dat jij ook kan bedenken dat sommige gesprekken die jij voert in dit topic hier eigenlijk niet thuis horen. Want jij reageert niet altijd om iemand een hart onder de riem te steken maar in mijn ogen ook gewoon om off topic te gaan. Het is mij namelijk opgevallen dat dit niet het enige topic is waarin jij zo reageert maar ook in andere topics die niet in het off toppic staan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misfire schreef:
    Er ligt al een week een rottende banaan naast mijn bed. Should get life together.

    I feel ya, afgelopen vrijdag heb ik een appel uit mijn tas gehaald die er al een maand in zat te rotten en in het afgelopen jaar heb ik ook twee geplette, rottende bananen eruit moeten schrapen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    What? Heb ik iets gemist? Wat is dat gedoe met het ljh en one liners?

    Ik vind dat het wel zo mag blijven. Zou alleen maar verwarrend zijn waar ik anders mn zorgen en hersenspinsels moet plaatsen..

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 22:28 ]

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dan maken ze zichzelf wel ongeloofwaardig. Ze geven openlijk aan dat off-topic heel off-topic mag blijkbaar. Ze bieden een oplossing aan, en vragen om de mening, omdat een paar reacties niet voor iedereen kan spreken.
    En dan zouden ze opeens controle moeten zijn op wat wel/niet gepost wordt. Denk dat dat geen oplossing moet zijn


    Naja ik kan ook wel begrijpen dat als men hier meer gesprekken voert dan dat er harten gelucht worden, mensen zich erana gaan ergeren terwijl de mensen die gesprekken voeren helemaal niet door hebben dat ze iets totaal anders doen de hele tijd door dan dat waar dit topic voor bedoelt is. En dat dan een waarschuwing (niet per se op je strafblad, maar gewoon algemeen in t topic) wel logisch/handig is.

    Hoewel deze suggestie natuurlijk ook wel weer de discussie "drop dit topic dan weer ontopic" kan laten oplaaien. En ik blijf erbij dat het gewoon offtopic moet kunnen blijven of gesplitst in de 2topic suggestie die ik al gedaan heb in dit topic. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Moomin schreef:
    What? Heb ik iets gemist? Wat is dat gedoe met het ljh en one liners?

    Ik vind dat het wel zo mag blijven. Zou alleen maar verwarrend zijn waar ik anders mn zorgen en hersenspinsels moet plaatsen..


    Daar is dit topic nou net voor, dus dat mag hier altijd blijven.


    Your make-up is terrible

    Gayle schreef:
    (...)

    Van vele andere ook.

    Een beetje geven en nemen is niet verkeerd lijkt mij. Dat proberen heel veel mensen te doen op dit moment en jij zit nog steeds te doen alsof je neus bloed. Ik neem aan dat jij ook kan bedenken dat sommige gesprekken die jij voert in dit topic hier eigenlijk niet thuis horen. Want jij reageert niet altijd om iemand een hart onder de riem te steken maar in mijn ogen ook gewoon om off topic te gaan. Het is mij namelijk opgevallen dat dit niet het enige topic is waarin jij zo reageert maar ook in andere topics die niet in het off toppic staan.


    Weet ik ;) en ik weet ook heel goed wat ik zeg en waar, moet ook zeggen dat het door verveling kwam hoor. Normaal ben ik 90% van de tijd druk.

    Het ding is dat het gewoon een forum is, dus het zou geen probleem moeten zijn. Je mag je er aan storen, je mag me er een bericht over sturen, cryptische reacties in dit forum lees ik alleen wel, maar ik voel me niet perse aangesproken.

    Verder vind ik het wat vervelend dat je zo denkt over mij. Het is geen slechtigheid, ik vermaak me gewoon met wat onschuldige spam.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Weet ik ;) en ik weet ook heel goed wat ik zeg en waar, moet ook zeggen dat het door verveling kwam hoor. Normaal ben ik 90% van de tijd druk.

    Het ding is dat het gewoon een forum is, dus het zou geen probleem moeten zijn. Je mag je er aan storen, je mag me er een bericht over sturen, cryptische reacties in dit forum lees ik alleen wel, maar ik voel me niet perse aangesproken.

    Verder vind ik het wat vervelend dat je zo denkt over mij. Het is geen slechtigheid, ik vermaak me gewoon met wat onschuldige spam.


    Heb je de regels dan überhaupt wel gelezen? Het is namelijk een forum met regels.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Heb je de regels dan überhaupt wel gelezen? Het is namelijk een forum met regels.


    Nope haha! Misschien is het hier in de loop der tijd wel iets veranderd.
    Misschien moet er gewoon een Grote Blame Thomas topic komen. Kan iedereen zijn hart daar even luchten over mijn spam.


    Sarah = ongewoon sexy

    Wat? Je zit aan de coke? Damn.. Ik weet echt niet meer wat ik hiermee aan moet :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Nope haha! Misschien is het hier in de loop der tijd wel iets veranderd.
    Misschien moet er gewoon een Grote Blame Thomas topic komen. Kan iedereen zijn hart daar even luchten over mijn spam.


    De regel dat je niet mag spammen, zelfs niet in offtopic, is er altijd al geweest.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible