• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Voor mijn part mag dat lucht-je-hart gebeuren wel helemaal verdwijnen. Er komt toch alleen maar ellende van.


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Liefste users,
    ()

    Groetjes,
    Het moderatorteam


    Ik wil er graag een mening over plaatsen en een gesprek over voeren. Bij deze. Ha.
    Mensen moeten in mijn optiek gewoon leren scrollen en niet direct gepikeerd raken als er gesproken wordt met elkaar. Ik vind het nog steeds bijzonder dat mensen zich druk maken om dit soort dingen. Volgens mij zijn er ergere dingen, en helpt een leuk gesprek om de vaak sombere dingen hier wat op te beuren. Maar dat hebben we laatst al uitgebreid besproken.
    Als het zo gaat worden dat je hier niet zou mogen quoten en iets mag vragen of beantwoorden, dan verliest dit topic in mijn optiek zijn nut als in dat mensen er minder snel op gaan reageren. Ik tenminste. Voor mij zit er namelijk een drempel voor ik iets in het gb zet (op Vissticks na, Misfire) of iemand pb. Denk dat je dan altijd met dezelfde mensen spreekt, terwijl je juist openlijk je hart moet kunnen luchten, en mensen daar openlijk op moeten kunnen reageren.

    Zelf probeer ik er inmiddels wel iets op te letten dat ik niet te lang door ga in dit topic, ondanks dat ik nog met plezier offtopic spam. Maar dan ga ik gewoon eerder pb of gb spammen. Dus het geklaag heeft wel zeker effect.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 21:29 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ben nu echt in tweestrijd. D: ik vind het echt moeilijk als je geen random user die het moeilijk heeft een knuffel kan sturen of een hart onder de riem kan steken, maar de rest van de shit mag van mij wel in het onzin topic geplaatst worden.


    Your make-up is terrible

    Offtopic


    i put the fun in funeral

    Ik denk dat een beetje geven en nemen is. Ik merk namelijk echt dat mensen hier weigeren in te zien hoe vervelend ze af en toe zijn en gewoon weigeren om naar iemand anders mening te luisteren.
    LHJ is gemaakt zodat mensen zijn of haar hart kunnen luchten en steun te krijgen van andere. Steun kan je ook geven in een of twee berichten, dit hoeft geen gesprek van twee pagina's te zijn waar je haar fijn even gaat vertellen wat je dit weekend gaan doen en wat helemaal niet met je hart luchten te maken heeft.

    Als iedereen in dit topic rekening met ELKAAR zou houden zou niemand moeilijk doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het absoluut liever in het off-topic gedeelte houden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik zou het absoluut liever in het off-topic gedeelte houden.

    Dit. Dit is mijn enige uitlaatklep en ik ben er dankbaar voor.
    En ik snap dat van die gesprekken wel, ik ga er zelf meestal gewoon op in in gb of pb. Ik vind het maar een kleine moeite om op iemands profiel te gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tijd om naar bed te gaan. Om 5.30 gaat de wekker weer (no_chears)

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 21:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Margherita schreef:
    (...)
    Dit. Dit is mijn enige uitlaatklep en ik ben er dankbaar voor.
    En ik snap dat van die gesprekken wel, ik ga er zelf meestal gewoon op in in gb of pb. Ik vind het maar een kleine moeite om op iemands profiel te gaan.


    Huh, maar de berichten die jij post misstaan in een ander subforum toch ook niet?


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Huh, maar de berichten die jij post misstaan in een ander subforum toch ook niet?


    Af en toe (eerder zelden, maar oke) post ik wel eens graag een gif ofzo, maar ik weet niet of dat bedoeld wordt met afbeeldingen? Idk.
    Ik vind het eigenlijk prima in off-topic.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    (...)

    Af en toe (eerder zelden, maar oke) post ik wel eens graag een gif ofzo, maar ik weet niet of dat bedoeld wordt met afbeeldingen? Idk.
    Ik vind het eigenlijk prima in off-topic.


    Ik vind de meeste gifs ook niet misstaan, eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Laat t gewoon in het offtopic staan. Il denk namelijk niet dat de "gesprekken" die men hoer heeft plotseling zullen verdwijnen als het weer in het ontopic gedeelte gaan zal. Die gesprekken zijn immers -als ik het mij nog goed herinner- (deels) de reden dat het lJH naar het offtopic gedeelte is gegaan.
    Als mensen zich eraan ergeren kunnen ze idd ook verder scrollen of zoeken naar een manier om ergens anders hun hart te luchten. (Eventueel een LJH achtig topic waar de gesprekken/reageren op anderen absoluut verboden zijn en een LJH topic waar het wél mag? )

    That's what I think about it. (:

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 21:54 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap eigenlijk ook wel niet waarom je hier, in een topic, een gesprek zou voeren. Als je ergens op wil ingaan, doe je dat toch persoonlijk tegen die persoon? Ik vind het gewoon een beetje vreemd tbh.

    En nu moet ik echt gaan slapen of morgen kan je niks met me aanvangen ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gibbs schreef:
    Laat t gewoon in het offtopic staan. Il denk namelijk niet dat de "gesprekken" die men hoer heeft plotseling zullen verdwijnen als het weer in het ontopic gedeelte gaan zal. Die gesprekken zijn immers -als ik het mij nog goed herinner- (deels) de reden dat het lJH naar het offtopic gedeelte is gegaan.
    Als mensen zich eraan ergeren kunnen ze idd ook verder scrollen of zoeken naar een manier om ergens anders hun hart te luchten. (Eventueel een LJH achtig topic waar de gesprekken/reageren op anderen absoluut verboden zijn en een LJH topic waar het wél mag? )

    That's what I think about it. (:

    Eens.
    Zou volgens mij een prima oplossing zijn.
    LJH praat topic, en een LJH oneline topic.
    Kan je reageren waar je wil en dan negeer je hetgeen dat je stoort. Et voila.


    Sarah = ongewoon sexy

    Margherita schreef:
    Ik snap eigenlijk ook wel niet waarom je hier, in een topic, een gesprek zou voeren. Als je ergens op wil ingaan, doe je dat toch persoonlijk tegen die persoon? Ik vind het gewoon een beetje vreemd tbh.

    En nu moet ik echt gaan slapen of morgen kan je niks met me aanvangen ;-;


    Voor mij is het puur automatisme/spontaniteit dat ik een berichtje zie en er even op reageren wil. Ik denk er vaak niet aan om naar iemands profiel te gaan.
    In principe kan ik ook geen tegenargumenten verzinnen tegen wat je nu zegt. Maar als ik ga bedenken wat ik zal doen als er niet meer gereageerd mag worden in hrt topic, dan zal het zijn dat ik er niet meer op zal reageren. Ook niet via PB of GB. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar op de een of andere manier js er toch een of andere barriëre voor me om naar iemands pb/gb te gaan. In het topic antwoorsen vind ik een stuk sneller en gemakkelijker.
    Hoewel ik wel snap dat gesprekken van tig pagina's niet de bedoeling zijn.

    En slaap lekker! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •