• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Abstergo schreef:
    The moon is so big :3

    Ik kan hem wel zien, maar hij ziet er naar mijn mening niet gek veel groter uit dan normaal. x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Eclipse als in Java development software? Dat heb ik namelijk ooit wel geinstalleerd voor werk (doe er nooit wat mee). Pb me maar als je daar iets over wilt weten.


    Ja, dat. :'D Ik ga eerst zelf nog even knoeien en als ik er niet uitkom - wat wel het geval gaat zijn :') - ga ik je lastigvallen. :Y) Bedankt. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Soms wil ik mijn bek gewoon niet houden.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Geef me één dag. Eén dag maar, want ik houd dit niet meer vol.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nou, dat wordt dus echt totaal niks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ledecky schreef:
    Iemand ervaring met het installeren van Eclipse? Ik snap echt niet wat ik verkeerd doe. :c
    Stuur maar een bericht. Heb het twee jaar lang bijna elke dag moeten gebruiken voor school.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh. Eerst keek ik er niet naar uit, dan weer even wel, en natuurlijk nu weer niet. Ik vraag me af waarom ik nog moeite doe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    oh help ik voel nu al dat dit een jankfilm gaat worden oh help oh help oh help


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ja, dat. :'D Ik ga eerst zelf nog even knoeien en als ik er niet uitkom - wat wel het geval gaat zijn :') - ga ik je lastigvallen. :Y) Bedankt. c:


    Prima. Ik heb ooit een Java masterclass gevolgd om dat beter te begrijpen, wat ik dus niet doe, maar ik heb de installatiegids nog. Waarmee je de juiste programma's kan downloaden en juist installeren, ook met de compiler e.d. (:


    Sarah = ongewoon sexy

    Liefste users,

    De laatste tijd zijn er wat onduidelijkheden rondom dit topic. Hopelijk brengt dit bericht wat meer duidelijkheid.
    Omdat dit topic in het off-topic-gedeelte staat, mag je off-topic gaan. Dat is net de bedoeling van het off-topic. Je mag dus gesprekken voeren, ook in dit topic. Ook zijn random afbeeldingen,... die niets te maken hebben met het topic toegelaten omdat je dus off-topic mag gaan in dit topic, omdat het in het off-topic-gedeelte staat.
    We begrijpen ook dat dit misschien niet naar iedereen zijn wens is omdat je misschien graag on-topic wil blijven in dit topic. Om deze reden en omdat er nu vragen en opmerkingen binnen komen, hebben we een voorstel. We willen terug een stemming houden zoals een hele tijd geleden.

    Jullie zouden 2 keuzes hebben:
    - het LJH gaat terug naar het actieve forum: dit houdt in dat je niet meer off-topic mag gaan. Dat betekent dat het topic uitsluitend bedoeld is voor one-liners: geen gesprekken, geen random afbeeldingen,...
    - het LJH blijft in het off-topic gedeelte: dit houdt in dat je gesprekken mag voeren en random afbeeldingen in dit topic mag posten.

    Willen jullie graag opnieuw zo'n stemming? Of indien jullie zelf voorstellen hebben, mag je deze ook zeker opperen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het juist fijn dat het bij off-topic staat. Er is nu toch ook zo'n zeiktopic tussen de actieve topics? Als mensen hun geklaag graag in een gesprek-vrije omgeving willen houden, kunnen ze wat mij betreft gewoon daar naartoe gaan. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben het even kwijt nu. D: Soms komen mods hier zeggen dat we ontopic moeten gaan, maar toch mag je helemaal offtopic gaan? Sure, Jan.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Ik vind het juist fijn dat het bij off-topic staat. Er is nu toch ook zo'n zeiktopic tussen de actieve topics? Als mensen hun geklaag graag in een gesprek-vrije omgeving willen houden, kunnen ze wat mij betreft gewoon daar naartoe gaan. :x


    Een zeiktopic vind ik wel wat anders dan je hart luchten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhysre schreef:
    (...)

    Een zeiktopic vind ik wel wat anders dan je hart luchten.


    26 - 02 - '16

    Ik wil graag dat het bij off-topic blijft


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.