• En zich bij de twintigers gevoegd. Jazeker, vandaag is de dag dat onze beste, liefste en twintigste Marleen/SonOfGondor jarig is! *O*

    Dat moet natuurlijk gevierd worden, uitbundig, zelfs al heb je dat eigenlijk vandaag al gedaan. :x


    Misschien, maar toch:


    :Y)

    En natuurlijk heel, heel veel taart:



    (Laten we maar even doen alsof daar Ravenclaw op staat)
    En dan nog een non-kunstwerk om werkelijk uit te delen:



    Dus, laat je allemaal even horen voor deze fantastische, jarige dame! *O* *O* *O* *O* *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Needles schreef:
    Gefeliciteerd Marleen! ;3 Een hele fijne dag nog!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Happily birthdaaaay! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd lieve Marleen *O*


    Life is a beautiful struggle

    Duivelsgebroed schreef:
    Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Jemig Jip, dit klinkt wel erg dramatisch. Maar Marleen, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je van je verjaardag geniet


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh, wat lief van jullie allemaal! Bedankt!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dauth schreef:
    Gefeliciteeeeerd! Die laatste taart ziet er echt heerlijk uit. :9~


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteeeeeerd, Marleen. Ik hoop dat je toch een hele fijne dag hebt. ^^

    En kijk, ik heb heel slecht een feesthoedje op Boromir geplakt, zodat hij hier ook echt deel van kan zijn. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciflapstaart en nog vele jaren! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Frick, ik dacht dat er een nieuwsbericht kwam dat er weer een tiener zelfmoord heeft gepleegd :') Oooooops sowwy

    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 12:04 ]

    Eavan schreef:
    Gefeliciteerd!!


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Gefeliciteeeeerd! ^^


    Stenenlikker