• ~ HET WHAT-DO-YOU-THINK TOPIC ~

    What do you think?
    Er komen veel nieuwe films, afleveringen van series, boeken en andere dingen uit. Wat vindt jij bijvoorbeeld van de nieuwste aflevering van die serie? Is het laatste boek van die serie zoals je gehoopt had? Wat vond je van die nieuwe film? Allemaal dingen die je kwijt kan in dit topic! Zet je mening neer, praat erover met anderen, uit je frustraties of juist je enthousiasme. Hieronder staan films, boeken en series die besproken kunnen worden, voel je vooral vrij om er meerdere dingen voor te stellen!
    Ik weet niet of dit topic goed staat tho

    LEDEN:
    ~ WeasIey/Ilona
    ~ Rhysre/
    ~ Wastelander/Xantha
    ~ Penoza/
    ~ Polovina/Lisanne
    ~ Vrataski/
    ~ Aveyard/Leonie
    ~ Bastaard/Nicole en Sharay
    ~ Milou_/
    ~ Fukari/Nichelle
    ~ Madrigal/
    ~ Hexagon/
    ~ Eddard/
    ~ Serenata/
    ~ Gayle/
    ~ Velvetoscar/Eva
    ~ Kangster/Rani
    ~ Caramelpopcorn/
    ~ Niniwa1/Nina
    ~ Wieneke/
    ~ TheSmartIdiot/Goitske
    ~ Backbiter/Wendy
    ~ Melizsa/
    ~

    RULES:
    ~ De huisregels voor Q
    ~ Blijf een beetje ot
    ~ Username veranderingen doorgeven graag
    ~ Spoilers onder spoiler knoppen
    ~ Heb respect voor de mede user

    FILMS:
    ~ The Scorch Trials
    ~ Mockingjay Part 2
    ~ Paper Towns

    SERIES:
    ~ Penoza
    ~ Game of Thrones
    ~ The Walking Dead
    ~ Sherlock BBC
    ~ Pretty Little Liars
    ~ Once Upon a Time
    ~ Scream Queens
    ~ The Vampire Diaries
    ~ The Originals
    ~ Reign
    ~ Falling Skies
    ~ How to get away with murder
    ~ Orphan Black
    ~ Arrow
    ~ The Flash
    ~ Gotham
    ~ Daredevil
    ~ Teen Wolf

    BOEKEN:
    ~ Carry on
    ~

    OVERIG:
    ~

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 14:59 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Kangster schreef:
    (...)

    Ik heb het boek nog niet gelezen en ik zat al in de bios van what? Dus ik ben zeer benieuwd hoe het boek gaat. Al ben ik het niet met Winstons dood eens. En dat Minho uit te groep word ontvoerd. Vreselijk!


    Winstons dood was verschrikkelijk. Dat was echt heel gemeen :/ I was like :o..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Winstons dood was verschrikkelijk. Dat was echt heel gemeen :/ I was like :o..


    Ik was eerst niet z'n Winston fan, maar ik ben hem gaan leuk vinden in deze film. En toen ik wist dat hij het niet ging halen, voelde ik me al niet goed. Toen Newt "Goodbye, Winston" zei, kon ik niet meer. Ik herhaalde "nee" in mijn hoofd en toen ik dat geweerschat hoorde, was ik toch echt wel even stil.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Ik was eerst niet z'n Winston fan, maar ik ben hem gaan leuk vinden in deze film. En toen ik wist dat hij het niet ging halen, voelde ik me al niet goed. Toen Newt "Goodbye, Winston" zei, kon ik niet meer. Ik herhaalde "nee" in mijn hoofd en toen ik dat geweerschat hoorde, was ik toch echt wel even stil.


    Precies dat! Ik begon Winstin echt leuk te vinden en vond het ook jammer dat hij dan geen grotere rol had in het boek, want ik vond hem er ook wel echt bijpassen met Frypan. Het was een leuke toevoeging c: Maar dat ze ook uitgerekend Newt moeten hebben eh.. Ik had echt zoiets van nou ik ga zo echt zitten janken denk :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Precies dat! Ik begon Winstin echt leuk te vinden en vond het ook jammer dat hij dan geen grotere rol had in het boek, want ik vond hem er ook wel echt bijpassen met Frypan. Het was een leuke toevoeging c: Maar dat ze ook uitgerekend Newt moeten hebben eh.. Ik had echt zoiets van nou ik ga zo echt zitten janken denk :/


    Met Newt bedoel in het derde boek? Want dat overleef ik denk ik niet, tranen met tuiten! Ik den de boeken nog aan het lezen, dus ik ben benieuwd naar de rol van Winston in de boeken. Hij verdient het zeker!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kangster schreef:
    (...)

    Met Newt bedoel in het derde boek? Want dat overleef ik denk ik niet, tranen met tuiten! Ik den de boeken nog aan het lezen, dus ik ben benieuwd naar de rol van Winston in de boeken. Hij verdient het zeker!


    Deels haha. Ik bedoelde dat tussen Newt en Winston op het moment dat Winston sterft, met in mn achterhoofd Deat Cure. Oh, als je TDC hebt gelezen vind je die scene al helemaal vreselijk..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Deels haha. Ik bedoelde dat tussen Newt en Winston op het moment dat Winston sterft, met in mn achterhoofd Deat Cure. Oh, als je TDC hebt gelezen vind je die scene al helemaal vreselijk..


    Nu ben ik wel zeer nieuwsgierig!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik wil wel op de ledenlijst :Y)

    Bij de boeken Magnus Chase and the Gods of Asgard, komt ergens in oktober uit als het goed is
    Meer Rick Riordan boeken hehe


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    VaIe schreef:
    Ik wil wel op de ledenlijst :Y)

    Bij de boeken Magnus Chase and the Gods of Asgard, komt ergens in oktober uit als het goed is
    Meer Rick Riordan boeken hehe


    Je bent me net een stapje voor haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter -> Monteriggioni


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    WeasIey schreef:
    Scorch Trials:

    Ik weet gewoon niet wat ik ver van moet denken.
    Aan de ene kant: WHAT ON EARTH IS THIS? WHAT THE HEELLLL. Het is zo totaal helemaal niet zoals het boek. Er klopt heeeelemaal niets meer van. Why? WHY?
    Maaar als het al anders had gemoeten, vond ik dit wel een goede manier - mogen ze meteen het einde met dat van Newt en Theresa veranderen :')

    Maar ik weet echt niet wat ik denk. Ik weet het gewoon niet.


    Ik blijf bij mijn mening dat het beter is verfilmd dan Eragon. But yeah, alles is beter verfilmd dan Eragon :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

Dit is eigenlijk niet het goede topic hiervoor, maar ik moet wel even reassurance is nope-louis een goede url voor tumblr? What do you think?


He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Hmm, denk van wel hoor :')


“A queen will always turn pain into power.”

Heeft iemand de nieuwste aflevering van Arrow al gezien :Y)?


To the stars who listen — and the dreams that are answered

3 mei 2016 guys, The Hidden Oracle, zet maar alvast in je agenda :Y)


"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Iemand praten over Carry On? (The feels are killing me...) <3
Voor Paper Towns ben ik ook te vinden. ^^


I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell