• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Wauw wat een gezeik weer over het LJH topic zeg. Bah.
    Laat het gewoon offtopic en stop met zeuren. Als je het niet wilt lezen scroll je door, easy peasy lemon squeezy.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Margherita schreef:
    Ik snap eigenlijk ook wel niet waarom je hier, in een topic, een gesprek zou voeren. Als je ergens op wil ingaan, doe je dat toch persoonlijk tegen die persoon? Ik vind het gewoon een beetje vreemd tbh.

    En nu moet ik echt gaan slapen of morgen kan je niks met me aanvangen ;-;


    Het is een forum. Iedereen kan reageren op reacties, ook in een gesprek. Dat is de voornaamste reden in mijn optiek en ook de reden waarom het juist moet kunnen. Anders zou je beter op een 1-1 chat over kunnen gaan, als je niet wil dat iedereen in kan stappen.

    Pb/gb volgt daarna vanzelf denk ik. Al pb ik maar met een paar mensen hier. Dus dat is dan wel uniek


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)
    Eens.
    Zou volgens mij een prima oplossing zijn.
    LJH praat topic, en een LJH oneline topic.
    Kan je reageren waar je wil en dan negeer je hetgeen dat je stoort. Et voila.


    Waaah, wat bedoel jij precies met praattopic? Dat je daarin mag reageren op de reacties die in het andere topic gezet zijn? Das toch zeer omslachtig? Of begrijp ik jou nu verkeerd? ^^

    Ik dacht in ieder geval aan een ljh topic waarin men het niet erg vindt als er op hun gereageerd wordt en er eventueel gesprekken ontstaan, en een ljh topic waarin er niet gereageerd mag worden (of anders via pb/gb) op de reacties die er geplaatst worden. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben hier dan wel pas een topic of drie, maar ik vind het eigenlijk wel best zo in het off-topic.
    Als je niet op elkaar reageert, wekt het de indruk alsof iedereen op zijn eigen eilandje leeft, zijn shit post en totaal niet met elkaar bezig is. Ik vind het juist wel fijn als er op elkaar wordt gereageerd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Prima. Ik heb ooit een Java masterclass gevolgd om dat beter te begrijpen, wat ik dus niet doe, maar ik heb de installatiegids nog. Waarmee je de juiste programma's kan downloaden en juist installeren, ook met de compiler e.d. (:


    Dauth schreef:
    (...)Stuur maar een bericht. Heb het twee jaar lang bijna elke dag moeten gebruiken voor school.


    Bedankt allebei, maar ik heb het nog eens geprobeerd op de pc beneden en daar ging het zonder problemen! Ik ga dus morgen even kijken waarom het niet werkt op mijn laptop. :3 Als ik later iets niet snap, weet ik jullie te vinden! ;D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vikings schreef:
    Ik ben hier dan wel pas een topic of drie, maar ik vind het eigenlijk wel best zo in het off-topic.
    Als je niet op elkaar reageert, wekt het de indruk alsof iedereen op zijn eigen eilandje leeft, zijn shit post en totaal niet met elkaar bezig is. Ik vind het juist wel fijn als er op elkaar wordt gereageerd.


    Ja, precies. ^^ Ik vind het eigenlijk een heel stuk vriendelijker en gezelliger overkomen als er nu en dan wordt gereageerd op berichten van iemand dan wanneer iedereen elkaar maar lijkt te negeren. Er moeten geen paginavullende gesprekken van komen, maar aan een paar berichtjes nu en dan stoor ik me totaal niet (en soms zijn ze juist hard nodig, heb ik de indruk).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    (...)

    Waaah, wat bedoel jij precies met praattopic? Dat je daarin mag reageren op de reacties die in het andere topic gezet zijn? Das toch zeer omslachtig? Of begrijp ik jou nu verkeerd? ^^

    Ik dacht in ieder geval aan een ljh topic waarin men het niet erg vindt als er op hun gereageerd wordt en er eventueel gesprekken ontstaan, en een ljh topic waarin er niet gereageerd mag worden (of anders via pb/gb) op de reacties die er geplaatst worden. (:


    Dat tweede wat je zegt. (:

    Ik omschreef het misschien niet goed. Dit topic zoals het nu is, is dan het "praattopic" en het andere is het topic dat verder stil is.


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dat tweede wat je zegt. (:

    Ik omschreef het misschien niet goed. Dit topic zoals het nu is, is dan het "praattopic" en het andere is het topic dat verder stil is.


    Oh Jezus zeg. Ik moet hier op inhaken want ik vind dat jij alles wel heel zwart wit ziet. Niemand heeft gezegd dat je nooit ergens op mag reageren. Het enige punt is dat hier geen jip en ianneke gesprekken gevoerd hoeven te worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dat tweede wat je zegt. (:

    Ik omschreef het misschien niet goed. Dit topic zoals het nu is, is dan het "praattopic" en het andere is het topic dat verder stil is.


    Oh, dan begreep ik je even verkeerd. Sorry. (:

    Maar idd. Dat dus, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gayle schreef:
    (...)

    Oh Jezus zeg. Ik moet hier op inhaken want ik vind dat jij alles wel heel zwart wit ziet. Niemand heeft gezegd dat je nooit ergens op mag reageren. Het enige punt is dat hier geen jip en ianneke gesprekken gevoerd hoeven te worden.

    Je moet het haast ook wel zwart/wit zien, want iedereen vult 'grijs' op een andere manier in en vindt andere dingen een 'Jip en Janneke gesprek'.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gayle schreef:
    (...)

    Oh Jezus zeg. Ik moet hier op inhaken want ik vind dat jij alles wel heel zwart wit ziet. Niemand heeft gezegd dat je nooit ergens op mag reageren. Het enige punt is dat hier geen jip en ianneke gesprekken gevoerd hoeven te worden.


    Maar daar ontkom je toch niet aan in een (off)topic? I mean, totally agree dat het geen gesprekken van tig pagina's worden moet de hele tijd. Maar het zal heus wel eens tóch gebeuren, denk ik zo. (:

    (Op de een of andere manier heb ik het gevoel alsof ik heel aanvallend over kom. Mocht dit zo zijn: zo bedoel ik het niet! x'D )

    [ bericht aangepast op 27 sep 2015 - 22:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Diagnose: Attention whore.


    Your make-up is terrible

    Gibbs schreef:
    (...)

    Maar daar ontkom je toch niet aan in een (off)topic? I mean, totally agree dat het geen gesprekken van tig pagina's worden moet de hele tijd. Maar het zal heus wel een tóch gebeuren, denk ik zo. (:

    (Op de een of andere manier heb ik het gevoel alsof ik heel aanvallend over kom. Mocht dit zo zijn: zo bedoel ik het niet! x'D )


    Dat vind ik ook, hoor. En een paar berichten zijn ook niet zo erg. Ik heb alleen het gevoel dat er de laatste tijd bijna meer gesprekken dan andere dingen zijn in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Gayle schreef:
    (...)

    Oh Jezus zeg. Ik moet hier op inhaken want ik vind dat jij alles wel heel zwart wit ziet. Niemand heeft gezegd dat je nooit ergens op mag reageren. Het enige punt is dat hier geen jip en ianneke gesprekken gevoerd hoeven te worden.


    Ik ben wel jouw favoriete forumgenoot hé :d

    Verder sluit ik me aan op de andere reacties. Grijs gebied is niet te specificeren, dus moet je of tolerant zijn, of een oplossing zoeken zoals Gibbs beschreef.


    Sarah = ongewoon sexy

    Needles schreef:
    (...)

    Dat vind ik ook, hoor. En een paar berichten zijn ook niet zo erg. Ik heb alleen het gevoel dat er de laatste tijd bijna meer gesprekken dan andere dingen zijn in dit topic.


    Ik denk dat het ook is omdat het ook eigenlijk altijd wel dezelfde mensen zijn die zo'n gesprek starten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered