• Sinds bellen en sms-en helemaal niet meer kan om credits te kopen, heb ik een vervanging gevonden van de vroegere Wallie card om een extra optie toe te voegen waarbij je niet direct vanaf je rekening hoeft te betalen. De paysafe card heeft wel meerdere opties dan een Wallie card, het is ook een stuk moderner, maar alsnog heel veilig en anoniem als je dat wilt. Je kan ze kopen via internet of gewoon in de winkel met 10, 25, 50 of 100 EUR tegoed.
    Het is in feite gewoon een prepaid card met een 16 cijferige pincode waarmee je op verschillende sites dingen mee kan betalen. Je kan zelfs tot 10 verschillende kaarten tegelijk gebruiken om één product te betalen.
    Hier kan je meer informatie over de paysafe card vinden.

    Nu is de vraag vooral: vinden jullie dit een goed idee en zouden jullie het ook gebruiken als de optie er is?


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Bancontact?
    Das gewone maestro.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Backbiter schreef:
    Ik durf nog niet te zeggen of het voor mij werkt, gewoonweg omdat ik er nog nooit gebruik van heb gemaakt. Het klinkt in ieder geval wel als een goed idee c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Goeie suggestie. Ik betaal nooit online, dus als dit komt en ik kan het in de winkel kopen, perfect!


    16 - 09 - '17

    Perrette schreef:
    (...)

    MisterCash? Kinda zoals je als tiener overal mee betaalt, je bedrag moet op je kaart staan om het uit te geven in tegenstelling tot de creditcard. Kun je bvb ook je prepaid gsm-kaartjes mee betal ed.


    Aah, zo. Ik heb wel eens vaag van MisterCash gehoord, haha.
    Maar daarmee kan je toch gewoon iDeal gebruiken?


    Your make-up is terrible

    Eens.

    Ik koop geen credits meer sinds de smsoptie weg is (heb ook niet zoveel bijzonders om in de spotlight te zetteb) maar ik vind dit een goede suggestie, zeker voor degenen die niet kunnen internetbankieren


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben voor, gezien dit zeer handig is voor de jonge mensen onder ons.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Perrette schreef:
    (...)

    MisterCash? Kinda zoals je als tiener overal mee betaalt, je bedrag moet op je kaart staan om het uit te geven in tegenstelling tot de creditcard. Kun je bvb ook je prepaid gsm-kaartjes mee betal ed.

    Maar je kan met overschrijving werken ook hé. =)
    Want anders moet je een hele terminal gaan aankopen en verbinden met Q ofzo om gewoon zoals in de winkel te betalen. =P

    Needles schreef:
    (...)

    Aah, zo. Ik heb wel eens vaag van MisterCash gehoord, haha.
    Maar daarmee kan je toch gewoon iDeal gebruiken?

    iDeal is voornamelijk voor Nederlandse banken. Dat is voor Belgen geen optie. Want de Belgische vestigingen van Nederlandse banken, bijvoorbeel ING, zijn geen supergrote spelers (misschien ING nu nog wel). Fortis, KBC, Belfius,... zijn grote spelers in België en daar zitten grotendeel van de Belgen en die horen niet tot de samenwerking van iDeal. Wat dus maakt dat grotendeel van de Belgische users geen iDeal heeft (doorgaans wel bancontact omdat het de Belgische tegenhanger is), als ze al hun eigen bankzaken mogen regelen.
    Dus voor bijvoorbeeld de Belgen onder ons zijn alleen de opties overschrijving en Paypal toepasbaar en ik zou zelfs bijna zeggen dat 90% van die Belgische users geen Paypal heeft, als het al niet meer mensen zijn dan 90%.
    En via overschrijving werken, kan ook niet iedereen want als jongere heb je niet altijd online bankieren of mag je niet altijd zelf je bankzaken regelen.

    Dus ik denk dat PaySafe een zeer jongerenvriendelijke optie is. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    iDeal is voornamelijk voor Nederlandse banken. Dat is voor Belgen geen optie. Want de Belgische vestigingen van Nederlandse banken, bijvoorbeel ING, zijn geen supergrote spelers (misschien ING nu nog wel). Fortis, KBC, Belfius,... zijn grote spelers in België en daar zitten grotendeel van de Belgen en die horen niet tot de samenwerking van iDeal. Wat dus maakt dat grotendeel van de Belgische users geen iDeal heeft (doorgaans wel bancontact omdat het de Belgische tegenhanger is), als ze al hun eigen bankzaken mogen regelen.
    Dus voor bijvoorbeeld de Belgen onder ons zijn alleen de opties overschrijving en Paypal toepasbaar en ik zou zelfs bijna zeggen dat 90% van die Belgische users geen Paypal heeft, als het al niet meer mensen zijn dan 90%.
    En via overschrijving werken, kan ook niet iedereen want als jongere heb je niet altijd online bankieren of mag je niet altijd zelf je bankzaken regelen.

    Dus ik denk dat PaySafe een zeer jongerenvriendelijke optie is. =)


    Aah, interessant, dat wist ik niet! Wel jammer dat iDeal daarmee niet samenwerkt, ik vind het echt heel handig! Maar ja, als je alsnog geen controle hebt over je bankrekening heb je er inderdaad alsnog niet veel aan. Ik raad mensen trouwens wel aan om Paypal aan te maken, want het is super handig. Je hoeft er ook niet perse geld op te zetten, je kan het ook zo instellen dat Paypal geld van je bankrekening haalt als je een aankoop doet.

    Maar ook voor Nederlanders die geen internetbankieren hebben is Paysafe handig. Gewoon voor iedereen! 8D


    Your make-up is terrible

    ^Belgen ook hoor, want mijn broertje haalt het in een krantenwinkel in België. =)
    *er vanuit gaande dat dat om dezelfde paysafe gaat*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    ^Belgen ook hoor, want mijn broertje haalt het in een krantenwinkel in België. =)
    *er vanuit gaande dat dat om dezelfde paysafe gaat*


    Ja, het is een internationaal ding, haha. Daarom is het denk ik ook zo geschikt voor Q.


    Your make-up is terrible

    Ik ga kijken wat ik kan doen. Wanneer ik bij de betalings provider kijk bij Paysafecard krijg ik de volgende melding:

    Wegens een wijziging in de acceptatieprocedure bij paysafecard kunnen wij op dit moment geen nieuwe aanvragen verwerken. Dit zal in de toekomst weer mogelijk zijn.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Nog even geduld dus...


    Dit is mijn signature...

    Zelf betaal ik het liefst via iDeal. Maar het klinkt inderdaad als een jeugdvriendelijke oplossing. Ik vind het persoonlijk wel vervelend dat België geen iDeal heeft, maar dat is een ander verhaal.
    Wel stom dat het momenteel niet kan, aldus klantvriendelijkheid (vanuit paysafecard eh). ^^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 10:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rutger heeft hier nog eens naar gekeken deze week, helaas is paysafe op Quizlet niet haalbaar.


    #WWED - What Would Emma Do?