• Het gaat de laatste tijd eens goed met mij. Ik ben dit jaar aan mijn derde jaar begonnen, en ik heb echt een fijne klas. We kunnen allemaal best wel met elkaar over weg en er hangt een ontzettend rustige sfeer in de klas.
          Ik heb een (meer en deels) stabiele vriendengroep, waar ik echt blij mee ben gezien ik bang was dat het uit elkaar ging vallen. Bovendien ben ik tot een van onze klassenvertegenwoordigers gebombardeerd. Niet alleen dat, ook ben ik tot aanvoerder van mijn voetbalteam benoemd. Het heeft mij best wel een flinke zelfvertrouwen boost gegeven, en ik kon me niet blijer voelen.
          Nu hoop ik ook echt dat het zo blijft, maar ik probeer zo positief mogelijk ingesteld te blijven. Want met een negatieve houding ben ik niet erg ver gekomen als ik terug kijk naar een paar jaar terug :')

    Wat heeft jou wel eens een enorme zelfvertrouwen boost gegeven?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Aah, dat is echt nice! Wat leuk voor je. ;3 Ik hoop echt dat je die positiviteit vol kan houden. Ik vind het altijd erg inspirerend om zulke dingen te horen.

    Mijn medicatie, ik heb zelf nou niet bepaald veel zelfvertrouwen, haha. :'D


    Your make-up is terrible

    Awh wat fijn! ;3
    Dat maakt me blij, haha c;


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Awh wat fijn! ;3
    Dat maakt me blij, haha c;


    Mij maakt het blij dat jij blij bent ;3

    @Needles Dat maakt niets uit, je krijgt er bij mij sowieso punten bij voor vriendelijkheid!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    #Dingen die Xantha niet in de app verteld ;)
    Superblij voor je meisje! En dan ook nog captain of the footballteam er bovenop! Je gaat lekker!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    #Dingen die Xantha niet in de app verteld ;)
    Superblij voor je meisje! En dan ook nog captain of the footballteam er bovenop! Je gaat lekker!


    #I forgot omdat ik super druk ben en de app groep een beetje dood is
    Dankje! En nu kan ik Captain America quotes gebruiken, hehe.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Super fijn om te horen. Als je zo vol met vertrouwen blijft kan er niks gebeuren! c:

    literally this ^^